Modyfikacji których dokonałem
1. Wymiana silnika i skrzyni na 3.2 R32 BMJ z Audi A3 z 2005r, skrzynia 6bieg manual
2. Zastąpienie tylnej wiskozy HALDEX'em.
3. Zamontowanie nowego wału kardana pochodzącego z Audi 8P,
4. Modyfikacja tylnej ławy w celu zamontowania napędu Haldex
5. Modyfikacja układu kierowniczego. Przeróbka polegała na wyspawaniu nowych sanek
zawieszenie przedniego, umocowania przekładni ze wspomaganiem elektrycznym od
Audi 8P, montaż kompletnej kolumny kierowniczej z Audi.
6. Modyfikacja ( nie wizualna ) pasa przedniego, wykonano nowe mocowanie pod chłodnicę
wody i wentylatory dedykowane do R32.
7. Wiązka elektryczna od Audi 8P.
8. Modyfikacje ABS. W samochodzie zamontowano czujniki zwojowe oryginalne od Audi 8P,
w celu uruchomienia napędu 4x4 ( kóry dzieki temuy działa fabrycznie ),
9. Modyfikacja układu hamulcowego, przód VR, tył golf II Rally
10. Modyfikacja zawieszenia, wymiana na KONI z regulacją twardości + spreżyny -40mm
11. Modyfikacja układu wydechowego.
12. Zamontowanie pedałów, lewarka zmiany biegów, deska rozdzielcza ( golf V ), z Audi 8P
13. Servo i pompa ABS Audi 8P
To co udalo się osiągnąć to 4,8 sek 0-100Km/h, reszta czasów do sprawdzenia
Waga samochodu - 1120Kg
Samochodzik jest w tej chwili w fazie testów i sprawuje się jak narazie bardzo dobrze.
W planach najbliższych jest montaz dwóch turbosprężarek i osiągnięcie wyniku około 500KM.
Narzie jedna fota w weekend będą nastepne














