MK2GTD (by Apsik) - The Twin Brother

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3644
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » czw paź 09, 2008 08:45

Apsik, to jak dupowóz to musisz parę dodatków zamontować

1. BABY ON BOARD
2. SŁONECZNIKI na przyssawki
3. Zestaw husteczek w dużym pudełku do kokpitu i...nosa :D


Obrazek

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » czw paź 09, 2008 08:58

TheGwiazdor pisze:Apsik, to jak dupowóz to musisz parę dodatków zamontować
1. BABY ON BOARD
2. SŁONECZNIKI na przyssawki
3. Zestaw husteczek w dużym pudełku do kokpitu i...nosa :D
Niechciałem tego głosno mówić, ale jakiś czas temu zlikwidowałem pasy z tyłu (poza środkowym) - teraz do nich wracam...
Jeszcze gdzieś musze wkomponować trzymanie na kubek...
:helm:


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3644
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » czw paź 09, 2008 10:10

Apsik pisze:
TheGwiazdor pisze:Apsik, to jak dupowóz to musisz parę dodatków zamontować
1. BABY ON BOARD
2. SŁONECZNIKI na przyssawki
3. Zestaw husteczek w dużym pudełku do kokpitu i...nosa :D
Niechciałem tego głosno mówić, ale jakiś czas temu zlikwidowałem pasy z tyłu (poza środkowym) - teraz do nich wracam...
Jeszcze gdzieś musze wkomponować trzymanie na kubek...
:helm:
Kup od razu taki trzymacz z podgrzewaczem do butelek :grin:


Obrazek

Awatar użytkownika
GRZANA
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5822
Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
Lokalizacja: Wawa/EOP
Kontakt:

Post autor: GRZANA » sob paź 18, 2008 20:17

dzisiaj mialem okazje widziec na live :) co prawda tylko przelotem, ale az musialem zahamowac :P szkoda ze nie bylo czasu pogadac ale jechalem kolege sholowac bo stal pod wawa bez sprzegla :) robi wrazenie :P z poczatku nie wiedzialem ze to ty nawet... dopiero jak OK zobaczylem :P


[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23

SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pn paź 20, 2008 18:07

GRZANA pisze:z poczatku nie wiedzialem ze to ty nawet... dopiero jak OK zobaczylem
Jak zobaczyłem niskie EOP to pomyslałem ... czyżby Grzana zapinał z naprzeciwka??
Potem jak zobaczyłem głowe to już wiedziałem kto sie tak Golfem czołga :helm:
GRZANA pisze:robi wrazenie :P
Miło to słyszeć, aczkolwiek nigdy mojego Golfa nie widziałem nadjeżdżającego z naprzeciwka :grrr: chociaz już czasami Ewa prowadziła gdy jechaliśmy na 2 auta.
Tak czy siak niskie EOP też się wyróżnia wśród "dżipów"


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

arwam

Post autor: arwam » wt lis 18, 2008 23:04

super bryczka tylko jak dla mnie to mogły zostać seryjne klamki i tylna klapa.
Po za tym naprawdę piękny golf bez dwóch zdań



Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice/Łowkowice
Kontakt:

Post autor: malutki » śr mar 25, 2009 22:19

tutaj tez zapanowala cisza ;)

oj chyba auto spełnia oczekiwania skoro tutaj od ponad roku właściciel nic nie skrobał :bajer:
Ostatnio zmieniony pt paź 02, 2009 18:24 przez malutki, łącznie zmieniany 1 raz.


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » ndz lut 28, 2010 11:52

malutki pisze:tutaj tez zapanowala cisza ;)

oj chyba auto spełnia oczekiwania skoro tutaj od ponad roku właściciel nic nie skrobał :bajer:
Nie wywołuj wilka z lasu...
Miesiąc temu nastąpił nieoczekiwany splot wydarzeń...
- po świętach okazało się że turbinka delikatnie zaczęła się pocić, skoro miałem 2tygg wolnego, zakupiłem GT20VNT w bardzo obiecującym stanie, założyłem ... i niestety podkręciłem pompę
- doładowanie 1,7 bar i pompa na dużej dawce dawały o sobie znać i zupełnie dla żartu i zupełnie przypadkowo wyciąłem "jakiegoś MK4 TDI"
- kilka dni poźniej wróciłem do ustawień "dupowóz" a na stacji benzynowej zachaczył mnie właściciel tego MK4 którego wczesneij objechałem... okazało sie że był to ASZ na jakimś progranmie dla ubogich i jego własciciel był tak podekscytowany, że chciał koniecznie kupic mój silnik i jak to powiedział "zrobić sobie takiego niepozornego killera"
- w styczniu po kilkunastu telefonach i ofertach ... dał taką cenę że się zgodziłem
- chłopak ogólnie niezwiązany z sceną VW, ale pokazałem mu parę projektów z forum i ostatecznie zakupił MK2 GTD do którego wrzucił mój silnik,
- mi pozostał osprzet i turbinka, która notabene poszła od ręki,
- zakupiłem 1.9 D, wrzuciłem osprzet i jeszcze tego samego dnia auto jeździło
- nowy właściciel mojego GTD wrzucił na silnik osprzęt z MK2 i turbinkę z GTD (tak sie podjarał seryjna turbinką, bo na takiej tez Zaprzal jeździł, że nawet nie myślał o mojej)

Rezultat: autko zapinało bardzo dobrze, oczywiście ostrzegałem chłopaka o problamach z wałem, o skróconej żywotności przy maksymalnych ustawieniach, ale powiedział, ze bedzie uwazał.

Na początku lutego zadzwonił z informacją, że silnik się zkończył i że chce mi go odsprzedać :rotfl:
Ostatecznie odkupiłem silnik za 1/10 poprzedniej kwoty, bo mi go po prostu szkoda, a awaria która miała miejsce to nic innego jak PAD turbiny. Turbo tak się posypało, że cały olej poszedł w wydech, dolot, na silnik i komorę. Chłopak testował ile to pojedzie na A4 w okolicach Krapkowic...

...ponieważ mam już silnik w dupowozie i jest OK, a buduję 16vT i każdy grosz się przyda, 1.9GTD jest na sprzedaż, za naprawdę małe pieniądze.

Silnik ma przebieg 50 000km
- głowica zrobiona była od nowa, zawory, uszczelniacze, hydro-popychacze
- pompa 10mm z wszsytkimi modami by Ventil
- wtryski z końcówkami Hertz od Merca robione w Holandii
- wał z czopem jak TDI, kółko na wale i śruba są nowe i trzymają!
- pompa oleju ma 20000km przebiegu, miska jest nie powyginana
- pompa wody, podstawka filtra oleju, chłodnica oleju, przewody olejowe turbiny
- kolektor dolotowy AWX, i kompletny FMIC z orurowaniem!

Tu temat z działu SPRZEDAŻ:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=309070
Ostatnio zmieniony ndz lut 28, 2010 13:49 przez Apsik, łącznie zmieniany 1 raz.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
dmalcharek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt gru 19, 2006 20:41
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

Post autor: dmalcharek » ndz lut 28, 2010 20:28

Szkoda że tego silnika nie miałeś jakieś pół roku temu na sprzedaż, bo ja za ok 2000 zł robiłem remont mojego AAZ który sie posypał totalnie :( a tak miałbym nowy silnik za tą samą cene i lepszą mocą :)

a tak w ogóle to jak tam idą prace nad 16vT :) jestem ciekaw jakie będzie miało osiągi :)



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pn mar 01, 2010 00:02

a tak w ogóle to jak tam idą prace nad 16vT :) jestem ciekaw jakie będzie miało osiągi :)
Jest osobny temat
dmalcharek pisze:Szkoda że tego silnika nie miałeś jakieś pół roku temu na sprzedaż, bo ja za ok 2000 zł robiłem remont mojego AAZ który sie posypał totalnie :( a tak miałbym nowy silnik za tą samą cene i lepszą mocą :)
To tak zawsze jes, bo to nie sa niespodzianki, tylko niespodziewanki.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice/Łowkowice
Kontakt:

Post autor: malutki » pn mar 01, 2010 00:10

Apsik pisze:Nie wywołuj wilka z lasu...
no szkoda, nie miałem takiego zamiaru :goof: ale widze ze autko dalej lata wiec chyba nie tak zle ;)


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pn mar 01, 2010 10:12

malutki pisze:ale widze ze autko dalej lata wiec chyba nie tak zle ;)
Jeździ równiez bezproblemowo i dalej odpala na 20 stopniowym mrozie!! Tylko że nie ma już "werwy"


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice/Łowkowice
Kontakt:

Post autor: malutki » pn mar 01, 2010 11:43

Apsik pisze:Tylko że nie ma już "werwy"
przecież chciałeś "dupowóz", do robienia zamieszania miałeś g60, aktualny projekt na twinie też ciekawie sie zapowiada :bigok:


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » śr kwie 07, 2010 22:20

marianmk2, też malowałem Hammeritem i nic się nie dzieje, także spokojnie, dobrze wyczyścić odtłuścić i potrzyma długo.

Co do auta to właściciel zna moją opinię, konkretnie i bez jakichkolwiek niedociągnięć :bigok: Takie projekty się chwali, wykonane własnoręcznie i z wielką pasją. Ścisła elita :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości