Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt lut 09, 2010 22:52

marcinas1983 pisze:Każdy tu się chwali a wyników jak wyników nie ma.
Ale będą...heh...a Twoje auto jak stało....tak stoi :grin:
marcinas1983 pisze:jedynie ślizgające się sprzęgła
Taaaa...specjalnie swojskim smalcem posmarowane :P ...

Jak mam jechać na hamownię,skoro mam słabe sprzęgło...jak mam zrobić sprzęgło,skoro brak mi czasu...skąd mam wziąć czas dla swojego auta,skoro auta klientów są priorytetem?... :bajer:
Będzie wszystko ukończone,zapięte na ostatni guzik,to będą i wyniki,a tymczasem...guzik :grin:
Z gówna bicza nie ukręcę :) ...cierpliwości panowie...słowo droższe od pieniądza :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » wt lut 09, 2010 22:55

u mnie też jest jedenastka. osobiście jeżdżę na 10mm ale chyba się aż boję założyć ta 11mm.
Dziś wymieniłem uszczelkę pomiędzy turbem a kolektorem, a jutro wymienię zawór sterowania turbiny z zaworka EGR poklejonego który nie ma siły zaciągnąć gruszki vnt20 do samego końca na orginalny od 2,5 tdi i już na dzień dzisiajszy moge powiedzieć że te moje 7 sekund z youtuba to będzie pikuś.
Chociaż skrzynia mi zaczęła cieknąć i z nową skrzynią założę większe przeguby.
Chłopaki telefony w ręcę ( ew. aparaty cyfrowe) i wrzućcie jakiś movie dla potomnych :grin:


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt lut 09, 2010 22:57

t0mal pisze:Na 11 mm trzeba już silnik przygotować - założyć chłodnicę oleju z prawdziwego zdażenia, wypolerować tłoki, wymienić wszystkie przewody paliwowe, albo dać pompę do baku, trzeba też mocniej przytwierdzić głowicę do silnika, dać podkładki pod nowe sprężyny zaworowe, przydałaby się skrzynia 02A, nie wiem też, czy nie byłoby złym pomysłem założyć płytę pod blok.
Dlatego mam ochotę kupić jeszcze jeden 1V i powolutku wieczorami zacząć budować potworka...a niech to trwa nawet i rok,ale im dłuższy okres pracy przy nim,tym więcej przemyśleń i starań włożonych w pracę...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt lut 09, 2010 23:02

JABcok20 pisze:Chłopaki telefony w ręcę ( ew. aparaty cyfrowe) i wrzućcie jakiś movie dla potomnych
Ja to się teraz boje :? niedawno stopiłem turbo, dzisiaj przykręciłem półoś - a teraz mam podejżenia że mi głowice podnosi, muszę umyć silnik.

Przy zmianie z 10 na 11 skok w osiągach powinien być większy niż przy przejściu z 9 na 10, także jest się co bać - nigdy nie wiesz, czy właśnie przed chwilą nie nasypałeś za dużo koksu - trzeba mieć sondę.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt lut 09, 2010 23:06

Michaś_1977, jak bym miał parę zbędnych groszy też bym tak zrobił, ale na bloku z 1.7 SDI :bigok:



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » wt lut 09, 2010 23:10

Michaś_1977 pisze:Ale będą...heh...a Twoje auto jak stało....tak stoi :grin:
oj wypraszam sobie... wczoraj przejechało 15m o własnych siłach. Odpaliło po prawie miesiącu stania w garażu :P . Dzisiaj zaś już jest bez konsoli w środku i z innymi gadżetami :) .
t0mal pisze:Przy zmianie z 10 na 11 skok w osiągach powinien być większy niż przy przejściu z 9 na 10
to mogłem brać 11mm :P


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » wt lut 09, 2010 23:10

Michaś_1977, jest na to sposób...bezrobocie :helm:


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » wt lut 09, 2010 23:18

t0mal pisze:Ja to się teraz boje :? niedawno stopiłem turbo, dzisiaj przykręciłem półoś - a teraz mam podejżenia że mi głowice podnosi, muszę umyć silnik.
a myślałem, że ja ciągle grzebię.
W sumie od czasu jak przestałem grzebać, regulować i robić kursy na bucie do podłogi to w "miare" bez awaryjnie jeżdżę. Więc przejście z 10 na 11 sobie na razie daruję... :bajer:
Może inaczej nie czuje takiej potrzeby. a te pourywane półosie to według mnie problem turbiny.t0mal, masz vnt, nie?... tak samo bylo u mnie na k14 i 10mm. masakra jak nagle dostał ciśnienia to szarpal jak głupi. teraz jest vnt i do tego sprzęgło 200mm :blush: , które przy okazji zmiany skrzyni zostanie zastapione sprzęgłem z mk2 16v.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » wt lut 09, 2010 23:21

JABcok20 pisze:które przy okazji zmiany skrzyni zostanie zastapione sprzęgłem z mk2 16v.
czyli 210mm bo większego w nich już nie było :) . No to ciekawie to będzie u mnie wyglądać właśnie przez tą k14 i 10mm :) , ale to tylko przez pewien czas bo planuje jakieś większe turbo wsadzić.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt lut 09, 2010 23:25

JABcok20 pisze:pourywane półosie to według mnie problem turbiny.t0mal, masz vnt, nie
Nie, to problem pogody - droga wyschła :) mam garretta T3, bez VNT, z takim turbem jak twoje jestem niemal pewny, że podpory by poleciały.
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 23:26 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » wt lut 09, 2010 23:31

Michaś na t3 było lepiej... nie szarpał.
sprzedałem na dniach t3 za 250zł... a szkoda.
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 23:32 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » wt lut 09, 2010 23:33

t0mal, jakie ciśnienie dmucha Ci t3 przy 100km/h podczas spokojnej jazdy?
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 23:34 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » wt lut 09, 2010 23:39

marcinas1983, hehe ja mam tylną belke z mk2 do tego serwo z gti scirocco, zaciski 256 z tarczami mam na stanie od mk2 16v i tylne tarczówki również z 16v, no i zaworki na przewody tez sa ze skody felicji...
Chyba nawet ja rzuciłem ten pomysł z tymi zaworkami ze skody :bajer:
mam belkę z tym zaworem co reguluje ciśnienie na tylne tarcze.
no i to wszystko będzie na sprzedaż bo na dniach zakładam abs z mk2 do mojej jedyneczki :chytry:
jak cos to pw
Ostatnio zmieniony wt lut 09, 2010 23:43 przez JABcok20, łącznie zmieniany 3 razy.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt lut 09, 2010 23:55

:goof: ...no kurna chata...pogawędki sobie tutaj urządzają :panna: ...idę poszukać jakiegoś moda,niech goni to towarzystwo :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości