Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.
Moderator: G0 Karcio
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Dzisiaj będąc za miastem zrobiłem mały filmik na elastyczność.
Na trójce 60-100km/h i na czwórce 80-140km/h.
Na piątce już nie próbowałem,bo i tak na czwórce sprzęgło wpadło w poślizg ...
[youtube][/youtube]
Mógłbym jeszcze pociągnąć,ale asfalt był tylko w koleinach i miałem trochę w porach ...
Na trójce 60-100km/h i na czwórce 80-140km/h.
Na piątce już nie próbowałem,bo i tak na czwórce sprzęgło wpadło w poślizg ...
[youtube][/youtube]
Mógłbym jeszcze pociągnąć,ale asfalt był tylko w koleinach i miałem trochę w porach ...
Ostatnio zmieniony pn sie 02, 2010 07:18 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
Ladnie się zbiera
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
arwam, na pełnym ciśnieniu w ogóle nie ma dymu za mną,więc jeszcze można cusik pobawić się dawką,ale na razie nie ma sensu,bo sprzęgło i tak już ma dosyć.
Jeździ mi się na prawdę przyjemnie i jak mam zrobić TIR-a,to nie zastanawiam się jak kiedyś czy zdążę,bo teraz trzeba mi na to ok.4 sekund i jestem przed nim.Oczywiście muszę przeredukować odpowiednio,żeby ruszyć na pełnym doładowaniu ...
Jeździ mi się na prawdę przyjemnie i jak mam zrobić TIR-a,to nie zastanawiam się jak kiedyś czy zdążę,bo teraz trzeba mi na to ok.4 sekund i jestem przed nim.Oczywiście muszę przeredukować odpowiednio,żeby ruszyć na pełnym doładowaniu ...
Michaś_1977, ładnie Ci idzie ale myślę że masz za wczesny lub za późny kąt wtrysku w górnych obrotach i trzeba by się było pobawić cisnieniem wewnątrz pompy.
ja już mam to z głowy i już ładnie sobie jedzie.
tylko musiałem rozruszać kierownice po cało tygodniiowej jeździe moim golfem przez mojego tatę bo jego audi trafili a teraz jest multum spraw do pozałatwiania i one nie mogą poczekać.
tak że jak po ostatnim razie się pobawiłem dawką i ciśnieniem to teraz jak będą odpowiednie warunki trzeba będzie nowy filmik nakręcić bo ostatni jest już nie bardzo aktualny.
ale ogólnie mogę powiedzieć że na suchym asfalcie bezproblemowo gubię trakcję na zimówkach
u mnie był w górnych obrotach za późny kąt wtrysku.
trzeba było opóźnic minimalnie statyczny i zwiększyć ciśnienie wewnątrz pompy, i poskutkowało.
teraz do 100km/h dobijam z regularnymi poślizgami.
ja już mam to z głowy i już ładnie sobie jedzie.
tylko musiałem rozruszać kierownice po cało tygodniiowej jeździe moim golfem przez mojego tatę bo jego audi trafili a teraz jest multum spraw do pozałatwiania i one nie mogą poczekać.
tak że jak po ostatnim razie się pobawiłem dawką i ciśnieniem to teraz jak będą odpowiednie warunki trzeba będzie nowy filmik nakręcić bo ostatni jest już nie bardzo aktualny.
ale ogólnie mogę powiedzieć że na suchym asfalcie bezproblemowo gubię trakcję na zimówkach
u mnie był w górnych obrotach za późny kąt wtrysku.
trzeba było opóźnic minimalnie statyczny i zwiększyć ciśnienie wewnątrz pompy, i poskutkowało.
teraz do 100km/h dobijam z regularnymi poślizgami.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Arek...to jest 1,6 a nie 1,9...ma krótsze korby i szybciej schodzi z obrotów ...arwam pisze:bo moment obrotowy Ci na filmikach leci na łeb na szyję
Tak...na końcu filmu,nie wiem po co wrzuciłem luzarwam pisze:chyba że to w tym momencie zdejmowałeś nogę z gazu.
Zdawało Ci się.Silniczek klekocze sobie elegancko i przyjemnie,prawie jak TDI ...arwam pisze:ogólnie dośc mocno Ci klekocze silnik
- abrams
- VR6 Driver
- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
- Kontakt:
hehehe kocham tą waszą wymianę zdań ........................ buehehehe
to jest pewne bo twój nie jeździ tylko się toczy ... czyt. tata za kierownicąarwam pisze:majekMK2,
jeździ lepiej od mojego
Ostatnio zmieniony pn lut 08, 2010 09:19 przez abrams, łącznie zmieniany 1 raz.
Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości