Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » czw sty 07, 2010 18:18

marcinas1983, dzięki za wyjaśnienie :pub:. Teraz już będę wiedział.
EOT - nie zaśmiecajmy Magikowi tematu :helm:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw sty 07, 2010 19:11

marcinas1983 pisze:wysokość amora, oraz kształtem sprężyny. Progresywna sprężyna sportowa ma ze 2-3 zwoje na dole blisko siebie
Wysokość amora...masz na myśli kolumnę amora (rurę),czy całość z tłoczyskiem po rozsunięciu?Sprężyna progresywna-czyli taka jak na zdjęciu od Ciebie?Faktycznie 2 zwoje są blisko siebie...
W tej dziedzinie jestem cienki jak dupsko węża :grin: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw sty 07, 2010 19:12

marcinas1983 pisze:wysokość amora, oraz kształtem sprężyny. Progresywna sprężyna sportowa ma ze 2-3 zwoje na dole blisko siebie
Wysokość amora...masz na myśli kolumnę amora (rurę),czy całość z tłoczyskiem po rozsunięciu?Sprężyna progresywna-czyli taka jak na zdjęciu od Ciebie?Faktycznie 2 zwoje są blisko siebie...
W tej dziedzinie jestem cienki jak dupsko węża :grin: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » czw sty 07, 2010 19:21

Michaś_1977, amor sportowy po rozciągnięciu na maxa tłoczysko będzie krótszy niż rozciągnięty na maxa standardowy :) .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Biperr0
I choose You!
I choose You!
Posty: 816
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:55
Lokalizacja: TarnoVWskie Dziury
Kontakt:

Post autor: Biperr0 » czw sty 07, 2010 20:14

W twardym zawieszeniu wiadomo że pare zwojów musi się opierać o siebie jak spuścisz auto bo to włąsnie taki efekt daje że się cąłość tak odbija.Nie dobija wtedy amor tylko sprężyna. A reszta zwojów amortyzuję...poniekąd :P



arwam

Post autor: arwam » czw sty 07, 2010 22:22

Michaś_1977 pisze:Wysokość amora...masz na myśli kolumnę amora (rurę),czy całość z tłoczyskiem po rozsunięciu?
to oraz jeszcze wysokość osadzenia kielicha na sprężyny.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw sty 07, 2010 23:32

Jak na przednim siadłem,to się ugiął kilka centów...może ja jestem bardziej sportowy,niż on :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » pt sty 08, 2010 10:54

Michaś_1977, daj foto to może coś po budowie sprężyny Ci powiemy.
i odkręć sprężynę , zobacz czy jak wciśniesz tłoczysko amortyzatora czy nie będzie samo wychodzić i ogólnie daj daj foto całej zawieszki możesz zrobić foto porównujące z seryjnym amorkiem.



Awatar użytkownika
Biperr0
I choose You!
I choose You!
Posty: 816
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:55
Lokalizacja: TarnoVWskie Dziury
Kontakt:

Post autor: Biperr0 » pt sty 08, 2010 10:59

Pamiętaj jeszcze że na zawieszeniu musisz trochę pojeździć żeby wszystko dobrze siadło.Jak chcesz to mam żółte sprężyny na tył.Na oko obniżały o 60mm.
Ostatnio zmieniony pt sty 08, 2010 11:00 przez Biperr0, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » pt sty 08, 2010 11:02

a nie wiem czy ja przypadkiem nie będę się przesiadał na coś znacznie niższego więc chyba to będzie na sprzedaż ale to się wszystko wiosną wyjaśni.
Ostatnio zmieniony pt sty 08, 2010 11:03 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt sty 08, 2010 21:56

arwam pisze:Michaś_1977, daj foto to może coś po budowie sprężyny Ci powiemy.
i odkręć sprężynę
Nierealne...zawiecha nie jest moja i nie jest u mnie...
Eeech,jednak gwint będzie najlepszym rozwiązaniem...tylko boję się dyskomfortu-czyli strasznej twardości...
Biperr0, ja mam na oku gwint za 999zeta,a ile może kosztować ten z regulacją twardośći? :chytry:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » sob sty 09, 2010 00:34

Michaś_1977,
uderz do kolegi aurel i sprecyzuj czego szukasz myślę że On Ci sporo pomoże.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob sty 09, 2010 12:27

arwam pisze:Michaś_1977,
uderz do kolegi aurel i sprecyzuj czego szukasz myślę że On Ci sporo pomoże.
Napisałem do MAPET-a,mam nadzieję,że odpisze...
Dzisiaj zrobiłem fotkę,tej zawiechy na szybcika..
Obrazek
Spring sportowy bo dołem zwoje są gęściej,tylko pytanie jaki stan i ile obniża...
Zobaczę co fachura odpisze... :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
pawelsliwka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: czw lut 19, 2009 12:28
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

Post autor: pawelsliwka » sob sty 09, 2010 12:58

Amor jak i sprężynka sportowe na pewno :grin: Trudno ocenić stan bo widać tylko że brudne!!!Siądzie na nich twój dieselek tak na moje oko to z -60 :bigok: Jakbyś je założył i przejechał się to byś wiedział czy nie dobija amor któryś!!! No albo jak już Ci pisali-Wciskasz amora(ma oczywiście ciężko wchodzić i wychodzić sam do końca)Jeśli by zrobił PUK pod koniec to raczej amor będzie do :ass: !!!Tak jak pisałem proponuję założyć i przejechać się to chwila roboty a sposób najlepszy :okej:
Ostatnio zmieniony sob sty 09, 2010 13:11 przez pawelsliwka, łącznie zmieniany 1 raz.


Wozidełko:)!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=231521

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości