Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.
Moderator: G0 Karcio
- pawelsliwka
- Użytkownik
- Posty: 257
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 12:28
- Lokalizacja: Biłgoraj
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
To są typowe opony na deszczarwam pisze:te nowe opony mają kiepską rzeźbę bieżnika na deszcz,
Przecież to są nówki opony,a GOODYERem,to za psami rzucać.Robią go w Dębicy,a Dębica to już nie jest to co kiedyś...arwam pisze:poszukałbym nowszych czy innej firmy np. GOODYEAR'a
Te nowe opony zamawiał mi gość po znajomości i szczerze doradzał (prowadzi zakład oponiarski od ok.10 lat).To są jedne z najlepszych opon na deszcz,nawet mają wybite parasolki na bierzniku
Jeżeli chodzi o szerokość opony na deszcz,to owszem,musi wypierać więcej wody sprzed siebie,ale jeżeli chodzi o przyczepność to ma na pewno większą i to bez dwóch zdań
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
arwam pisze:Michaś_1977, a starych nie chcesz sprzedać?
I wszystko ...pawelsliwka pisze:arwam, Michał zostawił stare w wulkanizacji bo jak byłem to sie pytałem Cytuję:Grzech bym miał jak bym je komuś sprzedał
Aaaa,i jeszcze jedno-licznik mi się wczoraj zamknął ...
Ostatnio zmieniony pn sie 03, 2009 09:31 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
- pawelsliwka
- Użytkownik
- Posty: 257
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 12:28
- Lokalizacja: Biłgoraj
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Jak bumcykcyk wysoki sądziepawelsliwka pisze:Nie ściemniaj
Wtedy to jeszcze nic w porównaniu z tym co teraz wyprawiapawelsliwka pisze:Nie no zart widziałem co golfik potrafi
Yyyyy...do teściowej ...pawelsliwka pisze:A gdzie Ci sie tak śpieszyło???
A swoją drogą,to trochę szkoda mi się go zrobiło,bo wskazówka obrotka weszła głęboko w czerwone pole
Ostatnio zmieniony pn sie 03, 2009 12:50 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
czasem dobrze jest silnik trochę pogonić ale nie za często i nie zadługo.A swoją drogą,to trochę szkoda mi się go zrobiło,bo wskazówka obrotka weszła głęboko w czerwone pole
chociaż u Ciebie fakt jest trochę krótka skrzynia biegów.
może pomyślisz o skrzynce CHB i wtedy piątkę wrzucić z Twojej i na trasę masz skrzynię o długości 4T a na miasto pierwsze dwa biegi troszkę dłuższe niż w twojej i kolejne dwa podobne jak masz teraz
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
to szukaj CHB i będziesz miał pierwsze cztery biegi podobne do 4S a piątka jak znalazł wkładasz od swojej i masz 2500rpm przy 100km/h ewentualnie wtedy wkładasz piątkę od FFMichaś_1977 pisze:Zostanę przy 4S,ale 5kę wrzucę od FF.Przyzwyczaiłem się do niej to raz,a dwa,że dobra jest do sprintu,a to się często przydaje na trasie.
w Twojej skrzyni pierwsze dwa biegi pogarszają sprint bo są za krótkie natomiast 3 i 4 są jak znalazł do sprintu ale piątka już znów jest za krótka zawsze możesz ode mnie wypożyczyć tą skrzynkę i jak Ci nie będzie pasować to możesz oddać
nie musisz nawet od razu płacić tylko jak będzie Ci pasować i ją będziesz zostawiał to wtedy dasz mi znać.
mi się nie przyda choć wcześniej myślałem ją założyć ale zrezygnowałem ja założyłem pomę od Ciebie bo 4T strasznie krótka się zrobiła nagle.
przedwczoraj jak sprawdzałem jak idzie to po 15s brakuje licznika i będę szukał czegoś dłuższego bo silnik za szybko sięwkręca przez co turbo nie nadąża za silnikiem i nie jadę z pełnym momentem obrotowym.
teraz będę polował na jakąś skrzynkę od 1.9TDI np GGU bo ponoć są długie lub ewentualnie jakąś szóstkę z MK4 ale to narazie w sferze planów bo chyba już pracę znalazłem a jak nie wypali to jadę do W-wy dorywczo ze znajomym na czysto przywozi się 400-500 zł za cztery dni pracy więc myślę że przy końcu wakacji powinna skrzynka 6b zagościć ewentualnie piątka od 1Z lub od jakiegoś PD-ka
Michaś_1977,
myśleże nad tą skrzynią CHB naprawdę warto pomyśleć bo sama zmiana piątki w skrzyni 4S do FF nie da Ci prawie nic jak u mnie.
prędkość przy 2500 była 100km/h teraz jest 105km/h
ale już jak dasz CHB z piątką od 4S ( 4T ma takie samo przełożenie albo jak chcesz to FF)
to różnicą będzie spora i będzie lepszy sprint bo będziesz miał dłuższe pierwsze dwa biegi niż w 4S i podobną 3 i 4 a piątka będzie taka sama bo ma to samo przełożenie główne co 4T
myśleże nad tą skrzynią CHB naprawdę warto pomyśleć bo sama zmiana piątki w skrzyni 4S do FF nie da Ci prawie nic jak u mnie.
prędkość przy 2500 była 100km/h teraz jest 105km/h
ale już jak dasz CHB z piątką od 4S ( 4T ma takie samo przełożenie albo jak chcesz to FF)
to różnicą będzie spora i będzie lepszy sprint bo będziesz miał dłuższe pierwsze dwa biegi niż w 4S i podobną 3 i 4 a piątka będzie taka sama bo ma to samo przełożenie główne co 4T
Ostatnio zmieniony wt sie 04, 2009 00:03 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
marcinas1983,marcinas1983 pisze:arwam, czytałem, że z wsadzeniem skrzyni 6 biegowej do mk2 to nie takie chop siup.... inaczej jest mocowana, inne półosie.... lepiej poszukać długiej piątki... po za tym zakładając skrzynie od TDI automatycznie sprzęgło można większe założyć co rozwiąże problem z jego ślizganiem się
wiem o tym doskonale i między innymi dlatego chcę to zrobić bo mało kto poszedł w MK 2 w tym kierunku
a przy 6B myślę dać wtedy jedną z krótszych skrzyń tak żeby była możliwie duża rozpiętość przełożeń ale niezbyt długo stopniowana tak żeby obroty 5000rpm spadały po zmianie biego na około 3400-3700rpm co wtedy powinno dać mi lepszy sprint bo będzie po zmianie biegu większy moment obrotowy już na wejściu bo turbo będzie rozbujane ale wał korbowy będzie się kręcił już wolniej co powinni dać już po przepięciu większe ciśnienie doładowania i tym samym większy moment obrotowy
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
arwam, ja bym chciał mieć tyle mocy co wy... bo jak na razie zatrzymałem się na etapie wydechu i IC z boost pinem a jeszcze nie kręciłem ani T ani dawką paliwa... tylko zastanawiam się czy zamiast kręcić dawką paliwa nie zapodać od razu jakiejś lepszej pompy?? Teraz przez obróconego boost pina przy wciskaniu jest chmura za mną, jak turbo tłoczy też dym leci.... trza zwiększyć trochę ciśnienie na niej , trzeba zaślepić blow off'a i tak się robi łańcuszek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości