Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
arwam

Post autor: arwam » ndz sie 02, 2009 23:23

Michaś_1977, te nowe opony mają kiepską rzeźbę bieżnika na deszcz, ja bym nie rezygnował z tej rzeźby bieżnika bo lepszej nie ma a poszukałbym nowszych czy innej firmy np. GOODYEAR'a



Awatar użytkownika
pawelsliwka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: czw lut 19, 2009 12:28
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

Post autor: pawelsliwka » pn sie 03, 2009 08:37

arwam, Michał zostawił stare w wulkanizacji bo jak byłem to sie pytałem :grin: Cytuję:Grzech bym miał jak bym je komuś sprzedał :bigok:


Wozidełko:)!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=231521

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn sie 03, 2009 09:22

arwam pisze:te nowe opony mają kiepską rzeźbę bieżnika na deszcz,
To są typowe opony na deszcz :chytry:
arwam pisze:poszukałbym nowszych czy innej firmy np. GOODYEAR'a
Przecież to są nówki opony,a GOODYERem,to za psami rzucać.Robią go w Dębicy,a Dębica to już nie jest to co kiedyś...
Te nowe opony zamawiał mi gość po znajomości i szczerze doradzał (prowadzi zakład oponiarski od ok.10 lat).To są jedne z najlepszych opon na deszcz,nawet mają wybite parasolki na bierzniku :grin:
Jeżeli chodzi o szerokość opony na deszcz,to owszem,musi wypierać więcej wody sprzed siebie,ale jeżeli chodzi o przyczepność to ma na pewno większą i to bez dwóch zdań :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn sie 03, 2009 09:26

arwam pisze:Michaś_1977, a starych nie chcesz sprzedać?
pawelsliwka pisze:arwam, Michał zostawił stare w wulkanizacji bo jak byłem to sie pytałem :grin: Cytuję:Grzech bym miał jak bym je komuś sprzedał :bigok:
I wszystko :bigok: ...

Aaaa,i jeszcze jedno-licznik mi się wczoraj zamknął :P ...
Ostatnio zmieniony pn sie 03, 2009 09:31 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
pawelsliwka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: czw lut 19, 2009 12:28
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

Post autor: pawelsliwka » pn sie 03, 2009 09:54

Michaś_1977 pisze:Aaaa,i jeszcze jedno-licznik mi się wczoraj zamknął :P ...
Nie ściemniaj :green_fuck: Nie no zart widziałem co golfik potrafi :grin: A gdzie Ci sie tak śpieszyło??? :helm:


Wozidełko:)!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=231521

arwam

Post autor: arwam » pn sie 03, 2009 10:20

To są typowe opony na deszcz :chytry:
w starych oponach miałeś kijową gumę ale rzeźba bieżnika była znacznie lepsza i lepiej wodę odprowadzała niż ta nowa pod warunkiem że była dobrze założona w odpowiednim kierunku



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn sie 03, 2009 12:48

pawelsliwka pisze:Nie ściemniaj
Jak bumcykcyk wysoki sądzie :hmm:
pawelsliwka pisze:Nie no zart widziałem co golfik potrafi
Wtedy to jeszcze nic w porównaniu z tym co teraz wyprawia \:D/
pawelsliwka pisze:A gdzie Ci sie tak śpieszyło???
Yyyyy...do teściowej :grin: ...

A swoją drogą,to trochę szkoda mi się go zrobiło,bo wskazówka obrotka weszła głęboko w czerwone pole :?
Ostatnio zmieniony pn sie 03, 2009 12:50 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » pn sie 03, 2009 16:44

A swoją drogą,to trochę szkoda mi się go zrobiło,bo wskazówka obrotka weszła głęboko w czerwone pole :?
czasem dobrze jest silnik trochę pogonić ale nie za często i nie zadługo.
chociaż u Ciebie fakt jest trochę krótka skrzynia biegów.
może pomyślisz o skrzynce CHB i wtedy piątkę wrzucić z Twojej i na trasę masz skrzynię o długości 4T a na miasto pierwsze dwa biegi troszkę dłuższe niż w twojej i kolejne dwa podobne jak masz teraz



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn sie 03, 2009 21:42

Zostanę przy 4S,ale 5kę wrzucę od FF.Przyzwyczaiłem się do niej to raz,a dwa,że dobra jest do sprintu,a to się często przydaje na trasie.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » pn sie 03, 2009 23:34

Michaś_1977 pisze:Zostanę przy 4S,ale 5kę wrzucę od FF.Przyzwyczaiłem się do niej to raz,a dwa,że dobra jest do sprintu,a to się często przydaje na trasie.
to szukaj CHB i będziesz miał pierwsze cztery biegi podobne do 4S a piątka jak znalazł wkładasz od swojej i masz 2500rpm przy 100km/h ewentualnie wtedy wkładasz piątkę od FF
w Twojej skrzyni pierwsze dwa biegi pogarszają sprint bo są za krótkie natomiast 3 i 4 są jak znalazł do sprintu ale piątka już znów jest za krótka zawsze możesz ode mnie wypożyczyć tą skrzynkę i jak Ci nie będzie pasować to możesz oddać :wink:
nie musisz nawet od razu płacić tylko jak będzie Ci pasować i ją będziesz zostawiał to wtedy dasz mi znać.
mi się nie przyda choć wcześniej myślałem ją założyć ale zrezygnowałem ja założyłem pomę od Ciebie bo 4T strasznie krótka się zrobiła nagle.
przedwczoraj jak sprawdzałem jak idzie to po 15s brakuje licznika i będę szukał czegoś dłuższego bo silnik za szybko sięwkręca przez co turbo nie nadąża za silnikiem i nie jadę z pełnym momentem obrotowym.
teraz będę polował na jakąś skrzynkę od 1.9TDI np GGU bo ponoć są długie lub ewentualnie jakąś szóstkę z MK4 ale to narazie w sferze planów bo chyba już pracę znalazłem a jak nie wypali to jadę do W-wy dorywczo ze znajomym na czysto przywozi się 400-500 zł za cztery dni pracy więc myślę że przy końcu wakacji powinna skrzynka 6b zagościć ewentualnie piątka od 1Z lub od jakiegoś PD-ka



arwam

Post autor: arwam » wt sie 04, 2009 00:00

Michaś_1977,

myśleże nad tą skrzynią CHB naprawdę warto pomyśleć bo sama zmiana piątki w skrzyni 4S do FF nie da Ci prawie nic jak u mnie.
prędkość przy 2500 była 100km/h teraz jest 105km/h
ale już jak dasz CHB z piątką od 4S ( 4T ma takie samo przełożenie albo jak chcesz to FF)

to różnicą będzie spora i będzie lepszy sprint bo będziesz miał dłuższe pierwsze dwa biegi niż w 4S i podobną 3 i 4 a piątka będzie taka sama bo ma to samo przełożenie główne co 4T
Ostatnio zmieniony wt sie 04, 2009 00:03 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » wt sie 04, 2009 00:08

arwam, czytałem, że z wsadzeniem skrzyni 6 biegowej do mk2 to nie takie chop siup.... inaczej jest mocowana, inne półosie.... lepiej poszukać długiej piątki... po za tym zakładając skrzynie od TDI automatycznie sprzęgło można większe założyć co rozwiąże problem z jego ślizganiem się :)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

arwam

Post autor: arwam » wt sie 04, 2009 00:16

marcinas1983 pisze:arwam, czytałem, że z wsadzeniem skrzyni 6 biegowej do mk2 to nie takie chop siup.... inaczej jest mocowana, inne półosie.... lepiej poszukać długiej piątki... po za tym zakładając skrzynie od TDI automatycznie sprzęgło można większe założyć co rozwiąże problem z jego ślizganiem się :)
marcinas1983,

wiem o tym doskonale i między innymi dlatego chcę to zrobić bo mało kto poszedł w MK 2 w tym kierunku :wink:
a przy 6B myślę dać wtedy jedną z krótszych skrzyń tak żeby była możliwie duża rozpiętość przełożeń ale niezbyt długo stopniowana tak żeby obroty 5000rpm spadały po zmianie biego na około 3400-3700rpm co wtedy powinno dać mi lepszy sprint bo będzie po zmianie biegu większy moment obrotowy już na wejściu bo turbo będzie rozbujane ale wał korbowy będzie się kręcił już wolniej co powinni dać już po przepięciu większe ciśnienie doładowania i tym samym większy moment obrotowy



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » wt sie 04, 2009 00:23

arwam, ja bym chciał mieć tyle mocy co wy... :P bo jak na razie zatrzymałem się na etapie wydechu i IC z boost pinem :P a jeszcze nie kręciłem ani T ani dawką paliwa... tylko zastanawiam się czy zamiast kręcić dawką paliwa nie zapodać od razu jakiejś lepszej pompy?? :) Teraz przez obróconego boost pina przy wciskaniu jest chmura za mną, jak turbo tłoczy też dym leci.... trza zwiększyć trochę ciśnienie na niej :) , trzeba zaślepić blow off'a :P i tak się robi łańcuszek :P


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości