Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.
Moderator: G0 Karcio
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Viriss pisze:zielone chyba lepiej pasuje i zrobie zielone na diodach
Viriss, ja uważam że niebieskie lepiej wygląda ale nie będę się rzecież sprzeczał bo każdy lubi co innego.
choć myślę w swoim z wnętrzem od MK3 zrobić na biały lub bursztynowy.
ale skłaniam się najbardziej ku niebieskiemu jednak i nawet już diody leżą i czekają na swoją kolej
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Zostanę przy zielonych...arwam pisze:proponuję jeszcze podświetlenie zegarów na niebieski zmienić
Mi także.marcinas1983 pisze:Ja tam lubię zielone podświetlenie jakie jest oryginalnie... czerwone i niebieskie jakoś mi nie leży
Zastanawiam sie jeszcze,jaki byłby efekt,gdybym wsadził po jednej diodzie pod każde pokrętło przy nawiewach .Nie chciałbym,żeby wyszła wiocha .Co Wy koledzy na to?
raczej nic z tego nie będzie bo nie masz żadnych miejsc Fabrycznie przygotowanych do podświetlenia pokręteł od nawiewów.Michaś_1977 pisze:Zastanawiam sie jeszcze,jaki byłby efekt,gdybym wsadził po jednej diodzie pod każde pokrętło przy nawiewach
jak kiedyś będziesz u mnie to Ci pokażę jak mam zrobione podświetlenie w białym golfie zrobione. kolor niebieski oczywiście
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
mi chodziło o to że fabrycznie nie były podświetlane żeby można było próbować zmieniać kolor czy sposób podświetlania.Michaś_1977 pisze:arwam, w panelu tez nie miałem miejsc na diody,a mimo to świecą jak talala
choć w białym mam zrobione podświetlanie klamek i to nawet fajnie wygląda i zdaje egamin bo nie trzeba po ciemku szukać klamek
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Hejka panowie i panie.
Wczoraj zabrałem się za przeróbkę mojej pompicy,bo zima za pasem,więc zapragnąłem mieć pompę wyposażoną w przyspieszacz kąta wtrysku ze wzrostem obrotów,czyli z tzw.osobną regulacją biegu jałowego.W sumie i tak musiałbym się za to wziąć,bo mimo,że wymieniałem o-ring w mechanizmie przyspieszacza,to i tak lało.Po prostu już był za duży luz na łożysku igiełkowym.
Kilka dni temu od kolegi arwam przyszła niewielka paczuszka z paroma drobiazgami,bez których nie zacząłbym modzić
Tak więc moja pompa (biorca) trafiła na stół operacyjny...
...i dawca także.Są to resztki pompy AAZ,którą kiedyś przywlokłem od kolegi pawelsliwka,gdy potrzebowałem głowiczki na przeszczep (str.3),tylko tym razem potrzebuję góry (LDA)
Podczas przeszczepu mój governor uległ małemu ulepszeniu
Następnie wszystko ładnie umyłem,przedmuchałem i wrzuciłem do auta
Po założeniu paska i ustawieniu rozrządu,miałem trochę kłopotów z ustawieniem położenia dźwigni gazu względem ośki,ale doszedłem z tym do ładu i już miałem składać całą resztę do kupy,gdy okazało się,że zonk
Myślałem,że mnie szlak trafi jak to zobaczyłem ...
Przy okazji koledze arwam trochę się dostało przez telefon,ponieważ przysłał mi niekompletny zestaw uszczelnień,za co serdecznie go przepraszam,gdyż to nie jego wina,tylko pompiarza (a w zasadzie pracownika),który mu to dawał.Sorki Arek
Tak więc,trzeba było mocniej zakasać rękawy i tym razem samą górę pompy położyć znów na stole operacyjnym.
Wypatroszyłem to co trzeba...
...i okazało się,że o-ring,który był w środku,po ściśnięciu dwoma palcami,po prostu pękł na dwie części...
...więc wypatroszyłem następną górę pompy (na której jeździłem do tej pory) i z niej wyjąłem dobry o-ring.
Następnie wszystko zacząłem z powrotem w całość
Było trochę zabawy z założeniem góry na pompę,która została przy silniku,ale pokonałem to i wszystko już jest cacy
Hmm ,może prawie cacy,bo jeszcze pozostało mi wyregulować dokładnie dawkę i kąt wtrysku,bo wtedy już nie miałem siły .O 2-iej w nocy wróciłem do chaty .
Tak czy srak,z grubsza ogarnąłem to i przyspieszacz działa,auto jeździ
______________________________
Na koniec pochwalę się moją niedawną zdobyczą
Jest to sprawna pompa wyjęta przeze mnie z T-4,która została zastąpiona pompą z LDA.
Leży sobie w moich zbiorach i stanowi potencjalny materiał na mody.Będę chciał w niej zrobić timing,gov-mod,uzbroić w LDA i będę miał porządną pompę 9mm na wszelki wypadek
Wczoraj zabrałem się za przeróbkę mojej pompicy,bo zima za pasem,więc zapragnąłem mieć pompę wyposażoną w przyspieszacz kąta wtrysku ze wzrostem obrotów,czyli z tzw.osobną regulacją biegu jałowego.W sumie i tak musiałbym się za to wziąć,bo mimo,że wymieniałem o-ring w mechanizmie przyspieszacza,to i tak lało.Po prostu już był za duży luz na łożysku igiełkowym.
Kilka dni temu od kolegi arwam przyszła niewielka paczuszka z paroma drobiazgami,bez których nie zacząłbym modzić
Tak więc moja pompa (biorca) trafiła na stół operacyjny...
...i dawca także.Są to resztki pompy AAZ,którą kiedyś przywlokłem od kolegi pawelsliwka,gdy potrzebowałem głowiczki na przeszczep (str.3),tylko tym razem potrzebuję góry (LDA)
Podczas przeszczepu mój governor uległ małemu ulepszeniu
Następnie wszystko ładnie umyłem,przedmuchałem i wrzuciłem do auta
Po założeniu paska i ustawieniu rozrządu,miałem trochę kłopotów z ustawieniem położenia dźwigni gazu względem ośki,ale doszedłem z tym do ładu i już miałem składać całą resztę do kupy,gdy okazało się,że zonk
Myślałem,że mnie szlak trafi jak to zobaczyłem ...
Przy okazji koledze arwam trochę się dostało przez telefon,ponieważ przysłał mi niekompletny zestaw uszczelnień,za co serdecznie go przepraszam,gdyż to nie jego wina,tylko pompiarza (a w zasadzie pracownika),który mu to dawał.Sorki Arek
Tak więc,trzeba było mocniej zakasać rękawy i tym razem samą górę pompy położyć znów na stole operacyjnym.
Wypatroszyłem to co trzeba...
...i okazało się,że o-ring,który był w środku,po ściśnięciu dwoma palcami,po prostu pękł na dwie części...
...więc wypatroszyłem następną górę pompy (na której jeździłem do tej pory) i z niej wyjąłem dobry o-ring.
Następnie wszystko zacząłem z powrotem w całość
Było trochę zabawy z założeniem góry na pompę,która została przy silniku,ale pokonałem to i wszystko już jest cacy
Hmm ,może prawie cacy,bo jeszcze pozostało mi wyregulować dokładnie dawkę i kąt wtrysku,bo wtedy już nie miałem siły .O 2-iej w nocy wróciłem do chaty .
Tak czy srak,z grubsza ogarnąłem to i przyspieszacz działa,auto jeździ
______________________________
Na koniec pochwalę się moją niedawną zdobyczą
Jest to sprawna pompa wyjęta przeze mnie z T-4,która została zastąpiona pompą z LDA.
Leży sobie w moich zbiorach i stanowi potencjalny materiał na mody.Będę chciał w niej zrobić timing,gov-mod,uzbroić w LDA i będę miał porządną pompę 9mm na wszelki wypadek
Ostatnio zmieniony ndz lis 08, 2009 16:46 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
- pawelsliwka
- Użytkownik
- Posty: 257
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 12:28
- Lokalizacja: Biłgoraj
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
i kolega z tego powodu nie przespał nocyMichaś_1977 pisze:Przy okazji koledze arwam trochę się dostało przez telefon,ponieważ przysłał mi niekompletny zestaw uszczelnień
ale jak będę jutro lub pojutrze u pompiarza to mu powiem o co biega
i jak teraz autko jeździ?
trzyma łanie obroty na gorącym / zimnym silniku?
teraz będziesz miał troszkę trudniej ustawić kąt wtrysku.
zwłaszcza jeśli nie zaznaczyłeś sobie wcześniej pozycji pompy bo teraz w dużym zakresie regulacji będzie trzymał obroty
- pawelsliwka
- Użytkownik
- Posty: 257
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 12:28
- Lokalizacja: Biłgoraj
- Kontakt:
No i teraz staram sie nadrabiać zaległości!!!! Nawet nie mam czasu zrobić fotek i tematu swojego ruszyć a zaczynam polerke swoich alu!!!!Ale musimy sie spotkać i pogadać!!!Michaś_1977 pisze:Dłuuuugo Cię nie było,a przez ten czas wieeeeele się zmieniło.
Wozidełko:)!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=231521
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=231521
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości