Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.
Moderator: G0 Karcio
- dj domin1
- Gadatliwa bestia
- Posty: 566
- Rejestracja: wt lis 13, 2007 21:39
- Lokalizacja: Koziegłowy, Częstochowa
- Kontakt:
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
Świetna robota. Mam polo 6n2 i powoli zbieram informacje na temat swapu takiego motoru do niej. Jeśli to nie tajemnica, jak możesz podaj na PW namiary na gościa który robił wiązkę pod swap. Będę wdzięczny.
[img]http://images47.fotosik.pl/224/aec06ac71a10dc82med.jpg[/img]
Mój Wolfsburg Edition 16V I mk2 AFN
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188972 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=524708
Mój Wolfsburg Edition 16V I mk2 AFN
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188972 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=524708
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
Jest w temaciedj domin1 pisze:jak możesz podaj na PW namiary na gościa który robił wiązkę pod swap. Będę wdzięczny
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
Ten po prawej na pierwszym zdjęciu czai sie na Twoje koła
Druga fota świetnie nadaje sie na memy
Nawet mam kilka pomysłów, ale nie bede sie narażać....
Druga fota świetnie nadaje sie na memy
Nawet mam kilka pomysłów, ale nie bede sie narażać....
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
Michał tak jak powiedziałem na Nysie, Twoje mk2 jest jedne z najładniejszych
Osobiscie jakby było czarne to byłoby dla mnie nie jedno ,a tylko najładniejsze
Ale to tylko moja wariacja na temet tego koloru
Pozdro
Osobiscie jakby było czarne to byłoby dla mnie nie jedno ,a tylko najładniejsze
Ale to tylko moja wariacja na temet tego koloru
Pozdro
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
To może poprzestańmy na tym co jestkret077744 pisze:Druga fota świetnie nadaje sie na memy
Dzięki Dziku VR6Dziku VR6 pisze:Osobiscie jakby było czarne to byłoby dla mnie nie jedno ,a tylko najładniejsze
Czarny fajny,ale przeyebane z nim jest. Sam wiesz,co Ci będę nawijał
- Czarson
- Forum Master
- Posty: 1948
- Rejestracja: pt maja 16, 2008 21:12
- Lokalizacja: Puławy/Oslo
- Kontakt:
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
Michał_1977, piekna dwojeczka!
musze na spokojnie jeszcze raz przejrzec pierwsza strone bo cos mi zdjecia sie nie otwieraja wszystkie
musze na spokojnie jeszcze raz przejrzec pierwsza strone bo cos mi zdjecia sie nie otwieraja wszystkie
co myślisz o moim golfie? viewtopic.php?f=87&t=436585 zapraszam do komentowania
Mój nowy Edition One GTI viewtopic.php?f=87&t=543801" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię listwy wąskie od pakietu GTI 3d do mk2
Mój nowy Edition One GTI viewtopic.php?f=87&t=543801" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię listwy wąskie od pakietu GTI 3d do mk2
- BartekGT
- Użytkownik
- Posty: 287
- Rejestracja: śr cze 13, 2012 21:52
- Lokalizacja: Reszel/Hamburg
- Kontakt:
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
Gofer świetny, napatrzeć się nie mogę !!! Pomarańczowy kierun tak dodaje smaku, że nie mogę oderwać wzroku
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
o panie dawno mnie tu nie było zajebiste to mosz
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
Podziwiam są staranność i dokładność
Ogólnie Furka jakich mało mam nadzieje ze znów się zobaczymy na Nysie w przyszłym roku
Ogólnie Furka jakich mało mam nadzieje ze znów się zobaczymy na Nysie w przyszłym roku
Gofer Ostateczny---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=605859
Gosia Była------> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=345442
Gosia Była-----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=530240
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
Dzięki chłopaki za dobre słowo
Koniec sezonu już bliski,więc pozwolę sobie na małe podsumowanie
Generalnie,wszystko ma się dobrze. Z większych tras,to zlot w Nysie i wakacje na morzem. Na Hel mam 750km. ARL zapierdziela,aż buda trzeszczy i trzyma parametry jak złoto. Jedynymi usterkami były dziury w misce olejowej. Raz w swoich okolicach,jak zapindalałem na zlota,3 razy w Gdańsku i raz w Bieszczadach. Posiłkowałem się Poxipolem i Poxiliną,ale w Bieszczadach tak przyyebałem w koci łeb,że musiałem u chłopa na podwórku zmieniać misę Na szczęście,zawsze miałem zapasową w bagażniku,Dirko,benzynę ekstrakcyjną,narzędzia,olej i filtr
Znajomy dorobił mi podkładki pod poduchy i wytargałem silnik ze skrzynią o 3cm w górę. Kosztem wywalenia plastikowej osłony znad silnika,ale lepiej jej nie mieć,niż zarżnąć silnik
Zrobiłem 11000km i czas myśleć o jakimś wirusie. Na razie na ori gratach,żeby choć trochę lepiej jeszcze się odpychał,a w przyszłym roku,będę się zbroił na większe moce.
Puki co,priorytetem na sezon zimowy,jest swap ABS-u z mk4. Zayebałem jak dzik w sosnę,że nie posłuchałem grg474,jak przygotowywał mi wiązkę,żeby od razu z silnikiem swapować
Zmiana skrzyni z EFF na DRW była dobrym posunięciem,ale niestety DRW ma defekt. Wciskając sprzęgło,coś w niej grzechocze. Na wyciśnietym i w spoczynku jest cisza. Najgorzej jest w połowie. Będzie kolejna wymiana lub remont. Sie zobaczy
Regeneracja 2masy z dołożeniem najmocniejszych sprężyn łukowych i kevlar na tarczę w pewnej Kieleckiej firmie,też była dobrym ruchem. Fajnie to to wszystko pracuje. Choć może za wcześnie jest by to chwalić,to puki co,jestem zadowolony,zwłaszcza z pieniędzy,jakie za tą usługę zapłaciłem
Musiałem też zmienić kompresor,bo się rozszczelnił i climatronic zdechł. Miałem zapasowy,więc spoko. Usterkę traktuję jako śmieszną
Poza w/w nic się nie dzieje. Lać i latać
Skoda tylko,że sezon już się kończy. Dywan wytrzepany,leży przygotowany. Niedługo trzeba będzie rozwinąć w garażu i zaparkować Gofera
Koniec sezonu już bliski,więc pozwolę sobie na małe podsumowanie
Generalnie,wszystko ma się dobrze. Z większych tras,to zlot w Nysie i wakacje na morzem. Na Hel mam 750km. ARL zapierdziela,aż buda trzeszczy i trzyma parametry jak złoto. Jedynymi usterkami były dziury w misce olejowej. Raz w swoich okolicach,jak zapindalałem na zlota,3 razy w Gdańsku i raz w Bieszczadach. Posiłkowałem się Poxipolem i Poxiliną,ale w Bieszczadach tak przyyebałem w koci łeb,że musiałem u chłopa na podwórku zmieniać misę Na szczęście,zawsze miałem zapasową w bagażniku,Dirko,benzynę ekstrakcyjną,narzędzia,olej i filtr
Znajomy dorobił mi podkładki pod poduchy i wytargałem silnik ze skrzynią o 3cm w górę. Kosztem wywalenia plastikowej osłony znad silnika,ale lepiej jej nie mieć,niż zarżnąć silnik
Zrobiłem 11000km i czas myśleć o jakimś wirusie. Na razie na ori gratach,żeby choć trochę lepiej jeszcze się odpychał,a w przyszłym roku,będę się zbroił na większe moce.
Puki co,priorytetem na sezon zimowy,jest swap ABS-u z mk4. Zayebałem jak dzik w sosnę,że nie posłuchałem grg474,jak przygotowywał mi wiązkę,żeby od razu z silnikiem swapować
Zmiana skrzyni z EFF na DRW była dobrym posunięciem,ale niestety DRW ma defekt. Wciskając sprzęgło,coś w niej grzechocze. Na wyciśnietym i w spoczynku jest cisza. Najgorzej jest w połowie. Będzie kolejna wymiana lub remont. Sie zobaczy
Regeneracja 2masy z dołożeniem najmocniejszych sprężyn łukowych i kevlar na tarczę w pewnej Kieleckiej firmie,też była dobrym ruchem. Fajnie to to wszystko pracuje. Choć może za wcześnie jest by to chwalić,to puki co,jestem zadowolony,zwłaszcza z pieniędzy,jakie za tą usługę zapłaciłem
Musiałem też zmienić kompresor,bo się rozszczelnił i climatronic zdechł. Miałem zapasowy,więc spoko. Usterkę traktuję jako śmieszną
Poza w/w nic się nie dzieje. Lać i latać
Skoda tylko,że sezon już się kończy. Dywan wytrzepany,leży przygotowany. Niedługo trzeba będzie rozwinąć w garażu i zaparkować Gofera
Re: Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na
Składając swojego vr’a planowałem zrobić pod silnikiem osłonę, mocowaną na kilku śrubach.
Osłona miałaby być jedno lub dwuwarstwowa z aluminiowej ryflowanej blachy pochodzącej na przykład z podłogi „paki” z poloneza truck’a.
Czy przy zastosowaniu takiej osłony, uderzenie w jakiś asfaltowy defekt, nie uchroniło by twojej miski ????
Wydaje mi się że po takiej poniekąd sztywnej i grubej blaszce dół silnika prześliznąłby się na takim asfaltowym defekcie nie dziurawiąc miski, a w najgorszym wypadku nieco ją podginając.
Wiadomo jak przywali się w ogromna przeszkodę to nic jej nie uratuje….
Osłona miałaby być jedno lub dwuwarstwowa z aluminiowej ryflowanej blachy pochodzącej na przykład z podłogi „paki” z poloneza truck’a.
Czy przy zastosowaniu takiej osłony, uderzenie w jakiś asfaltowy defekt, nie uchroniło by twojej miski ????
Wydaje mi się że po takiej poniekąd sztywnej i grubej blaszce dół silnika prześliznąłby się na takim asfaltowym defekcie nie dziurawiąc miski, a w najgorszym wypadku nieco ją podginając.
Wiadomo jak przywali się w ogromna przeszkodę to nic jej nie uratuje….
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
Wymiana na stalową uratuje sprawe
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
RasPL, masz namiary na takowe?RasPL pisze:Wymiana na stalową uratuje sprawe
Stalu kiedyś podesłał mi linka do jakiejś z yEbaya,ale cena wydzierała z butów...
lestek_13, ja podniosłem silnik o 3cm i ponownie dołożyłem tą http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... start=3682" onclick="window.open(this.href);return false; tylko muszę wstawić takie same płaskowniki pomiędzy tymi,które są.
Patrzyłem od spodu i dumałem jak zawiesić pełną osłonę z blachy stalowej,ryflowanej. O ile udałoby się zawiesić przy sankach,tak z przodu nie mam do czego...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości