Kurde,dowcipniś się znalazłkkkacper pisze: bede mial na dniach ale do VR6, zmien silnik to Ci sprzedam
Po głowie mi chodzi regeneracja,ale na gratach pod Sharana. Muszę podzwonić i podowiadywać się
Moderator: G0 Karcio
Kurde,dowcipniś się znalazłkkkacper pisze: bede mial na dniach ale do VR6, zmien silnik to Ci sprzedam
Dzwoniłem do regenerowni. Rozmawiałem z samym prezesem,który zaoferował mi rekonstrukcję koła na niestandardowych gratach. Koszt 650zł,a dodatkowo docisk i tarcze w kevlarze za 350zł.tomogolf2 pisze:sztywne do paska b5 avf i o dziwo 450Nm
Jade wolno,bo mi wolno Tutaj jednak powinienem jeszcze wolnij16vg60 pisze:co tak wolno ???
Jeszcze troche było,ale ogólnie jest coś na rzeczy,bo zazwyczaj tankuję często,w mniejszych ilościach. Pełny zbiornik,to zbędny balast. Auto wtedy więcej pali i ranty potrafią przytrzeć o koło,jak ktoś na B klasę wskoczyRasPL pisze: ropy juz malutko w baku było
Na tamtejszych pipidówkach,zapomnij o takich prędkościach. Zakręt na zakręcie,hopa na hopie...kret077744 pisze: mierzył elastyczność od 80 - 200km/h na 6tym biegu, dopiero sie rozpędzał
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości