Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.
Moderator: G0 Karcio
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
no wedlug mnie tak czy owak opcja z podluznicami jest slaba, ale Twoj wybor to dzialaj sprawnie
- mskostek
- Użytkownik
- Posty: 295
- Rejestracja: czw mar 23, 2006 19:17
- Lokalizacja: Marki
- Auto: Golf II
- Silnik: 1.9
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
Można wiedzieć dlaczego opcja z podłużnicami jest słaba ?
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
tak na szybko to wyobraz sobie chociaz w jaki sposob silnik pracuje na poduszkach (w jakich plaszczyznach) to po pierwsze.. po drugie ktos tu napisal, ze ta opcja nie bedzie przenosila wibracji.. bedzie przenosila 100 razy bardziej wibracje na bude niz opcja z klasycznym powieszeniem.. no i trzy to koszt i dostepnosc dobrych poduszek pod ten sposob montazu, bo ori poduszki to jakis zart
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
jest jeszcze jeden problem , podłużnice w mk2 to jakiś żart, że tak powiem są papierowe
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2651
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na
wibracje to też kwestia poduszek, mam dwie trójki w tdi, w jednej jest masaż na kierownicy, w drugiej nie. wszystkie poduszki ori, nie były wymieniane, być może kiedyś ktoś zmieniał na benzynowe?nie wiem.
silnik leży luźno, sprawdzałem odkręcajac śruby czy czasami nie były wkręcone na pale..
silnik leży luźno, sprawdzałem odkręcajac śruby czy czasami nie były wkręcone na pale..
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
Masz ubita tylna poduszke i ma się to ni jak do poduszek na podłużnicach bo i tak wywalą się w moment i trzeba będzie klej do szyb pchać w nie. Nie widziałem nigdy by ktoś przy tym rozwìązaniu zakładał dolny wdpornik i przez to re na podłużnicach cierpią.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
Przecież pisałem wcześniej i przez telefon Ci mówiłem,że będę wzmacniał podłużniceStalu pisze:jest jeszcze jeden problem , podłużnice w mk2 to jakiś żart, że tak powiem są papierowe
Kurde,pozwólcie mi. Uparłem się i zrobię to,bo w niektórych kwestiach jestem przekorny ..........jak arwam
Zobaczysz u mnie. Nie wyobrażam sobie sfinalizowania prac nad swapem bez tego,a tym bardziej-jazdyRasPL pisze: Nie widziałem nigdy by ktoś przy tym rozwìązaniu zakładał dolny wdpornik i przez to re na podłużnicach cierpią.
Re: Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na
Jego w kwestii przekorności to jakakolwiek siła nie przebije . Ty po prostu z głową stawiasz na swoje!Michał_1977 pisze:Kurde,pozwólcie mi. Uparłem się i zrobię to,bo w niektórych kwestiach jestem przekorny ..........jak arwam
Ja Ci pozwalam położyć silnik na wzmocnione podłużnice .
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
dla mnie to mozesz ten silnik nawet na pasie przednim powiesic, mowie tylko co uwazam i seryjnego powieszenia silnika w trzech pkt tak jak seria nic nie przebije w mk II.. kropka
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
tez tak uważam
jak robilem swapa 1,8t do corrado tez zastanawiałem się na zawieszeniem silnika jak w mk4, ale stwierdziłem ze niewarto, ciecie karoseri, osiowanie silnika, szybko mi przeszlo. Wsadzenie silnika na lapy ori z corrado to była przyjemność, jedynie przednia lapa wymagala przesuniecia(ciecie i spawanie ok 30min)
jak robilem swapa 1,8t do corrado tez zastanawiałem się na zawieszeniem silnika jak w mk4, ale stwierdziłem ze niewarto, ciecie karoseri, osiowanie silnika, szybko mi przeszlo. Wsadzenie silnika na lapy ori z corrado to była przyjemność, jedynie przednia lapa wymagala przesuniecia(ciecie i spawanie ok 30min)
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
prócz ilości roboty są inne aspekty jak napisano + przy strzale w bok silnik Ci wyleci razem z podłużnicami w swoją stronę gdyż te auta nie miały tak silników mocowanych i nie są przystosowane podłużnice jak i fartuchy do takich manewrów.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
Będzie dobrze,nie demonizujcie
nie zapominajcie,że w standardowym rozwiązaniu,przód podłużnic był też mocno naprężony,bo przecież połowa ciężaru silnika i skrzyni,spoczywała na poduszce centralnej,a jak wiadomo,im dalej tym gorzej (zasada dźwigni).
Dzięki rozwiązaniu z poduszkami na podłużnicach,dźwignia skraca się i już nie ma takich naprężeń u ich nasady.
Druga sprawa - dzięki temu,włożę wszystkie chłodnice wraz z wentylatorami z mk4,bo *#cenzura#* skośną belkę z mk2 i skonstruuję coś własnego.
nie zapominajcie,że w standardowym rozwiązaniu,przód podłużnic był też mocno naprężony,bo przecież połowa ciężaru silnika i skrzyni,spoczywała na poduszce centralnej,a jak wiadomo,im dalej tym gorzej (zasada dźwigni).
Dzięki rozwiązaniu z poduszkami na podłużnicach,dźwignia skraca się i już nie ma takich naprężeń u ich nasady.
Druga sprawa - dzięki temu,włożę wszystkie chłodnice wraz z wentylatorami z mk4,bo *#cenzura#* skośną belkę z mk2 i skonstruuję coś własnego.
Pokaż mi takiego asa,który odważy się tego dokonaćRasPL pisze:przy strzale w bok silnik Ci wyleci razem z podłużnicami
A Ty to zawsze wszystko w czarnych kolorach widzisz. Jak Heniu,taaaaakslawko333 pisze:tez tak uważam
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
Ja nie demonizuje tylko widziałem wiele konstrukcji i byle fiat ma podłużnicę nie do końca zintegrowaną z fartuchem. Oczywiste że mechanicznie do zrobienia prosta rzecz ale prócz zalet ma wady. A poduszka z przodu i dzwignie to powiem tak że ja silnik przesunęłem mocno w przód by posadzić skrzynię 4m i zapiąć normalnie wał. Z przodu silnika dodatkowo wisi eaton. Przez to chlodnica wody stoi poza belką a przed nią jest duży intercooler i 19 rzędowa chłodnica oleju. Grill zapina się bez przeróbek.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf mk2 Michała-AAZ-191PS/443Nm + CLIMATRONIC + SWAP na ARL
Tylko Panie Michale są rozwiązania łatwo odwracalne, inne trochę gorzej. Jak się w przyszłości koncept znowu zmieni to możesz inaczej spojrzeć na poprzednie działania.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości