Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » ndz paź 04, 2009 12:52

Dzikuvip, masz sprzęgło takie jak w JP'ku i 1V a fabrycznie dla JR'a powinno być 210mm. To z benzyny 190mm to nie najlepszy pomysł.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz paź 04, 2009 12:53

Dzikuvip pisze:bo ja mam 200mm i jest uslizg , rozbieralem i ogladalem tarcze ogladziny sa dobre, mam w domu cale kompletne od benzyny 1900mm w stanie idealnem i nie wiem czy nie zalozyć :chytry:
Załóż od SB-210mm
W żadnym wypadku 190mm,bo jeszcze bardziej będzie się ślizgało.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » ndz paź 04, 2009 12:54

Michaś_1977, a jak to wygląda ze sprzęgłem do passata B3 SB?? Bo tam fabrycznie było 215mm sprzęgło.... ciekawi mnie to czy wałek sprzęgłowy jest taki sam jak u nas oraz czy szło by koło podtoczyć żeby 215mm tam weszło??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » ndz paź 04, 2009 12:57

Michaś_1977 pisze:Załóż od SB-210mm
W żadnym wypadku 190mm,bo jeszcze bardziej będzie się ślizgało.
No ale w benzyniaku 1.8 chyba 90 km nawet sie nie zaslizgalo i lapalo od samego dolu a u mnie juz przy koncu lapie, A Ty masz od SB 210mm? mam filmik jak przyspisze to u mnie strasznie duzo straty jest na zmianach biegow bo musze czekac az silniki spadnie z obrotow i dobiero nastepny bieg :grrr:


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz paź 04, 2009 12:59

Dzikuvip pisze:A Ty masz od SB 210mm?
Tak mam od SB,ale trzeba zbudować wzmocnione,bo i to SBkowskie długo nie pozipie :grin:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » ndz paź 04, 2009 13:01

Dzikuvip, to że w benzynie się dobrze spisywało to nie znaczy, że w dieslu będzie dobrze. Zobacz sobie na wykres benzyny i jej przebieg momentu obrotowego i porównaj z tym co oferuje modzony diesel.... w dieslu jak turbo zacznie pompować to nie ma zmiłuj się i moment obrotowy gwałtownie narasta i to powoduje, ze 190mm będzie się ślizgać :P . Nowy zestaw 210mm do SB'ka to 256zł w IC za sprzęgło Sascha, tylko Ty przy zmianie na większe sprzęgło będziesz też musiał zmienić koło zamachowe na to od JR'a/SB'ka . Co najśmieszniejsze sprzęgło 210mm było tańsze o prawie 100zł od tego 200mm :P .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

arwam

Post autor: arwam » ndz paź 04, 2009 13:02

marcinas1983, dla JR-a jest fabrycznie 200mm z wcześniejszych wersji a to dlatego że ten silnik ma mniejszy moment obrotowy.

dla SB i RA jest 210mm oraz dla 1V w wersji TAXI

Dzikuvip, 190mm odpada odpada chyba że masz komplet E.SSASSONE tą firmę mogę z czystym sumieniem polecic.
ewentualnie mogę Ci załatwić tarcze taką jak ja miałem, czeska no name ale dawała radę, podczas gdy z innych tarczy się już szatki sypały to ona najwyżej zagrzechotała i jeździła dalej.
jest jedno ale: musisz mieć porządny docisk i tu polecam Sachs'a



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz paź 04, 2009 13:06

arwam pisze:marcinas1983, dla JR-a jest fabrycznie 200mm z wcześniejszych wersji a to dlatego że ten silnik ma mniejszy moment obrotowy.
No właśnie też mi się tak wydaje...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » ndz paź 04, 2009 13:07

arwam pisze:Dzikuvip, 190mm odpada odpada chyba że masz komplet E.SSASSONE tą firmę mogę z czystym sumieniem polecic.
Caly komplet mam tylko sprawdze jaki,
Kurcze juz bede wolal kupic komplet 210mm bo kupic tercze taką jak ja mam 200mm to by nic nie dalo bo moja jest w dobrym stanie a sie slizga :grrr:


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

arwam

Post autor: arwam » ndz paź 04, 2009 13:09

Dzikuvip pisze:to by nic nie dalo bo moja jest w dobrym stanie a sie slizga :grrr:
ewentualnie pozostaje wzmocnić docisk



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » ndz paź 04, 2009 13:11

arwam pisze:ewentualnie pozostaje wzmocnić docisk
Jakieś wskazówki? :bigok:


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz paź 04, 2009 13:16

Na pw :chytry:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » ndz paź 04, 2009 13:18

Ostatnio zmieniony ndz paź 04, 2009 13:20 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » ndz paź 04, 2009 13:19

Michaś_1977, Jak teraz u Ciebie ze spalaniem, wzroslo?
Ostatnio zmieniony ndz paź 04, 2009 13:20 przez Dziku VR6, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości