Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.
Moderator: G0 Karcio
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
No ale w benzyniaku 1.8 chyba 90 km nawet sie nie zaslizgalo i lapalo od samego dolu a u mnie juz przy koncu lapie, A Ty masz od SB 210mm? mam filmik jak przyspisze to u mnie strasznie duzo straty jest na zmianach biegow bo musze czekac az silniki spadnie z obrotow i dobiero nastepny biegMichaś_1977 pisze:Załóż od SB-210mm
W żadnym wypadku 190mm,bo jeszcze bardziej będzie się ślizgało.
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Dzikuvip, to że w benzynie się dobrze spisywało to nie znaczy, że w dieslu będzie dobrze. Zobacz sobie na wykres benzyny i jej przebieg momentu obrotowego i porównaj z tym co oferuje modzony diesel.... w dieslu jak turbo zacznie pompować to nie ma zmiłuj się i moment obrotowy gwałtownie narasta i to powoduje, ze 190mm będzie się ślizgać . Nowy zestaw 210mm do SB'ka to 256zł w IC za sprzęgło Sascha, tylko Ty przy zmianie na większe sprzęgło będziesz też musiał zmienić koło zamachowe na to od JR'a/SB'ka . Co najśmieszniejsze sprzęgło 210mm było tańsze o prawie 100zł od tego 200mm .
marcinas1983, dla JR-a jest fabrycznie 200mm z wcześniejszych wersji a to dlatego że ten silnik ma mniejszy moment obrotowy.
dla SB i RA jest 210mm oraz dla 1V w wersji TAXI
Dzikuvip, 190mm odpada odpada chyba że masz komplet E.SSASSONE tą firmę mogę z czystym sumieniem polecic.
ewentualnie mogę Ci załatwić tarcze taką jak ja miałem, czeska no name ale dawała radę, podczas gdy z innych tarczy się już szatki sypały to ona najwyżej zagrzechotała i jeździła dalej.
jest jedno ale: musisz mieć porządny docisk i tu polecam Sachs'a
dla SB i RA jest 210mm oraz dla 1V w wersji TAXI
Dzikuvip, 190mm odpada odpada chyba że masz komplet E.SSASSONE tą firmę mogę z czystym sumieniem polecic.
ewentualnie mogę Ci załatwić tarcze taką jak ja miałem, czeska no name ale dawała radę, podczas gdy z innych tarczy się już szatki sypały to ona najwyżej zagrzechotała i jeździła dalej.
jest jedno ale: musisz mieć porządny docisk i tu polecam Sachs'a
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Caly komplet mam tylko sprawdze jaki,arwam pisze:Dzikuvip, 190mm odpada odpada chyba że masz komplet E.SSASSONE tą firmę mogę z czystym sumieniem polecic.
Kurcze juz bede wolal kupic komplet 210mm bo kupic tercze taką jak ja mam 200mm to by nic nie dalo bo moja jest w dobrym stanie a sie slizga
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Jakieś wskazówki?arwam pisze:ewentualnie pozostaje wzmocnić docisk
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Michaś_1977, Jak teraz u Ciebie ze spalaniem, wzroslo?
Ostatnio zmieniony ndz paź 04, 2009 13:20 przez Dziku VR6, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości