Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ

Post autor: koVWal » wt sie 14, 2012 11:38

Jestem pełen podziwu w włożoną pracę :bajer: Silnik wygląda znakomicie! A jeszcze lepiej się sprawuje pewnie :bigok: Kawał dobrej roboty!


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ

Post autor: piotrekgal » wt sie 14, 2012 15:07

Zawsze ciekawilo mnie rozwiązanie z tą beczułką po piwie, jak rozwiązałeś dopływ powietrza? i pewno filtr stożkowy?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ

Post autor: Michał_1977 » śr sie 15, 2012 09:00

koVWal, :pub:
piotrekgal,stożek na wcisk do beczki i ssanie powietrza z podłużnicy.Ze stożka wychodzi metalowa rura i wędruje z dwoma przełamaniami do suszarki.Łączy się z suszarką za pomocą kawałka gumowego węża i dwóch opasek.

Ogarnąłem temat obrotomierza.Szczegóły tutaj (w dole tematu) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=474721" onclick="window.open(this.href);return false;
Przy okazji pozbyłem się manometru z ramki przy radio...
Obrazek
...i umieściłem go w lepszym miejscu :food:
Obrazek


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ

Post autor: KamilP » śr sie 15, 2012 12:05

Michał_1977 pisze:...i umieściłem go w lepszym miejscu
Super to wygląda :pub: Jak zresztą całe auto :) I jak wrażenia jak na razie po SWAPie? Czy może jeszcze za wcześnie żeby o tym mówić? :hmm:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ

Post autor: Michał_1977 » śr sie 15, 2012 12:15

KamilP pisze: I jak wrażenia jak na razie po SWAPie?
Zapieprza jak głupi,ale nie chcę go od razu męczyć,ze względu na nowe panewki.
Niech się stopniowo przyzwyczaja :satan:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ

Post autor: t0mal » czw sie 16, 2012 00:37

Jak tam sprężara?
Moja gwiżdże aż się ludzie oglądają :panna:

Najbardziej denerwuje mnie lag po znianie biegu. Najgożej jest przy przejściu z 1-2 i 2-3 - zmieniasz bieg, nic, nic, jedzie, zmieniasz bieg, nic, czarna chmura, jedzie.

Pomiędzy 3 a 4 i 4, 5 nie mam problemów, ale moja skrzynia ma małe odstępy pomiędzy przełożeniami.

Jak spisuje się ASD pod tym względem?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ

Post autor: Michał_1977 » czw sie 16, 2012 07:33

t0mal, wszystko jest na +.
Suszarka o dziwo daje lepiej niż K-24!
Na początku kiepsko jechał,ale pobawiłem się jeszcze kątem wtrysku,dawka o 3/4 obr. poszła w górę i zaczął całkiem przyjemnie zbierać się,ale było dużo dymu za mną.Obróciłem pina o 180* (na minimum) i auto zaczęło jeszcze lepiej jechać,a przy doładowaniu 0,8bara,nie ma już za mną dymu! :-)
Na takim doładowaniu lepiej jedzie,niż wcześniej na 1,6-1,8bara w K-24.
Fakt,między biegami 1-2,2-3 puszcza czasami solidnego bąka,ale na krótko.
Co do ASD,to czasami muszę zamieszać wajchą dojeżdżając do skrzyżowania,tzn. z dwójki na jedynkę muszę zredukować,żeby się ładnie zebrał,a tak poza tym,to skrzynia jest super.
Muszę jeszcze zdobyć rurki wtryskowe od 1Y,bo te z 1V są za krótkie i musiałem je uwolnić z opasek i trochę popodginać.Z AAZ nie podejdą,bo są za długie...
Podmienię je w MK3 :food:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ

Post autor: marcinas1983 » czw sie 16, 2012 08:22

Michał_1977 pisze:Na takim doładowaniu lepiej jedzie,niż wcześniej na 1,6-1,8bara w K-24.
co w tym dziwnego?? K24 w serii dmucha 0.8 bara, Ty dmuchałeś z niej 1.6-1.8 bara czyli 2 razy więcej a turbo nie jest stworzone do tego więc wyjeżdżałeś sporo po za sprawność turbo :helm: . Ja na k24 jeżdżę z doładowaniem 1.1 - 1.2 bara max a i tak pewnie to jest dla niej za dużo :hmm: .
Michał_1977 pisze:Na początku kiepsko jechał,ale pobawiłem się jeszcze kątem wtrysku,dawka o 3/4 obr. poszła w górę i zaczął całkiem przyjemnie zbierać się,ale było dużo dymu za mną.Obróciłem pina o 180* (na minimum) i auto zaczęło jeszcze lepiej jechać,a przy doładowaniu 0,8bara,nie ma już za mną dymu! :-)
jak lałeś paliwo jak z wiadra to się nie ma co dziwić, że dymił a nie jechał. Trzeba tak dobrać dawkę na pompie, a moc uzyskać z pina, zrobiłeś odwrotnie, z pompy dałeś więcej ropy a pina ograniczyłeś, czyli jak pojawi się ciśnienie doładowania to praktycznie dawki nic nie zwiększa... każdy robi inaczej :helm: .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ

Post autor: t0mal » czw sie 16, 2012 08:35

Michał_1977 pisze:musiałem je uwolnić z opasek
Tylko nie zapomnij ich pozakładać, bo inaczej rurki popękają.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ

Post autor: Michał_1977 » czw sie 16, 2012 11:35

marcinas1983 pisze: każdy robi inaczej
Panie,przecież ja nigdzie nie napisałem,że to już koniec :bajer:
Silnik musi trochę pojeździć,żeby graty w nim się podocierały,a później zaczną się testy itd.
Puki co wszystko jest tak ustawione,że nie ma za mną dymu,auto nieźle zapina z dołu w górze,więc mam powody do zadowolenia :bigok:
t0mal pisze:Tylko nie zapomnij ich pozakładać, bo inaczej rurki popękają
Te z 1Y przełożę oczywiście razem z opaskami.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ

Post autor: Q_mac » czw sie 16, 2012 14:40

Nie lepiej Ci zrobić pina który wykorzysta cały ruch rysika ? Mocno ograniczysz dym z dołu, a jak dobrze dobierzesz dawkę to wcale nie powiększysz turbodziury. Dostęp do tokarza dobrego masz więc nawet materiał nie powinien stanowić problemu. Ściągnij wymiary ze starego pina (tam gdzie jest rysa) i u dołu pełny wymiar i góry najbardziej wąsko jak się da. Możesz zrobić nawet wykładniczy ruch- ja mam zrobiony tak że na początku skos jest łagodny do środka, a później ostrzejszy-zanim moje malutkie turbo się bujnie to nic dymku nie puści :bigok: Seryjnie obracanie pina wygląda jak zmiana dawki-skos z każdej strony jest taki sam-wytaczany jest mimośrodowo, a nie asymetrycznie! Mierzyłem, sprawdzałem-nie ma czegoś takiego jak agresywna (w sensie z większym skosem) strona. Przynajmniej w mojej pompie.



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ

Post autor: marcinas1983 » czw sie 16, 2012 14:57

Q_mac, coś takiego by mu się przydało...

Obrazek

pin pochodzi z opla omegi 2.3TD, dół jest na równi ze stopką zaś góra wcięta dość znacznie względem ori pina z 1.6TD.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ

Post autor: Q_mac » czw sie 16, 2012 15:11

U mnie skos jest jeszcze prawie 2xniższy ;)

Michał, zmieniaj pina! :food:



Awatar użytkownika
Qball
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: pn lis 24, 2008 14:14
Lokalizacja: Zdunek/Myszyniec
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ

Post autor: Qball » ndz sie 26, 2012 20:39

Jak silnik się już ułożył :bajer:
Czekam na filmik jak dzieciak na Mikołaja :goof:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości