Ja tez chceMichaś_1977 pisze:mam i ja zapierdalacza!!!
Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.
Moderator: G0 Karcio
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Michaś_1977, może popytaj się w swojej grupie regionalnej gdzie jest godna zaufania hamownia?? Sam jestem ciekaw ile na takim setupie jaki masz masz KM. Aaa... jak wymieniałeś uszczelkę pod głowicą to wkładałeś od TDI obojętnie jakiego (1Z, AFN'a)?? I jak to wygląda z ich karbami?? Lepiej zapodać najgrubszą co lekko "odpręży" silnik czy zapodać taką samą grubość jaka była pierwotnie??
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Pytałem...zero konkretówmarcinas1983 pisze:popytaj się w swojej grupie regionalnej gdzie jest godna zaufania hamownia
Ja zakładałem z taką samą ilością karbów,a silnik i tak się odprężył,bo średnica otworów cylindrowych w uszczelce od TDI jest większa niż w 1,6.marcinas1983 pisze:I jak to wygląda z ich karbami?? Lepiej zapodać najgrubszą co lekko "odpręży" silnik czy zapodać taką samą grubość jaka była pierwotnie??
AFN i 1Z mają takie same uszczelki.Tak mi mówił kolega ze sklepu,więc nawet nie wiem od czego mam
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Moja pompa jest z AAZ-a,ale na zaworku od niej silnik po dodaniu gazu przerywał i świata nie było widać.Później założyłem drugi od AAZ-a,ale od pompy pół elektronicznej,wtedy silnik nie przerywał,ale dymienie było za duże,zarówno w dole jaki po dmuchnięciu suszarki.Następnie założyłem ten z ori pompy 1V,później taki z "modem Łukiego" i dalej kicha.Na koniec założyłem od pompy z 1,6TD i hula jak diablipiori pisze:Wziąłeś z innej pompy czy może nowy kupiłeś? Ustawiałeś ciśnienie przy pomocy zegara? Pytam, bo też mnie kusi żeby zajrzeć do mojego
Myślę jeszcze,że założenie takiego od TDI,mogłoby coś ciekawego wnieść,no bo głowiczka jest właśnie od TDI
Niestety metodą prób i błędów,ale tak jak wcześniej napisałem-opłacało się .piori pisze:Ustawiałeś ciśnienie przy pomocy zegara?
Myślałem,że z kolegą arwam stanę na kresce,ale on dzisiaj sprzedaje swój motor
marcinas1983 pisze:jak uszczelka ori da o sobie znać
marcinas1983,
A nie lepiej nie czekać na taki przebieg wydarzeń?Narobi Ci syfu w układzie smarowania i chłodzenia.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
No i zaś mnie czeka wydzieranie pompy
Wczoraj wymieniałam o-ring na wałku przyspieszacza,bo delikatnie sączyło się paliwo,a dzisiaj to już się leje
Mówiłem temu cyckowi co stał za ladą,że o-ring ma być odporny na ON,ale chyba ma słuch kiepski,albo w to co do niego mówię
Normalnie witki już mi opadają...
Dobrze,że demontaż i montaż pompy mam już opracowany do perfekcji
Wczoraj wymieniałam o-ring na wałku przyspieszacza,bo delikatnie sączyło się paliwo,a dzisiaj to już się leje
Mówiłem temu cyckowi co stał za ladą,że o-ring ma być odporny na ON,ale chyba ma słuch kiepski,albo w to co do niego mówię
Normalnie witki już mi opadają...
Dobrze,że demontaż i montaż pompy mam już opracowany do perfekcji
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości