Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.
Moderator: G0 Karcio
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Tez mam tak u siebieMichaś_1977 pisze:Teraz już wiem-na 5ce przy 100km/h jest ok.2450rpm,a na 4ce lekko ponad 3000rpm.
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Choroba wie,czy on w głowie nie miał pokręcone,ale spoko bo ma duuuużo części do Mk2,za śmieszne pieniądze.Tą skrzynkę wycenił na 180zeta,ale dałem 200,bo podrzucił mi ją do Leżajska.Opłacało się,a stan-igła (na razie ).marcinas1983 pisze:Michaś_1977, a pisałem Tobie, że poprzedni właściciel musiał mieć podkręcony licznik o 20km/h , ale skoro jest lepiej niż na poprzedniej skrzyni to się tylko cieszyć
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Michaś_1977,
być może ma tylko piątkę od FF ale to jak Ci kiedyś mówiłem że będzie symboliczny spadek obrotów.
Nie chcesz K14 w idealnym stanie?
dwa miesiące po regeneracji latała u świadomego kierownika po czym w auto mu baba wjechała z podporządkowanej i leżała turbinka dwa lata ale stan jest wyśmienity zero luzów nie cieknie jak ją dzisiaj zakładałem to silnik 15min chodził na wolnych obrotach ze zdjętymi wężami i jak przy gazowałem nawet malutka strużka oleju się nie pojawiła więc nie ma takiej opcji żeby puszczała tylko na tej pompie już spaliny się nie mieszczą w wydechu i powyżej 3700rpm dostaje muła
być może ma tylko piątkę od FF ale to jak Ci kiedyś mówiłem że będzie symboliczny spadek obrotów.
Nie chcesz K14 w idealnym stanie?
dwa miesiące po regeneracji latała u świadomego kierownika po czym w auto mu baba wjechała z podporządkowanej i leżała turbinka dwa lata ale stan jest wyśmienity zero luzów nie cieknie jak ją dzisiaj zakładałem to silnik 15min chodził na wolnych obrotach ze zdjętymi wężami i jak przy gazowałem nawet malutka strużka oleju się nie pojawiła więc nie ma takiej opcji żeby puszczała tylko na tej pompie już spaliny się nie mieszczą w wydechu i powyżej 3700rpm dostaje muła
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Więc tak panowie,dzisiaj ponad pół dnia spędziłem pod maską mojego klekota bawiąc się z regulacjami.Cuda-wianki odstawiałem,ale moja robota,nerwy i spalone paliwo nie poszły na marne.
Teraz mogę z podniesionym czołem śmiało powiedzieć-mam i ja zapierdalacza!!!
Mocy przybyło i już nie kopci tak jak wcześniej,a stało się to m.in. za sprawą zmiany zaworka ciśnienia wewnętrznego w pompie.Kąt ustawiłem na słuch i wygląda na to,że jest dobrze,ba-bardzo dobrze,ale profilaktycznie sprawdzę go u pompiarza na wolnym czasie.
Po zmianie głowiczki w pompie na tą od TDI,silnik zaczął twardziej pracować,a co za tym poszło-zaczęła mi dzwonić linka (drut) od przyspieszacza w pancerzu.Ni cholery,nie mogłem sobie z tym poradzić.Do dzisiaj Wydarłem drut z pancerza i co 3-4 cm poprzyginałem go delikatnie na całej długości.Złożyłem i jak ręką odjął .Nic,tylko jeździć i cieszyć mordę z całokształtu
Heh,jestem szczęśliwy jak dziecko w dniu Mikołaja
Teraz muszę jeszcze przygarnąć jakąś K-14 i rozbudować suszarnię,a wtedy to....będzie się działo,ojjjj będzie się działo
Pozdr.
Teraz mogę z podniesionym czołem śmiało powiedzieć-mam i ja zapierdalacza!!!
Mocy przybyło i już nie kopci tak jak wcześniej,a stało się to m.in. za sprawą zmiany zaworka ciśnienia wewnętrznego w pompie.Kąt ustawiłem na słuch i wygląda na to,że jest dobrze,ba-bardzo dobrze,ale profilaktycznie sprawdzę go u pompiarza na wolnym czasie.
Po zmianie głowiczki w pompie na tą od TDI,silnik zaczął twardziej pracować,a co za tym poszło-zaczęła mi dzwonić linka (drut) od przyspieszacza w pancerzu.Ni cholery,nie mogłem sobie z tym poradzić.Do dzisiaj Wydarłem drut z pancerza i co 3-4 cm poprzyginałem go delikatnie na całej długości.Złożyłem i jak ręką odjął .Nic,tylko jeździć i cieszyć mordę z całokształtu
Heh,jestem szczęśliwy jak dziecko w dniu Mikołaja
Teraz muszę jeszcze przygarnąć jakąś K-14 i rozbudować suszarnię,a wtedy to....będzie się działo,ojjjj będzie się działo
Pozdr.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości