Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt wrz 18, 2009 06:57

marcinas1983,ona tak widziała mody,jak świnia niebo... :rotfl:
Ale ogólnie rzecz biorąc,to lepiej teraz się śmiga,niż na 4S.Nawet na jedynce mogę mocniej pociągnąć, nie tak jak wcześniej-auto ruszyło z miejsca i od razu 2ka.
Kolejne biegi też znacznie wydłużone.Puki co jestem zadowolony :wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » pt wrz 18, 2009 07:06

Michaś_1977, ile masz przy 100km/h na piątce?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt wrz 18, 2009 09:24

arwam pisze:Michaś_1977, ile masz przy 100km/h na piątce?
Ojjj,nie zwróciłem na to uwagi :?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt wrz 18, 2009 20:13

Teraz już wiem-na 5ce przy 100km/h jest ok.2450rpm,a na 4ce lekko ponad 3000rpm.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » pt wrz 18, 2009 21:42

Michaś_1977 pisze:Teraz już wiem-na 5ce przy 100km/h jest ok.2450rpm,a na 4ce lekko ponad 3000rpm.
Tez mam tak u siebie :grin:


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt wrz 18, 2009 21:56

Tez mam tak u siebie :grin:
No,czyli żadnych modów ona nie widziała :grrr:
Tak czy srak,jest lepiej niż z 4Ską :wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » pt wrz 18, 2009 22:03

Michaś_1977, a pisałem Tobie, że poprzedni właściciel musiał mieć podkręcony licznik o 20km/h :) , ale skoro jest lepiej niż na poprzedniej skrzyni to się tylko cieszyć :)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt wrz 18, 2009 22:08

marcinas1983 pisze:Michaś_1977, a pisałem Tobie, że poprzedni właściciel musiał mieć podkręcony licznik o 20km/h :) , ale skoro jest lepiej niż na poprzedniej skrzyni to się tylko cieszyć :)
Choroba wie,czy on w głowie nie miał pokręcone,ale spoko bo ma duuuużo części do Mk2,za śmieszne pieniądze.Tą skrzynkę wycenił na 180zeta,ale dałem 200,bo podrzucił mi ją do Leżajska.Opłacało się,a stan-igła (na razie :grin: ).


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » pt wrz 18, 2009 22:20

Michaś_1977, a masz na niego namiary?? Bo ja bym potrzebował co nie co :)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

arwam

Post autor: arwam » pt wrz 18, 2009 22:53

Michaś_1977,

być może ma tylko piątkę od FF ale to jak Ci kiedyś mówiłem że będzie symboliczny spadek obrotów.
Nie chcesz K14 w idealnym stanie?

dwa miesiące po regeneracji latała u świadomego kierownika po czym w auto mu baba wjechała z podporządkowanej i leżała turbinka dwa lata ale stan jest wyśmienity zero luzów nie cieknie jak ją dzisiaj zakładałem to silnik 15min chodził na wolnych obrotach ze zdjętymi wężami i jak przy gazowałem nawet malutka strużka oleju się nie pojawiła więc nie ma takiej opcji żeby puszczała tylko na tej pompie już spaliny się nie mieszczą w wydechu i powyżej 3700rpm dostaje muła



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob wrz 19, 2009 22:19

Więc tak panowie,dzisiaj ponad pół dnia spędziłem pod maską mojego klekota bawiąc się z regulacjami.Cuda-wianki odstawiałem,ale moja robota,nerwy i spalone paliwo nie poszły na marne.
Teraz mogę z podniesionym czołem śmiało powiedzieć-mam i ja zapierdalacza!!! :satan:
Mocy przybyło i już nie kopci tak jak wcześniej,a stało się to m.in. za sprawą zmiany zaworka ciśnienia wewnętrznego w pompie.Kąt ustawiłem na słuch i wygląda na to,że jest dobrze,ba-bardzo dobrze,ale profilaktycznie sprawdzę go u pompiarza na wolnym czasie.
Po zmianie głowiczki w pompie na tą od TDI,silnik zaczął twardziej pracować,a co za tym poszło-zaczęła mi dzwonić linka (drut) od przyspieszacza w pancerzu.Ni cholery,nie mogłem sobie z tym poradzić.Do dzisiaj :chytry: Wydarłem drut z pancerza i co 3-4 cm poprzyginałem go delikatnie na całej długości.Złożyłem i jak ręką odjął :bigok: .Nic,tylko jeździć i cieszyć mordę z całokształtu :grin:
Heh,jestem szczęśliwy jak dziecko w dniu Mikołaja :D
Teraz muszę jeszcze przygarnąć jakąś K-14 i rozbudować suszarnię,a wtedy to....będzie się działo,ojjjj będzie się działo :chytry:
Pozdr.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » sob wrz 19, 2009 22:26

Michaś_1977, no to GIT :) oby tak dalej :P przypuszczalnie i ja pójdę w większą pompę 10mm, ale to za jakiś czas.... na ten czas pomęczę się na tej co mam, bo jak sobie pomyślę, że mam ją dać do uszczelnienia czy jakiś innych rzeczy to lepiej pójść w coś większego za tą samą kasę :)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob wrz 19, 2009 22:37

marcinas1983,szukaj szybko dawcy,bo jak uzbiera się dużo ropy pod membraną,to mechanizm LDA przestanie działać,a wtedy kicha :(


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » sob wrz 19, 2009 22:44

Michaś_1977, spoko.... co jakiś czas przejdzie odssysanie ON'a i będzie działać GIT. Grunt, że uporałem się już z wyciekiem oleju przez ten nieszczęsny siemering :) . Ja dam drugą pompę od SB'ka do przerobienia tylko wpierw kasa musi być :)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości