W sensie?...t0mal pisze:Robisz coś z wałkiem pompy olejowej
Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.
Moderator: G0 Karcio
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS
Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS
Podobno ten od 1.6 jest za słaby i pęka przy wysokich obrotach.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS
Od jakiegoś czasu górale chrust zbierają,więc zima tuż,tuz.Dziś zawitał do mnie kurier z wielką paką.
Opony zimowe UNIROYAL MS plus 66
W/g czasopisma motor,opony te zajmują 2 miejsce w rankingu opon zimowych
Letnie UNIROYAL Rain Ekspert sprawują mi się perfekcyjnie i mam nadzieję,że te także będą rewelacyjne
Dla przypomnienia-w marcu przygotowałem sobie felunek na zimkę
Żelaźniakom stanowczo mówię NIE!
Jutro montaż gum i wyważanie
Opony zimowe UNIROYAL MS plus 66
W/g czasopisma motor,opony te zajmują 2 miejsce w rankingu opon zimowych
Letnie UNIROYAL Rain Ekspert sprawują mi się perfekcyjnie i mam nadzieję,że te także będą rewelacyjne
Dla przypomnienia-w marcu przygotowałem sobie felunek na zimkę
Żelaźniakom stanowczo mówię NIE!
Jutro montaż gum i wyważanie
Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS
golfem 2 w zimie? zlituj się
Zimie w golfie 2 stanowczo mówie nie....
Zimie w golfie 2 stanowczo mówie nie....
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS
A dlaczego nie?
Auto jest do jazdy,a nie w ramki i na wystawę...
Jest bardzo dobrze zabezpieczone antykorozyjnie i regularnie przechodzi mycie podwozia gorącą wodą z karchera,po uprzednim demontażu wszelkich osłon
Auto jest do jazdy,a nie w ramki i na wystawę...
Jest bardzo dobrze zabezpieczone antykorozyjnie i regularnie przechodzi mycie podwozia gorącą wodą z karchera,po uprzednim demontażu wszelkich osłon
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS
Stare jak świat,tylko po małym lifcie.Zobacz pierwszą stronęjarekkoval pisze:Fajne kolo
Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS
są auta na wystawę, są auta do jazdy rekreacyjnej, i są auta woły robocze.....Michał_1977 pisze:A dlaczego nie?
Auto jest do jazdy,a nie w ramki i na wystawę...
20 letnie auto z dusza do jazdy w zimie się nie nadaje... Kup sobie passata jakiegoś i męcz... golfowi oszczędź.. i nie praw mi michał morałów o zabezpieczniu antykorozyjnym bo parsknę śmiechem... proszę CIę....
no chyba że golfik za kilka latek łatanie dziur... a tej podłogi to solidnie przy remoncie to nie zrobiłeś.. oj nie... tym bardziej trzeba golfa przyoszczędzić..
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS
Zrobiłem i powiem Ci że prędzej Ty będziesz płakał przez to piaskowanie,niż ja przez tą swoją niby niedokładnośćSZOPENN pisze:tej podłogi to solidnie przy remoncie to nie zrobiłeś
Od paru lat siedzę w temacie,czytam dużo pism dla lakierników,śledzę fora lakiernicze i powiadam Ci,że po piaskowaniu,nadwozie musi przejść kąpiel.W przeciwnym razie rudzielec wyjdzie,zwłaszcza w zakamarkach.Widziałem 'kilku pacjentów'
TYLE W TEMACIE!
Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS
Jak tam Michale prace przy silniku? Zasadzasz te turbo z LT?
Może daj kolektor z LT turbo i obetnij kanały ze skrajnych cylindrów, mierzyłeś, czy podpasuje?
Może daj kolektor z LT turbo i obetnij kanały ze skrajnych cylindrów, mierzyłeś, czy podpasuje?
Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS
Nie wiem co ty za pisma czytasz??? Powiedz takie bzdury tym co robią troszkę bardziej zabytkowe auta i zarazem droższe od mk2 (duuużoo droższe).Michał_1977 pisze:Zrobiłem i powiem Ci że prędzej Ty będziesz płakał przez to piaskowanie,niż ja przez tą swoją niby niedokładność
Od paru lat siedzę w temacie,czytam dużo pism dla lakierników,śledzę fora lakiernicze i powiadam Ci,że po piaskowaniu,nadwozie musi przejść kąpiel.W przeciwnym razie rudzielec wyjdzie,zwłaszcza w zakamarkach.Widziałem 'kilku pacjentów'
TYLE W TEMACIE!
A propo czy Ci kolesie których czytasz również klapy malują nie ściągając z nich przelotek?? Ja rozumiem, że dla klienta na szybko tak się robi, ale dla siebie w aucie które się lubi???
Michał, prawda jest taka.... co widać na Twoich zdjęciach jak robiłeś to widać, i tego nic nie zmieni. Moja wypowiedź nie miała na celu nikogo krytykować za niby dokładność, bo ogólnie Twój projekt podziwiam. Ale skoro zdecydowałeś się bezpodstawnie czepiać mnie, to wiedz że trafiłeś na osobę, którą stać na konstruktywną krytykę, a i na Twoich zdjęciach jest dużo więcej kwiatków, które mogę wtrącić po to, aby nasza dyskusja była dla Ciebie mniej przyjemna. Jak robiłeś podwozie - też wiesz.. fakt.. do auta do jazdy w zimie starczy.
Więc, jak masz się czego mnie czepić konkretnie to proszę bardzo, ale nie zawracaj mi głowy durnotami, typu że po piaskowaniu wyjdzie rdza, albo że polimer/poliuretan zamyka wilgoć bo są to po prostu bzdury, i w ogóle jako blacharz/lakiernik/mechanik to po prostu wstyd takie bzdury powtarzać.... i wstyd zamieszczać zdjęcia gdzie malujesz drzwi z przelotkami jak i inne kwiatki, nie będę wytykał... (i to jeszcze publicznie)
Wracając do jazdy autem w zimie i pozostawiając rdze na boku, fakt jest taki, że zima niszczy głównie blacharkę i tego się uniknąć nie da, choćby nie wiadomo jak auto zakonserwował. Oprócz tego dostaje lakier.... spoko pomalujesz sobie.. ale i nie tylko. Wiadomo, że dostaje wszystko, od szyb po przez gumki, które pracują w skrajnych temperaturach, parcieją itp itd. W dodatku.. nasza zima i piękne kocie łby... jak taka stara buda musi dostawać w dupę na wszystkich połączeniach, jeszcze przy okazji dokładając jej glebę... to też masz zakonserwowane?
Nie jesteś dla mnie wyjątkiem, każdemu powiem co uważam, jazda w zimie autem takim jak mk2 to durnota... jest ich coraz mniej, mają swoje lata. Ponadto, w dzisiejszych czasach zakup auta na zimę to nie problem. I nie spodziewałbym się nigdy, obojętnie od kogo odpowiedzi, że będę jeździł MK2 w zimie, bo po to auto jest - szczególnie od osoby która ma tutaj w wątku ponad 150 stron, auto jest w projektach, i nawet tego że jego golf jest w świetnym stanie. Jeśli jest, chwała mu, niech zima tego nie niszczy...
PS.
Ci wszyscy co stare meśki popiaskowali i odrestaurowali to też idioci bo w zimie nie jeżdżą???? A mk2 to co? wół do zapierd... to niech jeździ w zimie?
Ostatnio zmieniony pt paź 21, 2011 09:30 przez SZOPENN, łącznie zmieniany 3 razy.
Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS
Podsuwałem już ten pomysł parę stron wcześniej, ale:t0mal pisze:Może daj kolektor z LT turbo i obetnij kanały ze skrajnych cylindrów, mierzyłeś, czy podpasuje?
Więc trzeba rzeźbić w g*****, ja osobiście jestem sceptycznie nastawiony do tej turbiny w tym silniku, ale jak już Michale masz ją na stanie to nie ma nic do stracenia. A tak w ogóle to gabarytowo dużo większe toto od "zwykłej" T3? Zmieści się bezproblemowo pomiędzy silnikiem a ścianą grodziową?Michał_1977 pisze:piori ten kolektor nie podszedłby ponieważ między środkowymi baniakami ma za duży odstęp
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS
SZOPENN, jeżeli poczułeś się urażony,to sorry,nie chciałem tego,ale nie rozumiem tego lakierowania elementów z przelotkami...
Tutaj masz stronę gdzie są fotki polakierowanych elementów http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... &start=938" onclick="window.open(this.href);return false;
A tutaj klapa-golas
więc już wystarczy
Tutaj masz stronę gdzie są fotki polakierowanych elementów http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... &start=938" onclick="window.open(this.href);return false;
A tutaj klapa-golas
Wyczyszczone solidnie z rdzy i potraktowane R-STOP'em z APP,później antykorozyjną na alkoholu-Corizon.SZOPENN pisze:Jak robiłeś podwozie - też wiesz.. fakt.. do auta do jazdy w zimie starczy.
Owszem robią,ale piaskują,później kąpią,a jeśli nie kąpią,to wiesz...widzisz tylko po części robotę,a po paru latach już ich nie widujesz,więc nie wiesz co się z nimi dzieje...może śmigają co chwilę do lakiernikaSZOPENN pisze: Powiedz takie bzdury tym co robią troszkę bardziej zabytkowe auta i zarazem droższe od mk2
więc już wystarczy
t0mal, dałem rysunek techniczny ślusarzowi,żeby zrobił flanszę.Co do kolektora od LT,hmm,nie wiem...t0mal pisze:Jak tam Michale prace przy silniku? Zasadzasz te turbo z LT?
Może ciut większa,ale wejdzie.piori pisze:A tak w ogóle to gabarytowo dużo większe toto od "zwykłej" T3?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości