Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
kubcor
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2769
Rejestracja: śr paź 29, 2008 16:12
Lokalizacja: SZY
Kontakt:

Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: kubcor » czw sie 25, 2011 13:27

Nooo Panie, z tym pakietem wygląda zajebiście!! :bigok: Strasznie się mi teraz podoba :hmm: Nawet felgi, za którymi nie bardzo przepadam, pasują tutaj ładnie, świecą się jak cholera. Dobra robota :pub: :pub:



Mumin90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
Kontakt:

Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: Mumin90 » czw sie 25, 2011 16:38

a obrotomierz wskazuje prawidłowo?
bo ja kiedyś zakładałem alternator z passata b3 90A to po podłączeniu obrotomierz dużo zaniżał tylko możliwe ze przyczyną tego było przełożenie na kółkach ja zastosowałem pasek wielo rowkowy i tu mogła być wina przełożeń

a co robisz ze starym wnętrzem? idzie na licytacje?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: Michał_1977 » czw sie 25, 2011 17:36

Gonzo99 pisze: kolor to la6u ?
Nie.
LB6Z Montanagrun
Mumin90 pisze:obrotomierz wskazuje prawidłowo?
Idealnie.
Mumin90 pisze:co robisz ze starym wnętrzem? idzie na licytacje?
Przypuszczalnie tak :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Marjan25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:06
Lokalizacja: Lubenia

Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: Marjan25 » czw sie 25, 2011 21:16

Co się stało z poprzednim alternatorem? Robiłeś mu sekcję?



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: marcinas1983 » wt wrz 27, 2011 12:57

Michał_1977, i jak tam adaptacja większego turbo?? Trochę czasu minęło od ostatniego Twojego wpisu w tym temacie :helm: .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: Michał_1977 » wt wrz 27, 2011 20:24

marcinas1983,ehhh...sam już się wkurzam,ale nic na to poradzić nie mogę...praca,praca i jeszcze raz praca...Cóż takie życie,nie samymi modami człowiek żyje,ale mojemu fajchmanowi chyba już gips zdjęli,więc na dniach znów zacznę go molestować,żeby zrobił mi flanszę pod tą wielką suszarę.
Jak tylko mi powie,że zaczyna mi to robić,to ja gonię do sklepu po MBC i będę działał :food: Uwierz mi-mało jaja nie zniosę :-)


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: marcinas1983 » śr wrz 28, 2011 11:58

Michał_1977, a wiadomo co z tą turbawką... czy nadaje się do założenia, czy jednak trzeba ją oddać do regeneracji ( przez ten wirnik części zimnej z jego zaokrąglonymi łopatkami )??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: Michał_1977 » czw wrz 29, 2011 09:29

Będzie dobrze...tak myślę :-)
Każda łopatka ma 2 stopnie.Nie ma żadnego otarcia na muszli wokół wirnika.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: tomogolf2 » czw wrz 29, 2011 22:44

na jakich nurnikach w pompie smigasz? od tdi?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: Michał_1977 » pt wrz 30, 2011 07:30

tomogolf2 pisze:na jakich nurnikach w pompie smigasz? od tdi?
Całą pompę mam od IVECO,nurniki też :bajer:
Wczoraj wziąłem na stół suszarkę od LT'ka.Zacząłem coś dłubać :food:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: marcinas1983 » pt wrz 30, 2011 09:00

Michał_1977 pisze:Wczoraj wziąłem na stół suszarkę od LT'ka.Zacząłem coś dłubać :food:
no w końcu.... :food:
tomogolf2 pisze:na jakich nurnikach w pompie smigasz? od tdi?
ja jeżdżę na nurnikach od TD... wcześniej jak miałem nurniki od transita to podczas przeciągania auta na biegach i wrzucaniu na luz auto mi gasło... później musiałem odpowietrzyć go odkręcając nakrętki przy wtryskach.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: Michał_1977 » pt wrz 30, 2011 10:08

marcinas1983 pisze:ja jeżdżę na nurnikach od TD
Być może dlatego tak Ci się wtryski tłuką :chytry:
marcinas1983 pisze:no w końcu...
Na razie wykręcam pourywane szpilki przy wydechu itd.
Fachman od frezarki jest już wyjęty z gipsu,ale nic nie zrobi,bo jeszcze ma boleści :panna:
Muszę na własną rękę jakąś flanszę wystrugać :food:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: marcinas1983 » pt wrz 30, 2011 10:34

Michał_1977 pisze:Być może dlatego tak Ci się wtryski tłuką :chytry:
już nie tłuką... za mocno wbity miałem zaworek ciśnienia wewnętrznego... teraz jest GIT i to na 0.90mm :jezor:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Golf drugi 1,6GTD-Zielony Bandzior Michała/130PS

Post autor: tomogolf2 » pt wrz 30, 2011 11:14

marcinas1983 pisze: to podczas przeciągania auta na biegach i wrzucaniu na luz auto mi gasło...
no wlasnie ten sam problem mialem, jezilem na nurnikach od 1,9 td zalozlym od mastera 2,8 i auto na wyzszych obrtoach sie dlawilo, zalozylem teraz od 1,6...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości