Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

arwam

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: arwam » śr mar 30, 2011 21:31

marcinas1983 pisze:arwam, ale chyba logiczne, że jakby miał płytki to by zaworów nie podwiesiło...

lae jak klin zetnie to należy isę udać na poszukiwania innego motoru :)



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: Michał_1977 » czw mar 31, 2011 07:39

Przedwczoraj wieczorkiem,razem ze slawko333 zaczęliśmy robić sekcję :food:
Obrazek Obrazek

Czapa na stole.Zawory proste... :?
Obrazek
...ale w tłokach ślady zrobiły :bajer:
Obrazek

Graty kupione :bigok:
Obrazek Obrazek Obrazek

Głowica wczoraj jeździła do kompleksowej regeneracji :food:
Zrobiono-wymianę prowadnic,zaworów,uszczelniaczy,planowanie,frezowanie gniazd,docieranie i sprawdzenie ciśnienia.
Wczoraj prace przy silniku stały,ale dzisiaj ruszą pełną parą.
Wieczorkiem ze slawko333 skupiliśmy się na czym innym :partyman:
Obrazek


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: marcinas1983 » czw mar 31, 2011 12:00

Michał_1977, jak już masz wszystko na stole to weź kolektor ssący zawieź do spawania alu i wywal ten zawór bezpieczeństwa... ja u siebie zauważyłem, że lubi popuszczać bo mi przez niego olej wylatuje ten co w dolocie się znajduje... tak jakby powyżej 2 barów nawet śrubka zamiast sprężynki nie dawała rady :jezor: .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

arwam

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: arwam » czw mar 31, 2011 14:02

ja bym się pokusił o zmiane na lepszy kolektor dolotowy i opóścić turbo poniżej kolektora wydechowego. wtedy poprawiłaby się dolna partia obrotów jak i zarówno sama góra też by była lepsza. napewno skrajne cylindry by miały lepsze warunki pracy.
ale Michał jak zwykle uparty jest i dobrych rad nie słucha :)



Mumin90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: Mumin90 » czw mar 31, 2011 15:51

ja bym się pokusił o zmianę na lepszy kolektor dolotowy i opóścić turbo poniżej kolektora wydechowego.
tak tylko wtedy trzeba przerabiać rury IC
a silniki 1v z tego co mi wiadomo to nie maja zaworu bezpieczeństwa ani nie ma miejsca na niego, bo sam mam taki kolektor
a na zdjęciu widać ten zawór czyli jak przepuszcza to albo go zmienić na taki od 1v albo zaspawać



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: marcinas1983 » czw mar 31, 2011 17:42

Mumin90 pisze:a silniki 1v z tego co mi wiadomo to nie maja zaworu bezpieczeństwa
Mumin90, nie wszystkie 1V nie miały zawóru bezpieczeństwa... były wersje z i bez niego.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: Michał_1977 » pt kwie 01, 2011 09:17

Prace z dnia wczorajszego:
Wymieniłem panewki korbowodowe,doszlifowałem i założyłem pierścienie nadwymiarowe (1 szlif),złożyłem dół silnika,odświeżyłem trochę gratów i uzbroiłem czapkę w osprzęt :food:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Długo biłem się z myślami co robić z pompą....czy to jest dobry pomysł,żeby zakładać wielką w tej chwili...
Decyzja zapadła-pompa 10mm-OUT :bajer:
Obrazek


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: kret077744 » pt kwie 01, 2011 09:27

Michał_1977, móglbyś konkretnie podać jakimi środkami odświeżasz cześći ??
Progi masz na tym bloku ?? bo widze tylko pasek nagaru. Cieszy oko takie jak nowe :bigok:


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: marcinas1983 » pt kwie 01, 2011 12:39

A ja mam do was arwam, Michał_1977, tjuningowców pytanie... Czy po odpaleniu zimnego silnika po nocce i przegazowaniu auta wydobywa się wam niebieskawy dym?? Czy od razu leci czarny... chętnie bym zobaczył filmik z porannego rozruchu po tjuningu pompy. Mam coś podobnego do tego :dol:

[youtube][/youtube]

Dodam, że płynu nie ucieka, ciśnienie na cylindrach między 31-32 bary, a oleju coś tam spala :grin: . Ale tragedii nie ma :helm: .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: vision » pt kwie 01, 2011 15:17

m.i. pomalowane


sprzedam
- silnik AAZ sprawny w całość/części, skrzynia CHA itd VW B3
- kierownica US MK2
- chłodnica oleju /przewody /podstawa z termostatem pod T ( komplet )
- chłodnica oleju wodna + podstawa pod T
- tempomat mechaniczny VW TD/Pb (kompletny )

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: Michał_1977 » sob kwie 02, 2011 00:12

Remont Bandziora zakończony :bigok:
Qfa...jest masakra...trzeba szukać budy........z odpychaniem na 4 kapcie :satan:
Dobra,teraz spokojnie od początku-tu jest na szybko,to co dziś robiłem:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Pompa na szybko wystrojona-najpierw dawka i obroty,później statyczny na słuch,następnie dynamiczny aż do uspokojenia drgawek i już widzę,że jest zajebioza.Dokręciłem wszystko i na drogę.Licząc się,że muszę silnik dotrzeć,delikatnie wciskałem gaz,a auto mnie wciskało...ale w fotel :satan:
Do samego końca ,gazu nie odważyłem się wcisnąć,ale na chwilę obecną muszę powiedzieć,że to nie są przelewki.
Najlepsze jest to,że silnik pracuje ciszej niż seria 1,6TD :bajer:
slawko333 mówił mi,że to IVECO pracowało cichutko,ciszej niż AAZ :shock:
Na postoju dym czarny jak noc.Podczas jazdy pod obciążeniem,dym ginie niemal całkowicie,ale moc jest :food:

vision, jeżeli swojej jeszcze nie zakładałeś,to nie wahaj się-jest jazda :-)


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
michalqqr
...
...
Posty: 1052
Rejestracja: sob cze 07, 2008 20:36
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: michalqqr » sob kwie 02, 2011 00:47

Michał_1977, dotrzyj silnik i na hamownie :D :D ciekaw jestem wyniku :D wiadomo nie wykresem się jeździ ale chciałbym go jednak zobaczyć :satan: :satan:

brawo za prace jaką wkładasz w to auto ;) :pub:



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: bongo » sob kwie 02, 2011 09:05

Michał_1977, Podziwiam Cię,naprawdę :pub:
Masz niesamowitą wolę,ja pewnie po takich przygodach z autem jak Ty,dawno bym go wyzłomował w *#cenzura#*....



Awatar użytkownika
puyoll
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: sob maja 31, 2008 03:16
Lokalizacja: Dukla
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: puyoll » sob kwie 02, 2011 09:32

Szacun! to co wyprawiasz z autem, naprawdę masz zamiłowanie do tego i chęć walki z tym :pub: Nie mogę się doczekać, jak ujrzę bandyta :food:

A wynik z hamowni może zaskoczyć niejednego :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości