pewnie sprężyny przyciął bo za wysoko stałMichał_1977 pisze:slawko333, nie powiedział wszystkiego,otóż Golfa dzisiaj dorwała Matka Gleba
Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.
Moderator: G0 Karcio
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977
Taaa....całkiem je wywaliłemmarcinas1983 pisze:pewnie sprężyny przyciął bo za wysoko stał
Teraz tak Panowie,stała się rzecz mało przyjemna-w silniku tłoki spotkały się z zaworami......
Cóż,trzeba zakasać rękawy i robić sekcję.Może wieczorem będę wiedział,jakie zniszczenia się dokonały.Ogólnie silnik jeszcze odpala,ale trzask jest nie miły dla ucha
Zdejmę czapę,to podejmę decyzję-naprawa,czy zmiana jednostki (mam 2 w zapasie)
- koVWal
- Golf Uzależnia
- Posty: 497
- Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
- Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
- Kontakt:
[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977
aż mi ciarki przeszły jak to przeczytałem... taka motorowniaMichał_1977 pisze:Teraz tak Panowie,stała się rzecz mało przyjemna-w silniku tłoki spotkały się z zaworami...... Cóż,trzeba zakasać rękawy i robić sekcję.Może wieczorem będę wiedział,jakie zniszczenia się dokonały.Ogólnie silnik jeszcze odpala,ale trzask jest nie miły dla ucha Zdejmę czapę,to podejmę decyzję-naprawa,czy zmiana jednostki (mam 2 w zapasie)
Może lepiej wsadzić SB'ka i przełożyć graty ale oprócz pompy 10 wsadzić od razu 11
A co robiłeś z tym silnikiem, że to się stało?
- Viriss
- Diesel Power
- Posty: 1843
- Rejestracja: czw sty 08, 2009 23:09
- Lokalizacja: Nienacko
- Auto: Audi
- Silnik: 1z
[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977
Michał_1977, Ciekawa sprawa. Masz jakieś podejrzenia ?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977
Podejrzałem,że któryś wtrysk zaniemógł,bo zaczął kuleć,podłożyłem trochę do pieca i się porobiłokoVWal Mk2 pisze:A co robiłeś z tym silnikiem, że to się stało?
- koVWal
- Golf Uzależnia
- Posty: 497
- Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
- Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
- Kontakt:
[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977
"Krążek, złoty krążek, ten okrągły jego krztałt urwał się i na tłok spadł.. "Michał_1977 pisze:Podejrzałem,że któryś wtrysk zaniemógł,bo zaczął kuleć,podłożyłem trochę do pieca i się porobiło
Ale jak pisałeś wcześniej to tego 1V chciałeś wrzucić do MK3 a tu chciałeś wrzucić SB'ka
[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977
jeszcze lepiej przy okazji zmiany głowicy założyć od AAZ'a
widzisz Michał.
to była kara że się nabijałeś z mojego :/
widzisz Michał.
to była kara że się nabijałeś z mojego :/
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977
Du*a-kwas...kara to Ciebie spotka,jak się okaże,że głowica w JR od Ciebie jest siekniętaarwam pisze:widzisz Michał.
to była kara że się nabijałeś z mojego
Jutro czapka pojedzie do roboty i przy okazji wskoczą zawory od 1,9
Daki defekt,to nie defekt.Uwielbiam robić przy Bandycie,więc to będzie czysta przyjemność
Puki co,zapadła decyzja,że 1V zostaje.Przy okazji zajrzę do pierścionków i na 99% zmienię na nadwymiarowe (1 szlif)
arwam, ile Ty cycu szlifowałeś je?Jaki zamek zostawić? Myślę,że ok. 0,3mm będzie O.K.
[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977
Michał_1977, wartości ksiązkowe nominalne jeśli chodzi o luz w zamku pierścieni.
patrzyłeś czy klin na wale jest w całości?
patrzyłeś czy klin na wale jest w całości?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977
No właśnie mam zgryz...arwam pisze:patrzyłeś czy klin na wale jest w całości?
Klin cały,rozrząd O.K,czapa na stole,a zawory poodbijane w tłokach...stawiam na szklanki,a zwłaszcza na jedną (nad pierwszym baniakiem).Wszystkie gdy je wciskałem szły ciężko,ale płynie,a ta jedna szła lżej i tak jakby coś w niej chrupało
Tak czy srak,czapka jedzie jutro do fajchmanów,niech się chłopaki bawią
Stary dobry 1V nie poddaje się,bo jak wcześniej pisałem-ma zastąpić 1Y w MK3,ale on wiedział kiedy focha strzelić...teraz go wyremontuję i jeszcze posiedzi w Bandycie,a w MK3 gdyby tak klękną,to już tylko na żyletki by poszedł
Spokojnie,bez gorączkikristof91 pisze:A tą glebą to się pochwalisz:
Teraz mam większe zmartwienie niż gleba i takie tam...
Muszę jeszcze pomęczyć slawko333,żeby mi odstąpił komplet springów na tył FK,bo z przodu już takie siedzą,ale tył mi wyje w stosunku do przodu o jakieś 0,5-1cm,a talerzykiem już nie opuszczę,bo zaczął trzeć o gumę,a i tak opuściłem o 3 zatoczenia
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977
Michał_1977, a mówili płytki wkładać zamiast hydrauliki . Jestem ciekaw jak będzie auto śmigać po "remoncie" i weź tą pompę 11 zapodaj... bo to właściwie żadna robota przy tym co teraz robisz .
[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977
wtedy wałek rozrządu i głowica to już całkiem w piz** by poszłymarcinas1983 pisze:Michał_1977, a mówili płytki wkładać zamiast hydrauliki
jeśli wtedy jak kolega podejrzewał że wtryskiwacz się zawiesił to się słucha czy stuka. choaciaż jak nie ma zaworków odcinających to się sprawdza czy nie ma powietrza w przewodzie powrotnym paliwa z pompy. jak jest to znaczy że wtryskiwacz się podwiesił a u Ciebie mogło podstawić zawory a Ty jeszcze dałeś do pieca o wtedy już silnik podziękował za współpracę.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977
arwam, ale chyba logiczne, że jakby miał płytki to by zaworów nie podwiesiło...
i wszystko w tym temacie .arwam pisze:u Ciebie mogło podstawić zawory a Ty jeszcze dałeś do pieca o wtedy już silnik podziękował za współpracę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości