Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: marcinas1983 » wt mar 29, 2011 06:46

Michał_1977 pisze:slawko333, nie powiedział wszystkiego,otóż Golfa dzisiaj dorwała Matka Gleba :satan:
pewnie sprężyny przyciął bo za wysoko stał :kac:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: Michał_1977 » wt mar 29, 2011 15:20

marcinas1983 pisze:pewnie sprężyny przyciął bo za wysoko stał :kac:
Taaa....całkiem je wywaliłem :grin:

Teraz tak Panowie,stała się rzecz mało przyjemna-w silniku tłoki spotkały się z zaworami...... :panna:
Cóż,trzeba zakasać rękawy i robić sekcję.Może wieczorem będę wiedział,jakie zniszczenia się dokonały.Ogólnie silnik jeszcze odpala,ale trzask jest nie miły dla ucha :-)
Zdejmę czapę,to podejmę decyzję-naprawa,czy zmiana jednostki (mam 2 w zapasie) :grin:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: koVWal » wt mar 29, 2011 15:28

Michał_1977 pisze:Teraz tak Panowie,stała się rzecz mało przyjemna-w silniku tłoki spotkały się z zaworami...... Cóż,trzeba zakasać rękawy i robić sekcję.Może wieczorem będę wiedział,jakie zniszczenia się dokonały.Ogólnie silnik jeszcze odpala,ale trzask jest nie miły dla ucha Zdejmę czapę,to podejmę decyzję-naprawa,czy zmiana jednostki (mam 2 w zapasie)
:-( aż mi ciarki przeszły jak to przeczytałem... taka motorownia :(
Może lepiej wsadzić SB'ka i przełożyć graty ale oprócz pompy 10 wsadzić od razu 11 :food:
A co robiłeś z tym silnikiem, że to się stało? :bajer:


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Viriss
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1843
Rejestracja: czw sty 08, 2009 23:09
Lokalizacja: Nienacko
Auto: Audi
Silnik: 1z

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: Viriss » wt mar 29, 2011 15:31

Michał_1977, :crazy: :crazy: :crazy: Ciekawa sprawa. Masz jakieś podejrzenia ?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: Michał_1977 » wt mar 29, 2011 15:31

koVWal Mk2 pisze:A co robiłeś z tym silnikiem, że to się stało?
Podejrzałem,że któryś wtrysk zaniemógł,bo zaczął kuleć,podłożyłem trochę do pieca i się porobiło :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: koVWal » wt mar 29, 2011 15:36

Michał_1977 pisze:Podejrzałem,że któryś wtrysk zaniemógł,bo zaczął kuleć,podłożyłem trochę do pieca i się porobiło
"Krążek, złoty krążek, ten okrągły jego krztałt urwał się i na tłok spadł.. "
Ale jak pisałeś wcześniej to tego 1V chciałeś wrzucić do MK3 a tu chciałeś wrzucić SB'ka :okej:


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

arwam

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: arwam » wt mar 29, 2011 16:12

jeszcze lepiej przy okazji zmiany głowicy założyć od AAZ'a

widzisz Michał.
to była kara że się nabijałeś z mojego :/



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: Michał_1977 » wt mar 29, 2011 17:47

arwam pisze:widzisz Michał.
to była kara że się nabijałeś z mojego
Du*a-kwas...kara to Ciebie spotka,jak się okaże,że głowica w JR od Ciebie jest sieknięta :grin:
Jutro czapka pojedzie do roboty i przy okazji wskoczą zawory od 1,9 :satan:
Daki defekt,to nie defekt.Uwielbiam robić przy Bandycie,więc to będzie czysta przyjemność :bigok:
Puki co,zapadła decyzja,że 1V zostaje.Przy okazji zajrzę do pierścionków i na 99% zmienię na nadwymiarowe (1 szlif)
arwam, ile Ty cycu szlifowałeś je?Jaki zamek zostawić? Myślę,że ok. 0,3mm będzie O.K.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
kristof91
Aloha Style
Aloha Style
Posty: 692
Rejestracja: pn lip 20, 2009 16:04
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle/ Monachium

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: kristof91 » wt mar 29, 2011 18:06

A tą glebą to się pochwalisz:)?



arwam

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: arwam » wt mar 29, 2011 22:56

Michał_1977, wartości ksiązkowe nominalne jeśli chodzi o luz w zamku pierścieni.
patrzyłeś czy klin na wale jest w całości?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: Michał_1977 » wt mar 29, 2011 23:26

arwam pisze:patrzyłeś czy klin na wale jest w całości?
No właśnie mam zgryz...
Klin cały,rozrząd O.K,czapa na stole,a zawory poodbijane w tłokach...stawiam na szklanki,a zwłaszcza na jedną (nad pierwszym baniakiem).Wszystkie gdy je wciskałem szły ciężko,ale płynie,a ta jedna szła lżej i tak jakby coś w niej chrupało :grin:
Tak czy srak,czapka jedzie jutro do fajchmanów,niech się chłopaki bawią :bigok:
Stary dobry 1V nie poddaje się,bo jak wcześniej pisałem-ma zastąpić 1Y w MK3,ale on wiedział kiedy focha strzelić...teraz go wyremontuję i jeszcze posiedzi w Bandycie,a w MK3 gdyby tak klękną,to już tylko na żyletki by poszedł :bajer:
kristof91 pisze:A tą glebą to się pochwalisz:
Spokojnie,bez gorączki :chytry:
Teraz mam większe zmartwienie niż gleba i takie tam...
Muszę jeszcze pomęczyć slawko333,żeby mi odstąpił komplet springów na tył FK,bo z przodu już takie siedzą,ale tył mi wyje w stosunku do przodu o jakieś 0,5-1cm,a talerzykiem już nie opuszczę,bo zaczął trzeć o gumę,a i tak opuściłem o 3 zatoczenia :food:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: marcinas1983 » śr mar 30, 2011 06:51

Michał_1977, a mówili płytki wkładać zamiast hydrauliki :jezor: . Jestem ciekaw jak będzie auto śmigać po "remoncie" i weź tą pompę 11 zapodaj... bo to właściwie żadna robota przy tym co teraz robisz :helm: .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

arwam

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: arwam » śr mar 30, 2011 19:52

marcinas1983 pisze:Michał_1977, a mówili płytki wkładać zamiast hydrauliki :jezor:
wtedy wałek rozrządu i głowica to już całkiem w piz** by poszły :)

jeśli wtedy jak kolega podejrzewał że wtryskiwacz się zawiesił to się słucha czy stuka. choaciaż jak nie ma zaworków odcinających to się sprawdza czy nie ma powietrza w przewodzie powrotnym paliwa z pompy. jak jest to znaczy że wtryskiwacz się podwiesił a u Ciebie mogło podstawić zawory a Ty jeszcze dałeś do pieca o wtedy już silnik podziękował za współpracę.



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: marcinas1983 » śr mar 30, 2011 19:58

arwam, ale chyba logiczne, że jakby miał płytki to by zaworów nie podwiesiło...
arwam pisze:u Ciebie mogło podstawić zawory a Ty jeszcze dałeś do pieca o wtedy już silnik podziękował za współpracę.
i wszystko w tym temacie :grin: .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości