Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

arwam

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: arwam » ndz lut 27, 2011 22:42

Michał_1977 pisze:Elektryczne zwierciadełka :food:
Obrazek Obrazek
Mój GTD

papugowiec... :foch:


Michał_1977 pisze:dokładnie przyjrzałem się temu z IVECO i jest zmiana planów-dźwignia zostaje i to bez przeróbek,bo nie ma co przerabiać :bajer:
Faktycznie,skok tej dźwigni jest znacznie większy niż w Golfie.
za to jak by aku osłabł lub jeśli z takich czy innych przyczyn wał korbowy nie osiągnie odpowiedniej prędkości pompa nie poda WOGÓLE żadnej ilości paliwa. takie pwymitywne rozwiązanie zabezpieczenia przed tym żeby korbowodów przy starcie nie pokrzywiło bo taki pompy dają potężne szarpnięcie silnikiem przy rozruchu.
a w dostawczych autach korby są długie więc łatwo jest ją ugiąć.



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: slawko333 » ndz lut 27, 2011 22:45

moze i mial, ale czy sprawne :jezor: , u nas na miescie jezdzi taki sam kolorek mk2 jak arwama, co nie michal? :helm:



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: t0mal » pn lut 28, 2011 00:12

arwam, To znaczy, że blaszka od dawki startowej jest bardziej miękka?

Panie Michale jak tam prace się posuwają? Robisz chłodnicę oleju?
Szczerze mówiąc ja żałuję że nie zrobiłem czegoś takiego u siebie kilka razy zagotowałem solidnie olej :/ dobrze że miałem wskaźnik - teraz golf jeździ na doładowaniu 0.7 bara
Ostatnio zmieniony pn lut 28, 2011 10:41 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: arwam » pn lut 28, 2011 00:49

t0mal pisze:arwam, To znaczy, że blaszka od dawki startowej jest bardziej miękka?

t0mal, przyjrzyj isę tej dźwigni. masz dwie ośki.
jak pompa stoi to mimo że układ biegu jałowego podciąga dźwignię na max dawkę to na górnej ośce jest wtedy śrokowa część dźwigni wypchnięta w kierunku "zero paliwa".
dopiero jak rozrusznik zakręci wałem z odpowiednią prędkością bo ta środkowa część zostaje pchnięta w kierunku głowiczki i pompa wtedy zaczyna podawać paliwo. wtedy dopiero silnik odpala i układ już funkcjonuje jak zwykły regulator obrotów w tego typu pompach.
chroni to przed tym że jak masz za słaby aku to niespalone paliwo się gromadzi w cylindrach i zmywa olej oraz może wywołać potężne łupnięcie zdolne do ugięcia korby.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: Michał_1977 » wt mar 01, 2011 22:46

t0mal pisze:Panie Michale jak tam prace się posuwają?
Dałem tłoczek do stoczenia i czekam na komplet uszczelnień pompy.
t0mal pisze:Robisz chłodnicę oleju?
Biorę poprawkę na to co napisałeś i trza będzie pomyśleć o czymś takim,tylko nie wiem jeszcze od czego wyłapać...
_______________________________________________________
Nie chciało mi się bawić z zamianą skorup zwierciadeł,to przelakierowałem te elektryczne :food:
Obrazek Obrazek Obrazek

Powiedzcie mi,że uda mi się kupić takie grzane szkła :bajer:
Obrazek Obrazek
Tak w ogóle to nie miałem pojęcia,że tu dodatkowo są takowe.Myślałem,że tylko regulacja kąta odbicia i tyle :grin:
Jeszcze jedno-co to jest to coś z niebieskim kółeczkiem? Jakiś czujnik temperatury zamykający obwód grzania? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: slawko333 » wt mar 01, 2011 22:52

Jeszcze jedno-co to jest to coś z niebieskim kółeczkiem? Jakiś czujnik temperatury zamykający obwód grzania? :bajer:
raczej nie, grzane sa grzane zawsze, tak przynajmiej w bmw jest :hmm:



Awatar użytkownika
michalqqr
...
...
Posty: 1052
Rejestracja: sob cze 07, 2008 20:36
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: michalqqr » wt mar 01, 2011 23:12

slawko333 pisze:raczej nie, grzane sa grzane zawsze, tak przynajmiej w bmw jest :hmm:
w VW też włącza się po włączeniu ogrzewania ele szyby ;) a co do tego na fotkach to jest albo termistor albo bezpiecznik termiczny ;) pierwszy raz coś takiego widzę ;)


Michał jak masz miernik to sprawdź czy to ma przejście jak ma podgrzej zapalniczką i zobacz co się będzie działo ;)



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: Michał_1977 » śr mar 02, 2011 00:24

Mata grzewcza nie wchodzi w grę.
Jak ją przykleję,skoro przy szkle jest uchwyt montażowy? :bajer:
Lusterka grzane znalazłem na aledrogo do Passata B3.To jest to samo :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: arwam » śr mar 02, 2011 00:36

Michał_1977, co do chłodnicy oleju poluj na podstawkę filtra z termostatem i wyjściami od MK1 ale nie pamiętam jaki symbol.
za to samą chłodnicę proponuję zastąpić chłodnicą klimy od MK3 1.4 .
u Ciebie powinno wystarczyć. pamiętaj że Ty masz mniejsze panewki a więc trudniejsze warunki pracy oleju i o tym że w 1.6 TD olej znacznie bardziej się nagrzewa niż w 1.9TD.
marianmk2, a co poleciłbyć do elektrycznych lusterek ale do drzwi z dzieloną szybą?



Awatar użytkownika
michalqqr
...
...
Posty: 1052
Rejestracja: sob cze 07, 2008 20:36
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: michalqqr » śr mar 02, 2011 01:33

Michał_1977 pisze:Mata grzewcza nie wchodzi w grę.
Jak ją przykleję,skoro przy szkle jest uchwyt montażowy?
odklejasz ten plastik montażowy później znowu go naklejasz ;)



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: marcinas1983 » śr mar 02, 2011 07:52

arwam pisze:Michał_1977, co do chłodnicy oleju poluj na podstawkę filtra z termostatem i wyjściami od MK1 ale nie pamiętam jaki symbol.
mk1 GTI silnik DX miał zewnętrzną chłodniczkę oleju cały komplet ostatnio poszedł za 150zł...


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: t0mal » śr mar 02, 2011 09:43

O, co znalazłem: http://allegro.pl/podstawka-pod-filtr-o ... 05021.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
SZOPENN
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 762
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 10:53
Lokalizacja: Polska

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: SZOPENN » śr mar 02, 2011 10:04

no to jest to, ma termostat to czemuś będzie służyć, ale cena strasznie zaporowa...



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

[GOLF MK2] GTD 1,6TDic/1V-Green Bandit by Michał_1977

Post autor: piori » śr mar 02, 2011 10:27

http://www.rallyshop.pl/index.php?d=kat ... 3&metoda=1" onclick="window.open(this.href);return false; - tu jest większy wybór.
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=200" onclick="window.open(this.href);return false; - a to chyba bardziej uniwersalna podstawka, wygląda że ma gładki otwór na przelot.
Podstawka po filtr oleju z termostatem. Jest to niezbędna rzecz przy instalacji zewnętrznej chłodnicy oleju, gdyż bardzo często utrzymuje się wtedy za niska temperatura oleju co pogarsza smarowanie silnika.
Termostat otwiera się częściowo przy temperaturze 80 stopni a pełne otwarcie następuje przy 90 stopniach Celsjusza.
Stosując różne śruby mocujące pasuje do innych aut.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości