Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: marcinas1983 » śr sty 26, 2011 07:55

Michał_1977 pisze:W planach miałem
Michał_1977 pisze:zmiana fali
Michał_1977 pisze:okazało się,że owa fala z 1Y ma mniejsze zatoczenie na tłoczek i :ass:
Dlatego ja zakupiłem samą falę, bo kupować kolejną pompę po to, żeby trafić na tą falę co nie trzeba to... po prostu szkoda pieniędzy :helm:
Michał_1977 pisze:zmiana dźwigni gazu na transitowską
też zmieniłem i w ogóle nie mam teraz żadnych podkładek pod govem, a auto całkiem fajnie przyspiesza, jeszcze czeka mnie zmiana dźwigni dozownika :) przerobionej z transita.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: slawko333 » śr sty 26, 2011 08:09

6 fotka najlepsza :okej: , niezamontowales pompy wczoraj? szkoda tej fali tak malo brakowalo, moglem ja wziasc to bym do rana 800 zebral :helm:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: Michał_1977 » śr sty 26, 2011 09:00

marcinas1983, ile wkręciłeś śrubę max obrotów (tzw. zderzak) po założeniu dźwigni od Transita?
marcinas1983 pisze: kupować kolejną pompę po to, żeby trafić na tą falę
Pompy 1Y nie kupowałem specjalnie dla fali.Leżała u mnie od ponad roku :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Viriss
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1843
Rejestracja: czw sty 08, 2009 23:09
Lokalizacja: Nienacko
Auto: Audi
Silnik: 1z

[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: Viriss » śr sty 26, 2011 10:26

Michał_1977, Jak już masz tu takie fajne foto to powiedz mi jak to uszczelnić ?

Obrazek

:chytry: Tam jest oring czy jakaś uszczelka ?



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: marcinas1983 » śr sty 26, 2011 12:39

Viriss pisze::chytry: Tam jest oring
dokładnie

Michał_1977, jeszcze nad tym pracuję. Teraz mam tak, że chyba za dużo wkręciłem śrubę zderzaka minimalnych obrotów i je sobie nią podniosłem, przez to auto mi trzyma raz 900 a raz 1100 obr/min. Muszę popuścić tą śrubę co by zszedł z obrotów do miejsca kiedy nie będzie ich zwiększał (w gov'ie wtedy chyba ta słaba sprężynka nie jest naciągnięta). Czy Wy też tak macie, że dusząc na gaz przy pompie wtryskowej auto nie reaguje od razu, tylko jak się z 1cm przestawi dopiero dźwignię od gazu w stronę jej otwarcia??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: Michał_1977 » śr sty 26, 2011 14:03

Skończone :bigok:
Pompa założona i wyregulowana :food:
Całokształt wczorajszych i dzisiejszych prac skwituję tak-głupi ten Golf,że na stare lata chce mu się jeszcze tak zap...lać... :-)
Na czwartym biegu,po wciśnięciu gazu,auto zaczyna tańcować na drodze-gubi trakcję :satan: Z resztą niech slawko333,wypowie się,bo we dwóch robiliśmy testy na drodze... :bajer:

P.S.Sławek,czy mi się wydawało,czy w Twoich oczach widziałem strach? :goof:
marcinas1983 pisze: Czy Wy też tak macie, że dusząc na gaz przy pompie wtryskowej auto nie reaguje od razu, tylko jak się z 1cm przestawi dopiero dźwignię od gazu w stronę jej otwarcia??
marcinas1983,pewnie musisz przestawić dźwignię względem ośki o 1 ząbek.
marcinas1983 pisze:auto mi trzyma raz 900 a raz 1100 obr/min
Wydatek resztkowy rozregulowałeś.
Viriss, ten uszczelniacz można wymienić bez zdejmowania pompy.JBC to wal na PW :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: slawko333 » śr sty 26, 2011 14:28

powiem tak, jak michal pisze na 4 jeszcze przod lekko tancowal, a co do starchu, wiesz po miescie tak jechac to strach, ja tak tylko moge jechac ale na gwizdkach :jezor: , pieknie odchodzi, tez chcem takiego :rozpacz:



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: marcinas1983 » śr sty 26, 2011 17:28

Michał_1977 pisze:pewnie musisz przestawić dźwignię względem ośki o 1 ząbek.
Jak przestawię to ma za wysokie obroty... sprawdziłem, jednak lekko ruszę dźwignią gazu i auto wkręca się na obroty więc tak zostawiłem. Cofnąłem też śrubę od wydatku i powinno być GIT.
Michał_1977 pisze:Na czwartym biegu,po wciśnięciu gazu,auto zaczyna tańcować na drodze-gubi trakcję :satan:
Chyba jak jest mokro i na wąskich zimówkach... bo wątpię, żeby trakcję gubił na 4 biegu przy suchej nawierzchni :P . Fakt faktem, że dźwignia gazu od transita daje radę. Gov'a zostawiłeś z dodatkowymi podkładkami czy jak w standardzie??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: Michał_1977 » śr sty 26, 2011 22:31

marcinas1983 pisze:wątpię, żeby trakcję gubił na 4 biegu przy suchej nawierzchni
Zimówki mogły zrobić robotę,ale nawierzchnia była sucha.Jak robiliśmy próbę,to turbina dmuchała 2,2-2,3 bara :shock:
marcinas1983 pisze:Gov'a zostawiłeś z dodatkowymi podkładkami czy jak w standardzie?
Gov dawno temu modzony :bajer:
Teraz,żeby było śmieszniej,mam inny problem.Otóż przy wciskaniu gazu,w pewnym przedziale obrotów,pedał gazu łaskocze mnie w nogę (drży strasznie)... :panna:
Wkurzam się,bo nie mogę tego zlikwidować.Mieliście podobny problem? :bajer:
Ostatnio zmieniony śr sty 26, 2011 23:31 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: slawko333 » śr sty 26, 2011 23:06

potwierdzam na 3 biegu bylo 2,2 albo i wiecej bo mozliwe ze wskaznik dalej niechcial isc, widocznie skonczyla sie skala oprocz tej co jest nawet poza licznikiem, bo nikt niepomyslal o michale, przy jego produkcji :bigok:



Awatar użytkownika
ksiadzt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: ksiadzt » śr sty 26, 2011 23:33

co tu wejdę to sie zawieszam i wertuję normalnie szacun jestem pełny podziwu chciał bym z ciekawosci zobaczyc wykres ile tam juz wymodziłes :food: :bajer: bo napewno nie mało


[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]

replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885

Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: J.B.S. » czw sty 27, 2011 01:28

Wkurzam się,bo nie mogę tego zlikwidować.Mieliście podobny problem?
U mnie tak bylo jak miałem poluzowana śrubę podtrzymującą pompę z tyłu.Tą pod głowiczką. Wiec sprawdź jak masz śruby przykręcone od pompy.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: Michał_1977 » czw sty 27, 2011 08:34

jbs-78, myślę,że na 99,9% tutaj jest pies pogrzebany :bigok:
Wczoraj było trochę nerwów i sporo razy przestawiałem pompę,więc mogłem nie dokręcić :blush:
Dzięki :pub:
ksiadzt, :pub:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
superkasztan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

[GOLF MK2] 1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: superkasztan » czw sty 27, 2011 09:19

Też tak miałem z drżącym pedałem
Daj znać czy to faktycznie chodzi o luźną pompę

Turbo CI dmucha 2,2 ??
Dużo dymu przy takim boos'cie??


Somewhere in Nowhere

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości