Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: bongo » śr lis 24, 2010 22:48

Michał_1977, jezu,filtrona założyłeś :crazy:
Zaraz posypią się na głowę Twa obelgi wszelakie za to.... :blush:
A pod maską czyściutko,można jajka smażyć :pub:



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: t0mal » śr lis 24, 2010 23:04

Filtron idzie na pierwszy montaż do nowych golfów :)
Nawet osobiście spotkałem się z ciekawym przypadkiem - wkład filtra kabinowego filtrona miał z jednej strony wielkimi wołami napisane Made in Germany, a z drugiej, Filtron 1006k made in Poland.
Swoją drogą widzę, że korek po szampanie nadal niezawodny :)



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: marcinas1983 » czw lis 25, 2010 07:44

bongo pisze:Michał_1977, jezu,filtrona założyłeś :crazy:
gorzej... teraz to już na sportowej czerwonej ropie nie pojeździ po założeniu tych przezroczystych wężyków... :kac:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: Michał_1977 » czw lis 25, 2010 08:39

bongo pisze:jezu,filtrona założyłeś :crazy:
Zaraz posypią się na głowę Twa obelgi wszelakie za to...
Hahahaha :rotfl: Wiedziałem...wiedziałem,że bez słów krytyki nie obejdzie się :)
bongo, piątą zimę Golf już będzie śmigał na takim filtrze,a do tej pory nic się nie działo.
Ujmę to tak-jak dziadowskiego paliwa naleje się do baku,to i w najlepszym filtrze zamarznie i parafiną zapcha :)
bongo pisze:A pod maską czyściutko,można jajka smażyć
Dziękuję :pub:
t0mal pisze:Swoją drogą widzę, że korek po szampanie nadal niezawodny
Tak,tak...a drugi już niedługo :food:
marcinas1983 pisze:teraz to już na sportowej czerwonej ropie nie pojeździ po założeniu tych przezroczystych wężyków
marcinas1983, u mnie zasada jest prosta-"co tanie,to drogie",więc wolę dopłacić niż lać syf do baku.Mój Golf nigdy jeszcze nie pił oranżady... :chytry:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: Baryla » czw lis 25, 2010 11:38

t0mal pisze:Filtron idzie na pierwszy montaż do nowych golfów :)
Nawet osobiście spotkałem się z ciekawym przypadkiem - wkład filtra kabinowego filtrona miał z jednej strony wielkimi wołami napisane Made in Germany, a z drugiej, Filtron 1006k made in Poland.

Bardzo często wyciąga się filtry powietrza które mają numer seryjny vag, znaczki vag a obok jest FILTRON Made in Poland. Ale i tak nie zmienia to faktu że knecht lub mann lepsze :grin:



Awatar użytkownika
Pikus139
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: wt sty 13, 2009 21:39
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: Pikus139 » ndz lis 28, 2010 11:28

Witam mam pytanie. czy ta uszczelka pod glowice od AFN weszla bez problemu?? bo musze u siebie wymienic w 1V i chcial bym metalowa wrzucic, bo zapowiaadaja sie jakies mody.


[IMG]http://images78.fotosik.pl/597/c4dd2f708090b045m.jpg[/IMG]

Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: kret077744 » ndz lis 28, 2010 18:15

czy ta uszczelka pod glowice od AFN weszla bez problemu
ja do swojego aaz kupiłem od AFN-a ale nie było w niej wszystkich otworów, wiec zamiast nawiercać otwory w uszczelce, wymieniłem też na metalową ale już od AAZ.


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: kret077744 » śr gru 01, 2010 09:18

Michał_1977 mam już pomysł na kolejny mod

http://www.milanos.pl/vid-24455-Golf-2- ... dwoma.html" onclick="window.open(this.href);return false;

tylko z dwoma AAZ-tami :P


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: Michał_1977 » czw gru 09, 2010 21:52

Wracam do Merców :satan:
Obrazek Obrazek
Wcześniej śmigałem na Mercach DNO SD 261 i nie były złe-ciche i wydajne pierońsko,ale tOmal pisał,że założył właśnie 265-ki i też jest spoko,więc co mam do stracenia... :)
Z obecnych SB-ków już raczej nic nie będzie.Tłukły się jak cholera.Po dolaniu dodatku Valvoline do paliwa,ucichły,ale obroty mi pływają i szarpie w trakcie jazdy przy 1200-1300rpm,a regulacja wydatku nic nie wnosi... :grrr:
Power is back!


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: piori » pt gru 10, 2010 08:41

Michał_1977, znajomy pompiarz, u którego ostatnio ustawiałem wtryski narzekał coś na Boscha z Indii, za to chwalił Monarki (takie właśnie mi ustawiał, ale kupiłem sam). Oby Twoje dobrze się spisywały. A te obecne SB-eki to jakiej były marki? Chyba za dużo na nich nie przejechałeś?
Michał_1977 pisze:Power is back!
Może w końcu skusisz się pomierzyć wielkość tego POWERA? :helm:



Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: kret077744 » pt gru 10, 2010 11:29

dzisiaj byłem u swojego wuja popyttać bo reguluje i sprawdza wtryski, i mówił żeby nie kupywać bocha z indii. Niby pisze BOSCH a pod spodem made in india i lepiej tego unikać bo nie są aż tak dobre. Napisz jak wrażenia z pracy bo póki co wstrzymam sie z kupnem 261 :helm: skoro na 265 jest lepiej ?


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: Michał_1977 » pt gru 10, 2010 13:27

piori pisze: narzekał coś na Boscha z Indii
Czy ja wiem...na SB-kach Bosch z Indii śmigałem chyba z rok,ale tysiaków trochę natłukłem i jeszcze ważne jest to,że były wysilone na max,bo cięły mi dawkę itd.
Wcześniej miałem Merce 261 Monarc i na nich tylko pół roku pobujałem się... :panna:
Cóż,tak to jest,jak się modzi starego klekota,to trzeba liczyć się z tym,że części będą siadały częściej niż w serii :)
Nie należę do takich ludzi,którzy najpierw modzą klekota,a później piszą w technicznym,że to,tamto i sramto wysiadło,a na końcu kwitują-"aaaa,jak bym wiedział,że tak będzie,to bym coś tam,coś tam..."
Wiadome jest,że dobre stare,to tylko wino i skrzypce,więc kupiłem sobie jeszcze 2 silniki na zapas... :satan:
piori pisze:Może w końcu skusisz się pomierzyć wielkość tego POWERA?
Właśnie tutaj mam dylemat,bo chciałbym,żeby pomiar był jak najuczciwszy i z tego co wyczytałem w necie i usłyszałem na pewnym zlocie od gościa,który hamował Avant-a,to chyba skuszę się na niejaki dynomet,czy jakoś tak.To jest jakieś takie ustrojstwo,przykręcane do koła + laptop do kabiny i heja na drogę.Zdaje się,że zaprzal czymś takim dysponuje :bajer:
Przy tej opcji wszystko jest brane pod uwagę-waga auta,waga kierowcy i pasażera,temp. na zewnątrz,natomiast na zwykłej hamowni,wiatrak ustawią za mocno lub za słabo i pomiar wyjdzie przekłamany.
Nie chcę nikomu wciskać kitu i jeżeli ma być pomiar,to niech będzie realny,nawet jeśli ma to być tylko 80KM :) .Nawet ostatnie filmy,które nagrywałem,są zrobione tak,by było widać drogę,a nie jak niektórzy-tylko licznik widać...a tego czy auto jedzie po równej drodze,czy z samego Giewontu,to już niestety nie wiemy :rotfl:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: bongo » pt gru 10, 2010 20:23

Michał_1977 pisze:Właśnie tutaj mam dylemat,bo chciałbym,żeby pomiar był jak najuczciwszy i z tego co wyczytałem w necie i usłyszałem na pewnym zlocie od gościa,który hamował Avant-a,to chyba skuszę się na niejaki dynomet,czy jakoś tak.To jest jakieś takie ustrojstwo,przykręcane do koła + laptop do kabiny i heja na drogę.Zdaje się,że zaprzal czymś takim dysponuje :bajer:
Przy tej opcji wszystko jest brane pod uwagę-waga auta,waga kierowcy i pasażera,temp. na zewnątrz,natomiast na zwykłej hamowni,wiatrak ustawią za mocno lub za słabo i pomiar wyjdzie przekłamany.
Dymomet jest dobry jak są warunki na prawidłowy test i gość testujący go ogarnia w stu procentach :bajer:
A co do hamowni,jeśli jest profesjonalna hamownia obciążeniowa to wyniki nie powinny być jakieś zniekształcone,mówię o hamowni w profesjonalnej tuningowej firmie a nie wożonej na przyczepie :bajer:



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison

Post autor: abrams » pt gru 10, 2010 20:57

aaa tam... Michał_1977, eeeee przyjedz.. ja mam hamownie pod prawą nogą .. i to obciążeniową :D


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości