Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.
Moderator: G0 Karcio
[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison
Michał_1977, jezu,filtrona założyłeś
Zaraz posypią się na głowę Twa obelgi wszelakie za to....
A pod maską czyściutko,można jajka smażyć
Zaraz posypią się na głowę Twa obelgi wszelakie za to....
A pod maską czyściutko,można jajka smażyć
[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison
Filtron idzie na pierwszy montaż do nowych golfów
Nawet osobiście spotkałem się z ciekawym przypadkiem - wkład filtra kabinowego filtrona miał z jednej strony wielkimi wołami napisane Made in Germany, a z drugiej, Filtron 1006k made in Poland.
Swoją drogą widzę, że korek po szampanie nadal niezawodny
Nawet osobiście spotkałem się z ciekawym przypadkiem - wkład filtra kabinowego filtrona miał z jednej strony wielkimi wołami napisane Made in Germany, a z drugiej, Filtron 1006k made in Poland.
Swoją drogą widzę, że korek po szampanie nadal niezawodny
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison
gorzej... teraz to już na sportowej czerwonej ropie nie pojeździ po założeniu tych przezroczystych wężyków...bongo pisze:Michał_1977, jezu,filtrona założyłeś
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison
Hahahaha Wiedziałem...wiedziałem,że bez słów krytyki nie obejdzie siębongo pisze:jezu,filtrona założyłeś
Zaraz posypią się na głowę Twa obelgi wszelakie za to...
bongo, piątą zimę Golf już będzie śmigał na takim filtrze,a do tej pory nic się nie działo.
Ujmę to tak-jak dziadowskiego paliwa naleje się do baku,to i w najlepszym filtrze zamarznie i parafiną zapcha
Dziękujębongo pisze:A pod maską czyściutko,można jajka smażyć
Tak,tak...a drugi już niedługot0mal pisze:Swoją drogą widzę, że korek po szampanie nadal niezawodny
marcinas1983, u mnie zasada jest prosta-"co tanie,to drogie",więc wolę dopłacić niż lać syf do baku.Mój Golf nigdy jeszcze nie pił oranżady...marcinas1983 pisze:teraz to już na sportowej czerwonej ropie nie pojeździ po założeniu tych przezroczystych wężyków
[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison
t0mal pisze:Filtron idzie na pierwszy montaż do nowych golfów
Nawet osobiście spotkałem się z ciekawym przypadkiem - wkład filtra kabinowego filtrona miał z jednej strony wielkimi wołami napisane Made in Germany, a z drugiej, Filtron 1006k made in Poland.
Bardzo często wyciąga się filtry powietrza które mają numer seryjny vag, znaczki vag a obok jest FILTRON Made in Poland. Ale i tak nie zmienia to faktu że knecht lub mann lepsze
[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison
Witam mam pytanie. czy ta uszczelka pod glowice od AFN weszla bez problemu?? bo musze u siebie wymienic w 1V i chcial bym metalowa wrzucic, bo zapowiaadaja sie jakies mody.
[IMG]http://images78.fotosik.pl/597/c4dd2f708090b045m.jpg[/IMG]
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison
ja do swojego aaz kupiłem od AFN-a ale nie było w niej wszystkich otworów, wiec zamiast nawiercać otwory w uszczelce, wymieniłem też na metalową ale już od AAZ.czy ta uszczelka pod glowice od AFN weszla bez problemu
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison
Michał_1977 mam już pomysł na kolejny mod
http://www.milanos.pl/vid-24455-Golf-2- ... dwoma.html" onclick="window.open(this.href);return false;
tylko z dwoma AAZ-tami
http://www.milanos.pl/vid-24455-Golf-2- ... dwoma.html" onclick="window.open(this.href);return false;
tylko z dwoma AAZ-tami
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison
Wracam do Merców
Wcześniej śmigałem na Mercach DNO SD 261 i nie były złe-ciche i wydajne pierońsko,ale tOmal pisał,że założył właśnie 265-ki i też jest spoko,więc co mam do stracenia...
Z obecnych SB-ków już raczej nic nie będzie.Tłukły się jak cholera.Po dolaniu dodatku Valvoline do paliwa,ucichły,ale obroty mi pływają i szarpie w trakcie jazdy przy 1200-1300rpm,a regulacja wydatku nic nie wnosi...
Power is back!
Wcześniej śmigałem na Mercach DNO SD 261 i nie były złe-ciche i wydajne pierońsko,ale tOmal pisał,że założył właśnie 265-ki i też jest spoko,więc co mam do stracenia...
Z obecnych SB-ków już raczej nic nie będzie.Tłukły się jak cholera.Po dolaniu dodatku Valvoline do paliwa,ucichły,ale obroty mi pływają i szarpie w trakcie jazdy przy 1200-1300rpm,a regulacja wydatku nic nie wnosi...
Power is back!
[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison
Michał_1977, znajomy pompiarz, u którego ostatnio ustawiałem wtryski narzekał coś na Boscha z Indii, za to chwalił Monarki (takie właśnie mi ustawiał, ale kupiłem sam). Oby Twoje dobrze się spisywały. A te obecne SB-eki to jakiej były marki? Chyba za dużo na nich nie przejechałeś?
Może w końcu skusisz się pomierzyć wielkość tego POWERA?Michał_1977 pisze:Power is back!
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison
dzisiaj byłem u swojego wuja popyttać bo reguluje i sprawdza wtryski, i mówił żeby nie kupywać bocha z indii. Niby pisze BOSCH a pod spodem made in india i lepiej tego unikać bo nie są aż tak dobre. Napisz jak wrażenia z pracy bo póki co wstrzymam sie z kupnem 261 skoro na 265 jest lepiej ?
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison
Czy ja wiem...na SB-kach Bosch z Indii śmigałem chyba z rok,ale tysiaków trochę natłukłem i jeszcze ważne jest to,że były wysilone na max,bo cięły mi dawkę itd.piori pisze: narzekał coś na Boscha z Indii
Wcześniej miałem Merce 261 Monarc i na nich tylko pół roku pobujałem się...
Cóż,tak to jest,jak się modzi starego klekota,to trzeba liczyć się z tym,że części będą siadały częściej niż w serii
Nie należę do takich ludzi,którzy najpierw modzą klekota,a później piszą w technicznym,że to,tamto i sramto wysiadło,a na końcu kwitują-"aaaa,jak bym wiedział,że tak będzie,to bym coś tam,coś tam..."
Wiadome jest,że dobre stare,to tylko wino i skrzypce,więc kupiłem sobie jeszcze 2 silniki na zapas...
Właśnie tutaj mam dylemat,bo chciałbym,żeby pomiar był jak najuczciwszy i z tego co wyczytałem w necie i usłyszałem na pewnym zlocie od gościa,który hamował Avant-a,to chyba skuszę się na niejaki dynomet,czy jakoś tak.To jest jakieś takie ustrojstwo,przykręcane do koła + laptop do kabiny i heja na drogę.Zdaje się,że zaprzal czymś takim dysponujepiori pisze:Może w końcu skusisz się pomierzyć wielkość tego POWERA?
Przy tej opcji wszystko jest brane pod uwagę-waga auta,waga kierowcy i pasażera,temp. na zewnątrz,natomiast na zwykłej hamowni,wiatrak ustawią za mocno lub za słabo i pomiar wyjdzie przekłamany.
Nie chcę nikomu wciskać kitu i jeżeli ma być pomiar,to niech będzie realny,nawet jeśli ma to być tylko 80KM .Nawet ostatnie filmy,które nagrywałem,są zrobione tak,by było widać drogę,a nie jak niektórzy-tylko licznik widać...a tego czy auto jedzie po równej drodze,czy z samego Giewontu,to już niestety nie wiemy
[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison
Dymomet jest dobry jak są warunki na prawidłowy test i gość testujący go ogarnia w stu procentachMichał_1977 pisze:Właśnie tutaj mam dylemat,bo chciałbym,żeby pomiar był jak najuczciwszy i z tego co wyczytałem w necie i usłyszałem na pewnym zlocie od gościa,który hamował Avant-a,to chyba skuszę się na niejaki dynomet,czy jakoś tak.To jest jakieś takie ustrojstwo,przykręcane do koła + laptop do kabiny i heja na drogę.Zdaje się,że zaprzal czymś takim dysponuje
Przy tej opcji wszystko jest brane pod uwagę-waga auta,waga kierowcy i pasażera,temp. na zewnątrz,natomiast na zwykłej hamowni,wiatrak ustawią za mocno lub za słabo i pomiar wyjdzie przekłamany.
A co do hamowni,jeśli jest profesjonalna hamownia obciążeniowa to wyniki nie powinny być jakieś zniekształcone,mówię o hamowni w profesjonalnej tuningowej firmie a nie wożonej na przyczepie
- abrams
- VR6 Driver
- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
- Kontakt:
[MK2]1,6TDic/1V by Michał_1977-Green Madison
aaa tam... Michał_1977, eeeee przyjedz.. ja mam hamownie pod prawą nogą .. i to obciążeniową
Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości