No dobra,podpowiem Wam...ale OT...t0mal pisze:Jakieś pomysły czemu się tak dzieje? Michał? Jesteś najstarszy i masz najwięcej doświadczenia, weź coś doradź, zrobimy burzę mózgów, może ktoś podrzuci dobry pomysł.
Więc tak Panowie,w/g mnie nie ma na to wpływu co jest w pompie,a raczej to co jest poza nią i kto jest poza nią
Otóż,nie wiem jak wy,ale ja mam cięgno (ramię) gazu przy pompie i linkę tak wyregulowane,że jak pedał dochodzi do ogranicznika w podłodze,to w tym samym czasie cięgno przy pompie dochodzi do zderzaka (tej śruby z przodu).
Teraz tak-mamy ćwiartkę,albo kill'a spod świateł,wiadomo jest adrenalina i człowiek nie zastanawia się jakiej siły używa przy dociskaniu pedała...
Jeśli cięgno (ramię) przy pompie i linka nie są zgrane z ogranicznikiem w podłodze pod pedałem,to ciągnąc mocno za linkę gdy cięgno jest już oparte na w/w zderzaku,robi się dźwignia z punktem podparcia na owym zderzaku i oś gazu zaczyna się wyginać,a następnie łamie całkowicie
Nie sądzę by wibracje na to wpływały,bo przecież jest sprężyna/y napinająca/e i dzięki temu wibracje są zniwelowanet0mal pisze: wibracji na przyspieszaczu
Co do tematu-przytargałem dzisiaj ciężarek wybieraka biegów,ale od TDI i skubany nie pasuje
Jest przykręcany od góry do osi z wieloklinem,a u mnie u góry jest przecież plastik z włącznikiem wstecznego...
Ma ktoś do sprzedania taki ciężarek,pasujący do mojej skrzyni