Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: Michał_1977 » ndz paź 24, 2010 02:36

t0mal pisze:Jakieś pomysły czemu się tak dzieje? Michał? Jesteś najstarszy i masz najwięcej doświadczenia, weź coś doradź, zrobimy burzę mózgów, może ktoś podrzuci dobry pomysł.
No dobra,podpowiem Wam...ale OT...
Więc tak Panowie,w/g mnie nie ma na to wpływu co jest w pompie,a raczej to co jest poza nią i kto jest poza nią :grin:
Otóż,nie wiem jak wy,ale ja mam cięgno (ramię) gazu przy pompie i linkę tak wyregulowane,że jak pedał dochodzi do ogranicznika w podłodze,to w tym samym czasie cięgno przy pompie dochodzi do zderzaka (tej śruby z przodu).
Teraz tak-mamy ćwiartkę,albo kill'a spod świateł,wiadomo jest adrenalina i człowiek nie zastanawia się jakiej siły używa przy dociskaniu pedała...
Jeśli cięgno (ramię) przy pompie i linka nie są zgrane z ogranicznikiem w podłodze pod pedałem,to ciągnąc mocno za linkę gdy cięgno jest już oparte na w/w zderzaku,robi się dźwignia z punktem podparcia na owym zderzaku i oś gazu zaczyna się wyginać,a następnie łamie całkowicie :wink:
t0mal pisze: wibracji na przyspieszaczu
Nie sądzę by wibracje na to wpływały,bo przecież jest sprężyna/y napinająca/e i dzięki temu wibracje są zniwelowane :bigok:

Co do tematu-przytargałem dzisiaj ciężarek wybieraka biegów,ale od TDI i skubany nie pasuje :panna:
Jest przykręcany od góry do osi z wieloklinem,a u mnie u góry jest przecież plastik z włącznikiem wstecznego...
Ma ktoś do sprzedania taki ciężarek,pasujący do mojej skrzyni :?:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: tomogolf2 » ndz paź 24, 2010 10:04

t0mal pisze: mam tylko domysły
np? ;>
ja postanowilem mocno nie dokrecac tej tulejkowej nakretki ciegna gazu, tak samo z gorna srobka z podkładka... mimo wibracji srobki sie nie odkrecaja
ale mam inny problem, raz na jakis czas odkreca mi sie srobka od membrany przy boost pinie nawet jak ja dokrecam na twarz...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: t0mal » ndz paź 24, 2010 11:36

Ja mam taki ciężarek, ale dobrze jakbyś wrzucił zdjęcie wybieraka bo są dwa róźne. Jeden ciężarek jest czarny, trójkątny, a drugi przypomina kształtem kij golfowy



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: Michał_1977 » ndz paź 24, 2010 11:58

Taki mam wybierak
Obrazek

A taki mam ciężarek
Obrazek
Właśnie taki jak kij golfowy.Niestety on nie podejdzie...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: JABcok20 » ndz paź 24, 2010 14:13

Po kiego diabła wam te przyśpieszacze, macie tłoczki 11mm większość więc po co przyśpieszacz? nie rozumiem?


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Re: [MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: JABcok20 » ndz paź 24, 2010 14:18

Michaś_1977 pisze:
t0mal pisze:Jakieś pomysły czemu się tak dzieje? Michał? Jesteś najstarszy i masz najwięcej doświadczenia, weź coś doradź, zrobimy burzę mózgów, może ktoś podrzuci dobry pomysł.
No dobra,podpowiem Wam...ale OT...
Więc tak Panowie,w/g mnie nie ma na to wpływu co jest w pompie,a raczej to co jest poza nią i kto jest poza nią :grin:
Otóż,nie wiem jak wy,ale ja mam cięgno (ramię) gazu przy pompie i linkę tak wyregulowane,że jak pedał dochodzi do ogranicznika w podłodze,to w tym samym czasie cięgno przy pompie dochodzi do zderzaka (tej śruby z przodu).
Teraz tak-mamy ćwiartkę,albo kill'a spod świateł,wiadomo jest adrenalina i człowiek nie zastanawia się jakiej siły używa przy dociskaniu pedała...
Jeśli cięgno (ramię) przy pompie i linka nie są zgrane z ogranicznikiem w podłodze pod pedałem,to ciągnąc mocno za linkę gdy cięgno jest już oparte na w/w zderzaku,robi się dźwignia z punktem podparcia na owym zderzaku i oś gazu zaczyna się wyginać,a następnie łamie całkowicie :wink:
[/b]
Oczywiśćie to że się łamie to jest wynik złego wyregulowania, to inaczej sie nie może złamać!!!.
zawsze ustawiam zderzak dla dźwignie gazu, wchodze do kabiny i gaz do podłogi, lookam jak pracuje dźwignia.
Gova mam na sztywno w pompie i nic mi sie nie łamie...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: JABcok20 » ndz paź 24, 2010 14:21

Odnośnie tego cieknącego przyśpieszacz to może być związane z tym że na np. 11mm pompa pracuje agresywniej, pompuje więcej paliwa i więcej paliwa wraca do baku. z ego względu w pompie wytwarzaja sie większe zawirowania czy coś tam jak to zwał. ten biegny wałek na przyśpoieszaczu nie wyrabia i cieknie.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: Michał_1977 » ndz paź 24, 2010 15:50

Dobra Panowie,wystarczy już.
Jesteśmy już poza tematem i robi się śmietnisko :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: tomogolf2 » wt paź 26, 2010 22:51

Jak tam Michaś_1977 prace nad golfikiem sie posuwaja? :bajer:


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: tomogolf2 » czw lis 04, 2010 15:41

dalej nic?;>


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: Michał_1977 » czw lis 04, 2010 22:52

tomogolf2 pisze:dalej nic?
Nie mam czasu na mody na razie.Muszę zarobić na nie i na chleb...
Będzie kasa i czas --> będą mody --> będzie UP w temacie :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: tomogolf2 » pt lis 05, 2010 01:11

Michaś_1977 pisze:Będzie kasa i czas
brrr szara rzeczywistosc :kac:


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: t0mal » pt lis 05, 2010 01:44

I jak Michaś, podchodzi Ci ten ciężarek? Ja u siebie przestawiałem zbiorniczek od wspomagania.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

[MK2]1,6TDic/1V by Michaś_1977-Green Madison

Post autor: Michał_1977 » pt lis 05, 2010 08:37

t0mal pisze: przestawiałem zbiorniczek od wspomagania.
Właśnie na etapie zbiorniczka stanęły mody.Szukałem od SB-ka,ale jak na lekarstwo.Kupiłem od MK3 z króćcem w dół i się pokombinuje :food:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości