Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.
Moderator: G0 Karcio
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Załóż 5kę od FF.Ponoć będzie dłuższa.
Koleś,który mi ją opchnął,mówił,że z silnikiem 1,8 benzyna przy 3500rpm miał na 2ce 120km/h.
Wiadomo-w dieslu tak nie będzie,bo sie tak wysoko nie wkręci,tzn.wkręci się do 3500rpm,ale chodzi mi o maksymalne prędkości na poszczególnych biegach.
Koleś,który mi ją opchnął,mówił,że z silnikiem 1,8 benzyna przy 3500rpm miał na 2ce 120km/h.
Wiadomo-w dieslu tak nie będzie,bo sie tak wysoko nie wkręci,tzn.wkręci się do 3500rpm,ale chodzi mi o maksymalne prędkości na poszczególnych biegach.
Ostatnio zmieniony śr wrz 02, 2009 23:31 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
eeee.... to ja pozostanę przy swojej, bo moja jest jakaś inna... niby 4S a ma biegi jak 4T
Michaś_1977, po wrzuceniu z 4 na 5 bieg ile Tobie obrotów spada w dól wskazówka obrotomierza?? Bo u mnie jest około 500 obr/min.
Michaś_1977, po wrzuceniu z 4 na 5 bieg ile Tobie obrotów spada w dól wskazówka obrotomierza?? Bo u mnie jest około 500 obr/min.
może miał licznik kręcony i ktoś źle wskazówkę wsadził, tak że pokazuje o 20km/h więcej ??arwam pisze:to co koleś mówił można między bajki włożyć
nawet DRW nie ma tak długiej dwójki
Michaś_1977, a czy Ty przypadkiem nie miałeś teraz w swoim golfie skrzyni z mk3 jakiejś dłuższej...?
Ale widać wybite numery zaczynające się na 4Tarwam pisze:zewnętrznie są takie same
Ostatnio zmieniony śr wrz 02, 2009 23:33 przez piori, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
arwam, załączyłem fotkę z symbolemarwam pisze: zewnętrznie są takie same
No nie przesadzaj.arwam pisze:może na piątce
Obie mają takie same biegi.Różnią się przekładnią główną.marcinas1983 pisze:niby 4S a ma biegi jak 4T
Nie wykluczampiori pisze:Mi się wydaje, że Michałowi się za mało obrotów napisało, bo przecież to żaden problem dla diesla, a po drugie 120kmph przy 3500rpm nierealne....
Miałem mieć odpowiednik 4T,czyli CHC od MK3 siostry,ale jeszcze nim troche potłucze i na żyletki.Stwierdziła,że nie będzie do niego już dokładaćMichaś_1977, a czy Ty przypadkiem nie miałeś teraz w swoim golfie skrzyni z mk3 jakiejś dłuższej...?
Poza tym,jakbym ją wziął,to i tak by była do remontu,bo wsteczny strzela.
Ostatnio zmieniony śr wrz 02, 2009 23:41 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
w 4T na dwójce przy prędkości około 100km/h masz obroty około 6500rpm.Michaś_1977 pisze:Wiadomo-w dieslu tak nie będzie,bo sie tak wysoko nie wkręci,tzn.wkręci się do 3500rpm,ale chodzi mi o maksymalne prędkości na poszczególnych biegach.
w Twoim silniku jak zmienisz popychacze na mechaniczne to jest bardzo realne
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
4T jest dłuższa o 4S o 10 km , a z tego co kiedyś słyszałem to jest to oznaczenie obudowy skrzyni biegów a w środku nie wiadomo co jest
Ostatnio zmieniony wt wrz 08, 2009 12:16 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Zależy na jakim biegu i przy jakich obrotach.grandi pisze:4T jest dłuższa o 4S o 10 km
Ze stosunku przełożeń głównych (3,941:3,667) wynika różnica ok. 7,5%.
Jedyne co różni te dwie skrzynie (seryjne) to właśnie przełożenie końcowe (główne), przez co w efekcie każdy bieg jest dłuższy w 4T. Przełożenia wewnętrzne poszczególnych biegów są identyczne, i obudowa podejrzewam też.
Oznaczenie obudowy (a dokładniej typu skrzyni) to 020 w obu przypadkach.grandi pisze:z tego co kiedyś słyszałem to jest to oznaczenie obudowy skrzyni biegów
Michaś_1977, testowałeś już tą modzoną skrzynię?
Ostatnio zmieniony wt wrz 08, 2009 12:46 przez piori, łącznie zmieniany 3 razy.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
4S i 4T mają te same przełożenia,tylko inną przekładnię główną.W tej co kupiłem dodatkowo ktoś wydłużył 2kę i 5kę.grandi pisze:4T jest dłuższa o 4S o 10 km , a z tego co kiedyś słyszałem to jest to oznaczenie obudowy skrzyni biegów a w środku nie wiadomo co jest
He,he,nie tak szybko,najpierw skrzynia idzie w metalicpiori pisze:Michaś_1977, testowałeś już tą modzoną skrzynię?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości