Golf mk2 wg. Michała - ARL 240PS/485Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3410
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: marcinas1983 » ndz lut 21, 2016 20:12

Michał_1977 pisze:zauważyłem że tuleja 2 cylindra,który był naprawiany,siadła o parę setek w dół
czyli... tulejowanie to lipa :helm:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 13654
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: Michał_1977 » ndz lut 21, 2016 23:17

marcinas1983 pisze:czyli... tulejowanie to lipa :helm:
Zwykłe 75koni było by szczęśliwe,ale tutaj tulejowanie raczej mija się z celem :?


:arrow: Zielony GTD - ARL 240PS/480Nm :satan: + CLIMATRONIC :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek
:arrow: Służę pomocą na forum,ale nie udzielam informacji technicznych w PW! Proszę to uszanować.

Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 728
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: Q_mac » pn lut 22, 2016 09:59

Pewnie mnie zlinczuja, ale skoro jest okazją, to nie lepiej przejść na jakąś nowszą jednostke ?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 13654
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: Michał_1977 » pn lut 22, 2016 13:32

Q_mac pisze:skoro jest okazją, to nie lepiej przejść na jakąś nowszą jednostke ?
Stary samochód,stara jednostka :bigok: i na razie tej wersji się trzymajmy :wink:
Na swap pewnie kiedyś przyjdzie czas,ale puki co,AAZ musi pchać tą kupę blachy :-)


:arrow: Zielony GTD - ARL 240PS/480Nm :satan: + CLIMATRONIC :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek
:arrow: Służę pomocą na forum,ale nie udzielam informacji technicznych w PW! Proszę to uszanować.

Awatar użytkownika
Adrian1989
Łysy z Brazzers
Łysy z Brazzers
Posty: 7737
Rejestracja: wt mar 25, 2008 16:22
Lokalizacja: Słupsko/Wieluń EWI
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: Adrian1989 » pn lut 22, 2016 13:35

no patrz a u mnie afn w fajnej cenie z lepszymi gratami juz i wydechem :P [chamska reklama mode off]. jak idzie skladanie?


"Lubię dobre towarzystwo- dlatego tyle piję sam " ;)
:weedman: "Sadzic,palic,zalegalizowac" "mam taki luz ze bieg wypada w furze,Mordo.."

Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 728
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: Q_mac » pn lut 22, 2016 14:06

Michał_1977, Ale nikt nie mówił o 2.0 TDI CR ;) wystarczy VP lub PD, to już stare silniki.. :bigok: Sa tacy co i 300 koni z AFN cisną. I te motorownie nie padaja jak muchy. I cichszy, oszczedniejszy..



Matiuas
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: wt maja 12, 2009 10:26
Lokalizacja: Jarosław

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: Matiuas » wt lut 23, 2016 01:38

drakula500 pisze:fabryka nie wkładała tłoków STD, tylko tłoki selekcyjne, z reguły są to tłoki o kilka setek mniejsze od rozmiaru STD
To teraz wiem dlaczego moje tłoki były za małe.
Michał_1977, gdybyś nie znalazł odpowiednich tłoków to proponuje Ci mój blok, który widziałeś + tłoki.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 13654
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: Michał_1977 » wt lut 23, 2016 14:02

Adrian1989 pisze:no patrz a u mnie afn w fajnej cenie z lepszymi gratami juz i wydechem
Jak już miałem przygotowany blok,kupione wszystkie części etc. kumpel zaoferował mi ASV ze skrzynią,osprzętem i ECU z wiązką za 1500PLN-ów.
Problem w tym,że nie jestem przygotowany czasowo na swap. Swap mogę przeprowadzić jak sobie wypracuję większe zaplecze czasowe,a nie z partyzanta.
Wystarczy,że climatronic był robiony z partyzanta.....przez miesiąc,qfa! :panna:

Q_mac, kiedyś nadejdzie ten czas :-)
Matiuas pisze:gdybyś nie znalazł odpowiednich tłoków
Tłoki już jadą,ale pocztą i chyba spod Wrocławia kierują się nad morze,bo jak śledzę przesyłkę,to takie odnoszę wrażenie... :panna:


:arrow: Zielony GTD - ARL 240PS/480Nm :satan: + CLIMATRONIC :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek
:arrow: Służę pomocą na forum,ale nie udzielam informacji technicznych w PW! Proszę to uszanować.

Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 728
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: Q_mac » wt lut 23, 2016 16:40

Będę tym złym. Pomyśl sobie, zamiast kluczy, babrania się, wsiadasz sobie z laptopem do samochodu, wczytujesz wsad, i idziesz do domku. Tam kawa, papierosek i dlubiesz sobie mapki (ze świadomością co robisz), masz pewność i pogląd tego co wklepujesz. Wrzucasz sobie soft do ECU, jedziesz się przejechać, robisz logi, wprowadzasz ew. poprawki i Twój TDI zwija asfalt od samego spodu i nawet nie śmie pierdnać z wydechu. Nie musisz redukowac i kręcić pod 5,5k-po prostu wciskasz gaz i auto sunie :bigok:



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3410
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: marcinas1983 » wt lut 23, 2016 21:01

Q_mac pisze:Będę tym złym. Pomyśl sobie, zamiast kluczy, babrania się, wsiadasz sobie z laptopem do samochodu, wczytujesz wsad, i idziesz do domku. Tam kawa, papierosek i dlubiesz sobie mapki (ze świadomością co robisz), masz pewność i pogląd tego co wklepujesz. Wrzucasz sobie soft do ECU, jedziesz się przejechać, robisz logi, wprowadzasz ew. poprawki i Twój TDI zwija asfalt od samego spodu i nawet nie śmie pierdnać z wydechu. Nie musisz redukowac i kręcić pod 5,5k-po prostu wciskasz gaz i auto sunie :bigok:
takie rzeczy to w Erze.... :rotfl: . Nie jest tak kolorowo jak to opisujesz. Zapomniałeś napisać, że tdi potrafi trząchać silnikiem nie wiadomo dlaczego, że każda zmiana w osprzęcie silnika to zaraz korekta, że komputer potrafi paść przy wyprzedzaniu auta ( przeżyłem to na sobie ) i wiele mniejszych pierdół, które potrafią uprzykrzyć życie :helm: .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
rejczel97
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: ndz lut 22, 2015 00:11
Lokalizacja: Mielec

Re: Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: rejczel97 » wt lut 23, 2016 21:30

Mam pytanie odnosnie klimy - ta chlodnica pod intercoolerem jest wlasnie od klimy? :D z czego to pochodzi? Sam mysle nad klima do mojego vento lecz ic mam taki ze nie ma jak ori chlodnicy wrzucic :p



Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 728
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: Q_mac » śr lut 24, 2016 14:44

marcinas1983, nie demonizuj. Tyle TDI jeździ i jakoś komputery nie padają. Owszem może się to zdarzyć, ale nie musi. Im więcej rzeczy które może się zepsuć tym więcej się psuje. Coś za coś. Niemniej zalety tego rozwiązania widać na przestrzeni lat i silniki TDI nie bez powodu maja opinię jaką maja. To że każda zmiana osprzętu wymasza korektę uważam za zaletę. A to że można takie zmiany osprzętu opanować i mieć nad nią kontrolę, za jeszcze większą.



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3410
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: marcinas1983 » śr lut 24, 2016 15:51

Q_mac, jak ma być grubo to 1.8T lub VR6 + T .... grubsze modzenie TDI to sztuka dla sztuki.... i tak benzyna o tej samej mocy/nm będzie szybsza :helm: . Jak zajadę obecny silnik ( na co na razie się nie zanosi ) to przesiądę się na PB + T :helm: .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 728
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Golf drugi Michała-1,9 GTD/AAZ-191PS/325Nm + CLIMATRONIC

Post autor: Q_mac » śr lut 24, 2016 23:13

Aaaa, 1,8 T, 2.0 16VT, lub VR6 T jak najbardziej :D.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości