Golf mk2 wg. Michała - ARL 240PS/485Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 13265
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf mk2 wg. Michała - ARL 240PS/485Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.

Post autor: Michał_1977 » pn cze 29, 2009 07:26

Witam.
Przedstawiam Zielonego
:bigok: :-)

:arrow:
Obrazek
:arrow:
Obrazek
:arrow:
Obrazek
:arrow:
Obrazek
:arrow:
Obrazek
:arrow:
Obrazek
:arrow:
Obrazek
:arrow:
Obrazek
:arrow:
Obrazek
:arrow:
Obrazek
:arrow:
Obrazek
:arrow:
Obrazek


:dol: Trochę szczegółów: :dol:
Rok prod.1990-Wolfsburg
Wersja CL
Madison


Jednostka napędowa :!:
:arrow: Silnik:1V 1,6TD (60KM)porobiony na 130PS/256Nm-out,AAZ 1,9TD porobiony na 191PS/325Nm-out,obecnie 1,9TDI ARL (240KM/480Nm) :satan:
:arrow: Pompa wtryskowa ori 1V-out,9mm-out,10mm z TDI-out,przy AAZ-11mm z IVECO 2,8TD + timing i gov mod-out,obecnie pompowtryski
:arrow: Turbo K-14-out,K-24-out,T3 z LT 2,4TD-out,TD04 z BMW 2,5TDS-out,obecnie GTB2260VKLR
Poniżej dużo modyfikacji,które były,ale nie ma ich już,ze względu na swap 1,9TDI ARL.
:arrow: Kat-out
:arrow: Metalowa uszczelka pod głowicą od TDI-AFN
:arrow: Wskaźnik turbodoładowania
:arrow: FMIC od Renault Master
:arrow: Cały dolot z rury K.O. 51mm
:arrow: Wtryski DNO SD261 od Merca
:arrow: Wał korbowy z TDI
:arrow: Korbowody wzmacniane z TDI
:arrow: Oil Cath Tank
:arrow: Wydech 60mm-,pipa-out,tłumik końcowy-dwururka od GTI,całość przelot - out,obecnie całość z KO 2,25" na jednym przelotowym
:arrow: Puszka f.powietrza bez trąbki-out,obecnie przy AAZ- odseparowany stożek
:arrow: Skrzynia 4S-out,4T-out,AFF od Passata-out,ASD z mk3 1Z-out,obecnie 6gang DRW
:arrow: Przeguby od 1,9TD
:arrow: Półosie z mk2 1,8 16V
Auto zasuwa,a silnik ma się dobrze :satan:

Buda
:arrow: Zielone szyby-seria
:arrow: Szyber-już nie cieknie :grin:
:arrow: 3D-seria
:arrow: Lakier metallic-LB6Z Montanagrün
:arrow: Wspoma- pompa z A4,magiel z mk3 GTI
:arrow: Mocniejsze podświetlenie licznika(1.03.2009)
:arrow: Nietypowa folia na tylnych szybach (24.07.2009)
:arrow: Kapcie 195/50R15 + azot (29.07.2009)
:arrow: Zmiana audio-radio Pioneer DEH3037MP
-głośniki szkoda gadać (27.10.2009)
:grin:
:arrow: Ulepszony panel "klimy" (29.10.2009)-out,obecnie Climatronic
:arrow: Szerokie zdesie w kolorze (18.11.2009)
:arrow: Mocniejszy altek 45A-out,65A-out,obecnie- 70A
:arrow: Tylne lampy GTI
:arrow: Grill GTI
:arrow: 2 "stabidrążki" przód/tył
:arrow: Przednie heble 256mm z Passata B3-out,280mm-out,obecnie 288mm
:arrow: Twarde podszybie
:arrow: Przekaźniki świateł mijania i drogowych
:arrow: Wykładzina bagażnika i boczki z MK3
:arrow: Halogeny w zdesiu
:arrow: BORBETY'y 15" na wzór ATS CUP- out,Ats CUP-out,obecnie Keskin KT1 4x9J R16
:arrow: Wnętrze bagażnika oraz półka z MK3
:arrow: Oświetlenie bagażnika
:arrow: Halogeny w zderzakach
:arrow: Lifty pod maską
:arrow: Grzane spryskiwacze
:arrow: Gałka zmiany biegów z MK4
:arrow: Lotka Wotex
:arrow: Soczewki Bi-H7 - out
:arrow: Matka gleba - static Waitec
:arrow: Elektryczne lusterka z podgrzewaniem
:arrow: Pakiet GTI
:arrow: Grill na 2 ślepia z emblematem VW
:arrow: Wnętrze z "10 milionen edition"-out,obecnie skóra mk3,boczki skóra mk2
:arrow: Czarne słupki
:arrow: Czarna podsufitka
:arrow: Climatronic z mk4

________________________________________________
:arrow: Troszeczkę historii:
Może od początku- jakieś 2 może 3 lata temu zacząłem wraz z bratem rozglądać się za autem.Biorąc pod uwagę,że markę VW znałem i lubiłem od bardzo dawna (lata szkolne),więc miałem nieco uproszczone zadanie- pozostał wybór modelu.Auto miało być do 5kPLN,małe,ekonomiczne i koniecznie w dieslu,więc zarys poszukiwań zawężał się do tego stopnia,że padło na Golfa mk2 z 60-cio konnym silnikiem 1,6TD 1V.Auto przez rok,czy dwa służyło jako zwykły dupowóz dopóki nie wpadłem na chytry pomysł,żeby "odmulić" poczciwego dieselka.Zacząłem kombinować i przekopywać internet,co z tym dziadygą zrobić,żeby zaczął jako tako odpychać się.
Wujek Google tak mnie pokierował,że trafiłem na odpowiednie wskazówki opisane na forum vwgolf.pl.
Opisałem co mnie boli,co chcę uzyskać i po otrzymaniu odpowiedniego info,szybko zabrałem się do roboty nieświadomie połykając bakcyla tuningowego,związanego- jak się później okazało,nie tylko z silnikiem.

Wszystko co znajdziecie poniżej wykonałem własnoręcznie. Nikomu nic nie zlecałem. Czy to pierdółka,czy wielki problem- wszystko pokonałem sam.
Oczywiście trzeba uwzględnić fakt,że np.silnika sam nie włożyłem,tylko musiałem poprosić o pomoc,ale tak jak wspomniałem- żadna robota przy Zielonym nie była nikomu zlecona :bajer:

Przed modyfikacjami wyglądał sobie tak:

Obrazek
Obrazek Obrazek ObrazekObrazek Obrazek
Do szczęścia wiele mu brakowało tzn.chciałem zmienić zderzaki na szerokie i psiknąć pod kolor nadwozia,zmienić reflektory i tylne lampy na klary,dokupić zaślepki do alusów itp.
Hmm,może zacznę od początku.
Moja przygoda z tym Forum,zaczęła się w styczniu 2009r,kiedy to stwierdziłem,że mam dość jazdy "przymulonym eko-turbodieslem".Założyłem wtedy w dziale TDI TD Diesel temat z myślą,że mam uszkodzoną turbinę,ale koledzy szybko wytłumaczyli mi,że chodzi o co innego i ...
...zaczęły się mody :food:

Wszystko zaczęło się od wspomnianej turbiny.
ObrazekZamiast ori K-14,dowaliłem K-24,ale efekt był znikomy.Brakowało mi tego "kopa" w granicach 2500rpm,mimo,że wyciachałem kata.

Kolejnym krokiem,było znalezienie pompy z LDA,bo tej :dol: już miałem dosyć
ObrazekObrazekObrazek
Szybko dogadaliśmy się z kolegą arwam.Ja mu dałem pompę 11mm od Transita,a on mi dał pompę od MK3 1,9TD.
Obrazek
Po zamontowaniu pompy od arwama,wreszcie auto zaczęło jeździć tak jak chcę.

Obowiązkowo zamontowałem wskaźnik doładowania
Obrazek Obrazek

Kręcenie dawką i ciśnieniem zmusiły mnie do rozglądnięcia się za jakimś IC.W łapy wpadł mi taki "niewielki" od Renault Master.Wcześniej na forum coś o nim czytałem w temacie kolegi To_mas i byłem pewien,że to co kupiłem,bez problemu włazi przed chłodnicę
Oto mój FMIC:
Obrazek Obrazek Obrazek ObrazekPrzy aku pojawiła się niespodzianka,tzn zrobiło się ciasno,ale pokonałem to,odsuwając go trochę w stronę zbiorniczka na płyn
Obrazek

Następnie montaż orurowania układu:
Ori rura od IC z SBka
Dwa kolanka gumowe z Żuka
Ori kolanko z pomiędzy turbo-kolektor
Kawałek nogi stołowej ze sklepu z akcesoriami meblowymi
Kawałek gumowej rury od TIR-a
Dwa kolana hamburskie 50mm ze sklepu hydraulicznego
Złącze zataczane z metalzbytu
Opaski zaciskowe

Dzięki tej zbieraninie,powstało to coś :dol:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Po tych modach auto wreszcie nabrało wigoru i już do szczęścia mi wiele nie brakowało,ale w międzyczasie okazało się,że pierścienie tłokowe idą spać.Palił coraz gorzej z rana,stracił moc,a z odmy walił czarny dym.Zbiegło się to na tyle dobrze w czasie,bo i tak planowałem zdzierać głowicę,żeby wymienić uszczelkę na metalową od TDI

Obrazek ObrazekPierścienie zastosowałem firmy GOETZE

Głowica pojechała do szlifu (profilaktycznie)
Obrazek

Tłoki poszły pod polerkę:
Obrazek

Blok w stanie idealnym:
ObrazekMoże fotka tego nie przedstawia,ale tak jest :bajer:
Silnik został uszczelniony i zalany olejem 10W40 z dodatkiem dwusiarczku molibdenu.Dodałem także Ceramizer.
Po tym "szwedzkim" remoncie auto hula jak oszalałe-średnio 8,3s do 100km/h.Myślę,że nieźle.

"Zregenerowałem" moją K-24:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Owa regeneracja,obejmowała jedynie wypiaskowanie obudowy.Może to nic nie daje,ale oko cieszy :bajer: :D

Wymieniłem panewkę wałka pośredniego,bo stara wytarła się w elipsę i kosiło pasek rozrządu
Obrazek ObrazekObrazekObrazek

Ponadto zregenerowałem pompę od wspomy,bo wyło łożysko w efekcie czego pompa wygląda tak:
ObrazekObrazekObrazek

A tu fotki ze spotkania z kolegą arwam,u niego:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Golfy mruczały do siebie,ale wyścigów nie było :grin: .Nie chciałem załamywać kolegi arwam :rotfl:
Zrobiliśmy wtedy pomiar czasu do setki w moim:
[youtube][/youtube]
:!: (film już nie aktualny,nowsze i lepsze są w dalszej części tematu) :!:
Wyszło ok.9,5s,ale trzeba wziąć pod uwagę,że jechaliśmy we dwóch i wtedy już pompa zaczynała pokazywać humory.
____________________________________________
Fotek i wszelkich opisów dotyczących modów,będzie sukcesywnie przybywać,ale wszystko zależy od finansów i czasu,którego akurat najbardziej mi brakuje :?
_________________________________________
:food: AKTUALIZACJE W DALSZEJ CZĘŚCI TEMATU :food:

Czyli szczegółowy opis każdej modyfikacji,oraz dużo,dużo zdjęć :bigok:

:arrow: Przeszczep pompy str.3
19 lip 2009

Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Przyciemnianie szyb str.3
24 lip 2009

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Zmiana kapci na UNIROYAL str.4
29 lip 2009

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Zmiana świecidełek-tył str.9
16 sie 2009

Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Kolejny (lepszy) pomiar czasu do setki str.11
18 sie 2009

Obrazek
_________________________________________
:arrow: Skrzynia 4T po liftingu (lakier metalik) str.13 i 17
10/16 wrz 2009

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Trzeci pomiar do setki str.22
3 paź 2009

Obrazek
_________________________________________
:arrow: Przeróbka wydechu (pipa out) str.25
18 paź 2009

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Zmiana audio str.27
27 paź 2009

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Panel "klimy" str.28
29 paź 2009

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Przebudowa pompy wtryskowej str.29
08 lis 2009

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

_________________________________________
:arrow: Prace nad zderzakami i przeszczep str.34,36
15/17/18 lis 2009

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Zmiana i renowacja altka str.38
22 lis 2009

Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Prace nad wzmocnionym sprzęgłem rozpoczęte str.39
04 gru 2009

Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Remont i renowacja rozrusznika str.41
18 gru 2009

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Renowacja i zmiana suszarki str.42
29 gru 2009

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Modernizacja kanalizacji IC str.43
30 gru 2009

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Regeneracja i renowacja zacisków od GTI-tył str.50
24 sty 2010

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Krótki film o...elastyczności-str.52
07 lut 2010

Obrazek
_________________________________________
:arrow: Montaż przekaźników świateł-str 56
19 lut 2010

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Poprawki przy wskaźniku ciśnienia-str57
20 lut 2010

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Belka od GTI-str.57,59
6/9 mar 2010

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Zakup zawiasu MTS-str.60
10 mar 2010

Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Kapitalny remont budy str.63-73
28 mar - 02 maja 2010

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Sprzęgło "Made in Home" wreszcie zamontowane str.79
16 maja 2010

Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Parę filmów o elastyczności str.81
16 maja 2010

Obrazek
_________________________________________
:arrow: 16 maja 2010 17:35 -temat trafia do działu Projekty :-)
_________________________________________
:arrow: Poprawki przy zmodzonym sprzęgle str.82
17 maja 2010

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Znów sprzęgło...str.83
19 maja 2010

Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Grzebanie przy silniku.Film-sprint str.84
19 maja 2010

Obrazek
_________________________________________
:arrow: Poprawki zewnętrzne str.85
22 maja 2010

Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Upragniona kiera,wreszcie u mnie str.85
23 maja 2010
:D
Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Twarde podszybie str.87
01 cze 2010

Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Oczyszczanie turbiny-film str.87
01 cze 2010
:satan:
Obrazek
_________________________________________
:arrow: SESJA ZDJĘCIOWA str.88
03 cze 2010
:food:
Obrazek
_________________________________________
:arrow: SWAP skrzyni biegów z 4T na AFF od Passata i sprzęgła na większe str 89
06 cze 2010
:satan:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: SWAP deski rozdzielczej str.90
07 cze 2010

Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: DZWON str.92
11/12cze 2010,fotki str.94

Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Kompletowanie części i odbudowa Golfa str.94-104
18 cze-15 sie 2010

Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Naprawa skrzyni biegów str.102
16 sie 2010

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Zakup kolejnego serducha str.105
25 sie 2010

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Zmiana wspomy i układ pasków a'la Passat B3 str.107
29 sie 2010

Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Mała sesja zdjeciowa str.109
20 wrz 2010

Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: SWAP wnętrza bagażnika z MK3 str.109
20 wrz 2010

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Montaż świecidełka w bagażniku str.110
21 i 24 wrz 2010

Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Kolejna zmiana belki str.113
29 wrz 2010

Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Sesja ze zlotu (zakończenie VAG sezonu-Rzeszów) str.114
5 paź 2010

Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Trochę zmian pod maską str.116
7 lis 2010

Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Montaż elektryki halogenowej,oraz błysk halogenów str.117
13 lis 2010

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Kupno i montaż liftów pod maskę str.118
20 lis 2010

Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Zmiana wtrysków na Merce DNO SD 265 str.119 i 120
9 i 12 gru 2010

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Montaż grzanych sprysków z MK3 str.121
18 gru 2010

Obrazek
_________________________________________
:arrow: Sportowe H4 str.122
5 sty 2011

Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Znów mody w pompie str.126
26 sty 2011

Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Oczyszczanie suszarki-film str.128
30 sty 2011

Obrazek
_________________________________________
:arrow: Przygotowania do sezonu rozpoczęte str.130
6 lut 2011

Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________

:arrow: Gałka zmiany biegów z MK4 str.132
23 lut 2011

Obrazek Obrazek

_________________________________________
:arrow: Lotka VOTEX str.132
23 lut 2011

Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Projekt soczewkowy str.130-140
10 lut-13 mar 2011

Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Budowa pompy wtryskowej 11mm str.133-136
24 lut-5 mar 2011

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Polerowanie zestawu letniego-zakończone str.143
26 mar 2011

ObrazekObrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Remont silnika i montaż pompy 11mm z IVECO 2,8l Turbo Daily str.145-146
31 mar-01 kwi 2011

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Mocniejsza grawitacja,czyli-MATKA GLEBA str.148
4 kwi 2011

Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Elektryczne lusterka i centralny zamek str.151
10 kwi 2011

Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Majówka 2011
27-29 maj 2011

Obrazek
Album Majówka
_________________________________________
:arrow: Pakiet GTI str.134,153,161
20 cze 2011

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Zmiana wizerunku str.163
3 paź 2011

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Kolejny dzwon i naprawa str.166-173
23 paź-28 gru 2011

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Zmiana wnetrza str.176
10 sty 2012

Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Osram Night Breaker Plus str.176
11 sty 2012

Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Zakup lamp HELLA i polerka napisów str.176
12 sty 2012

Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Wygłuszanie podłogi str.176
13 sty 2012

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow:Zmiana hebli na 280mm str.179
29 sty 2012

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow:Mały dzwon i szybka reanimacja str.183-186
28mar-2kwi 2012

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow:Skrzynia ASD + sprzęgło 228mm str.188-189
25kwi-28kwi 2012

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow:Kupno i remont motoru AAZ str.190-193
21lip-6sie 2012

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow:SWAP!!! str.194-195
8sie-11sie 2012

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Zbiorniczek,licznik,nagrzewnica str.198
16 paź 2012

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
________________________________________
:arrow: Trochę drobiazgów pod maskę str.200
29 lis 2012

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
________________________________________
:arrow: Tuleje wahacza z Audi TT,Magiel z MK3 GTI,klocki str.201
30 lis 2012

Obrazek Obrazek Obrazek
________________________________________
:arrow: Hamownia w ASO-film str.202
01 gru 2012

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_______________________________________
:arrow: Dystanse str.203
04 gru 2012

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_______________________________________
:arrow: Mała sesyja na myjce str.204
26 gru 2012

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Ostatnio zmieniony ndz sty 15, 2012 06:19 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 135 razy.


:arrow: Zielony GTD - ARL 240PS/480Nm :satan: + CLIMATRONIC :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek
:arrow: Służę pomocą na forum,ale nie udzielam informacji technicznych w PW! Proszę to uszanować.

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 13265
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn cze 29, 2009 09:30

:!: Ciąg dalszy pierwszego postu,ponieważ w jednym nie mieści się wszystko :panna:

:arrow: Walka z ciśnieniem w pompie i niutonem str.207
07 sty 2013

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
________________________________________
:arrow: Budowa i montaż OIL CATH TANK str.210
12 mar 2013

Obrazek ObrazekObrazek Obrazek Obrazek
________________________________________
:arrow: Zielony pojawił się w zapowiedzi Majówki 2013 str.211
10 kwi 2013

[youtube][/youtube]
________________________________________
:arrow: Dynówka 2013 str.2012
21 cze 2013

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
[youtube][/youtube]
________________________________________
:arrow: Silnik otrzymuje 2x większe płuca str.2012
22 cze 2013

Obrazek Obrazek
________________________________________
:arrow: Nowe chłodnica Magneti Marelli i kolektor ssący od 1,9TDI AUY str.214
10 sie 2013

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
________________________________________
:arrow: Nowe koło! Keskin KT1 4x9J R16 str.214
22 wrz 2013

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Czarne słupki i sufit,oraz czarne klamki z "mydelniczkami" str.216 i 217
17 lis 2013

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek ObrazekObrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Zmiana prawych drzwi 28 lut-15maj 2014r.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek ObrazekObrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Lakierowanie rotorów i polerka felg 21-28 maj 2014r.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Liściołap i rygle drzwi 7 wrz 2014r.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Kompletowanie gratów i montaż chłodnicy oleju 7 gru 2014- 8 mar 2015r.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Kupno,czyszczenie i montaż turbosprężarki TD04-13T-4 z BMW 2,5TDS 22-25 kwi 2015r.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Walka z temperaturą 27 maj 2015r.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Budowa profesjonalnego dolotu z rury K.O. i łączników sylikonowych 30 cze 2015r.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Budowa i montaż osłon silnika z blachy K.O. 16 lip 2015r.

Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Projekt CLIMATRONIC 3sie 2015r.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Zmiana silnika 19 lut 2016r.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Przelot z nierdzewki + dwururka "made in home" 29 mar 2016r.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
_________________________________________
:arrow: Nowy sezon,nowe kapcie 24 kwi 2016r.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
________________________________________
:arrow: Walka z temperaturą w zakichanym AAZ 7maj 2016r.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
________________________________________
:arrow: Skóra z mk3 03 cze 2016

Obrazek Obrazek
________________________________________
:arrow: Skórzane boczki z mk2 i poprawki po cudotwórcach 10 lis 2016

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
________________________________________
:arrow: Ostatni pomiar mocy w AAZ 10 lis 2016

Obrazek Obrazek
________________________________________
:arrow: Boczki zamontowane,czyli skóra w komplecie 13 lis 2016

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
________________________________________
:arrow: Mój patent,czyli uszczelki drzwi z Sharan'a lifta 18 lis 2016

Obrazek Obrazek Obrazek
________________________________________
:arrow: SWAP - ARL :!: :!: :!: 27 lis 2016-27 lut 2017r

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
________________________________________
:arrow: Zmiana skrzyni EFF-DRW i regenerowane sprzęgło z kevlarem 27 maja 2017r

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
________________________________________
:arrow: Montaż elektrycznych szybek z Cinquecento :-) 02 cze 2017r
[youtube][/youtube] Obrazek


:arrow: Zielony GTD - ARL 240PS/480Nm :satan: + CLIMATRONIC :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek
:arrow: Służę pomocą na forum,ale nie udzielam informacji technicznych w PW! Proszę to uszanować.

Awatar użytkownika
pawelsliwka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: czw lut 19, 2009 12:28
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

Post autor: pawelsliwka » pn cze 29, 2009 10:28

Witam golfik bardzo ladny i zadbany widac ze znaczy dla Ciebie cos wiecej :grin: i bardzo dobrze!Zapodaj mu glebe,zmien lampy :gora: i bedzie cacuszko :bigok:


Wozidełko:)!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=231521

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 13265
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn cze 29, 2009 10:47

Lampy i zdesie ewidentnie do wymiany,ale nad glebą to muszę pomyśleć,bo sprawa jest na tyle skomplikowana,że brat z mamą lubi czasem do lasu wyskoczyć na grzyby i mógłby wtedy na jakimś korzeniu coś zostawić.


:arrow: Zielony GTD - ARL 240PS/480Nm :satan: + CLIMATRONIC :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek
:arrow: Służę pomocą na forum,ale nie udzielam informacji technicznych w PW! Proszę to uszanować.

Awatar użytkownika
Drifter
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 740
Rejestracja: sob mar 31, 2007 11:21
Lokalizacja: SIERADZ
Kontakt:

Post autor: Drifter » pn cze 29, 2009 12:58

super ze wziales sie za odrestaurowanie autka poczawszy od silnika wielki + autko ladne, widze poczatek modow, zycze powodzenia i zapraszam do mnie


Obrazek MK II by Drifter ----> Sprzedany

Bóg dał nam nogi żebyśmy mogli dojść tam gdzie nie dojedziemy na glebie

twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » wt cze 30, 2009 22:20

taki cichociemny Golf, wielki + za mody w silniku :bigok:



Awatar użytkownika
pawelsliwka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: czw lut 19, 2009 12:28
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

Post autor: pawelsliwka » śr lip 01, 2009 14:24

boss999 pisze:elo masz po prostu źle wklejonego linka niema całego adresu i dlatego nie działa

:crazy: mi tez nie dzialają


Wozidełko:)!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=231521

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 13265
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lip 01, 2009 16:01

boss999 pisze:elo masz po prostu źle wklejonego linka niema całego adresu i dlatego nie działa
Jak wysłałem posta z linkami,to sprawdziłem i hulało :-k ...

Już działają :bigok:
Naprawiłem :food:
Ostatnio zmieniony śr lip 01, 2009 16:16 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD - ARL 240PS/480Nm :satan: + CLIMATRONIC :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek
:arrow: Służę pomocą na forum,ale nie udzielam informacji technicznych w PW! Proszę to uszanować.

Awatar użytkownika
pawelsliwka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: czw lut 19, 2009 12:28
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

Post autor: pawelsliwka » śr lip 01, 2009 16:26

No i teraz moge cos powiedziec!Jesli kierunki dymione to i lampy by sie przydaly tez dymione i odwrotnie ale to tylko moje spostrzerzenie a te na tył moga byc :bigok:


Wozidełko:)!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=231521

Awatar użytkownika
jedrekk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 860
Rejestracja: pn sty 22, 2007 08:44
Lokalizacja: południe

Post autor: jedrekk » śr lip 01, 2009 16:31

1v to jest to :D pamietam moje mody tej jednostki, wg licnzika tez 8,5 sekundy do setki, niestety rzeczywiscie zmierzone GTECHem wyszło 9,52. Chociaz dobre i to po tych fabrycznych 16?? :D

powodzenia i niech moc TD bedzie z tobą :)



Awatar użytkownika
tomek200x
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: ndz sty 13, 2008 15:48
Lokalizacja: Elbląg i okolice (NEB...Rasca)
Kontakt:

Post autor: tomek200x » ndz lip 12, 2009 15:17

zacne wozidło . tylko powiedz mi jak ci podpasowała pompa z 1,9 td


Poszukiwania Vento i swap na 150 KM TDI ARL czy to możliwe?

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 13265
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lip 12, 2009 21:01

arwam pisze:zakładasz razem z kołem pasowym i wiercisz tylko otwór na nakrętkę w osłonie żeby się nie ocierała o nią bo piesta koła pasowego ma inne podsadzenie
Dokładnie :bigok:
Należy jednak dodać,że musi to być koło pasowe ori od 1,9TD.
Niestety owa pompa wyzionęła ducha :grrr: .Szukam dawcy 10 lub 11mm,ale jutro chyba kupię drugą od 1,9TD,bo pawelsliwka dał mi cynk,że ma taką do opchnięcia.
Trochę roboty i autko na nowo nabierze wigoru :chytry:,a w międzyczasie,dalej będę szukał w/w dawcy :bajer:
Ostatnio zmieniony ndz lip 12, 2009 21:20 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD - ARL 240PS/480Nm :satan: + CLIMATRONIC :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek
:arrow: Służę pomocą na forum,ale nie udzielam informacji technicznych w PW! Proszę to uszanować.

Awatar użytkownika
pawelsliwka
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: czw lut 19, 2009 12:28
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

Post autor: pawelsliwka » pn lip 13, 2009 22:37

Michaś_1977, Zapodawaj fotki i pisz co i jak!!!!


Wozidełko:)!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=231521

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 13265
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn lip 13, 2009 23:23

A więc tak,dzisiaj spotkałem się z pawelsliwka...
Obrazek Obrazek Obrazek
...i kupiłem od niego to:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
czyli potencjalny materiał...na mody :food: :satan:
Co prawda,jest to na razie pompa 9mm,ale także od 1,9TD,a w między czasie będę szukał większego dawcy.Ta puki co,musi mi przywrócić autko do życia :D
Po powrocie do chaty i wstępnych oględzinach,stwierdziłem,że tylko bebechy mnie ratują,bo kadłub nie podejdzie,a szkoda.Poza tym i tak nie mam do niej koła z fasolkami :?
Nie wiem jeszcze kiedy wezmę się za przeszczep,bo czasu mi brakuje,ale jak znam siebie,to nie wytrzymam zbyt długo :grin:
pawelsliwka dzięki Ci wielkie :pub: .Miło się gawędziło i mam nadzieję,że jeszcze kiedyś się stykniemy :wink:
Ostatnio zmieniony wt lip 14, 2009 00:03 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD - ARL 240PS/480Nm :satan: + CLIMATRONIC :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek
:arrow: Służę pomocą na forum,ale nie udzielam informacji technicznych w PW! Proszę to uszanować.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości