[Gollf MK2] Golf GTD od 1 6 D

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Golf GTD od 1 6 D

Post autor: BENITO » ndz paź 31, 2010 12:57

1 6 D, Nie montuj wtrysków z AAZ do SB, ona są mniej wydajne i stracisz na mocy.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Golf GTD od 1 6 D

Post autor: 1 6 D » ndz paź 31, 2010 15:41

BENITO, końcówki z SB mają być na nich.



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Golf GTD od 1 6 D

Post autor: abrams » ndz paź 31, 2010 23:32

BENITO, łukaszowi chodzi o 2 sprężynki :) końcówki 274


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
Wegiel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1207
Rejestracja: pn lis 08, 2004 02:22
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Golf GTD od 1 6 D

Post autor: Wegiel » śr lis 03, 2010 01:25

Powoli Łukasza mobilizujemy do złożenia Golfa sporo pracy przed nim ale będzie efekt, dziś przynajmniej wsadził tylny zderzak na miejsce trzeba przód ogarnąć i przede wszystkim ogarnąć w garażu :jezor: poskładać do kupy i wyjechać w 2011 chyba,że 16D chce nim na Euro 2012 wyjechać dopiero :panna:


Obrazek
Był Golf III 1.8 G-STYLE ----------- Był Passat B5 1.8T AirRide ----------- Jest Audi typ43

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Golf GTD od 1 6 D

Post autor: 1 6 D » śr lis 03, 2010 01:57

Dzięki bardzo za pomoc, zdjęcia ma Marta, ale się źle czuje i jutro może coś wrzuci.

Ja mam tylko tyle:
Obrazek



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Golf GTD od 1 6 D

Post autor: abrams » śr lis 10, 2010 20:43

a co z tymi fotkami ? :)


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Golf GTD od 1 6 D

Post autor: Baryla » czw lis 11, 2010 15:38

co dają korpusy wtrysków AAZ z końcówkami z SB w 1.6 TD ?



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Golf GTD od 1 6 D

Post autor: abrams » czw lis 11, 2010 20:58

2 sprężynki dają cichszą prace...


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf GTD od 1 6 D

Post autor: Michał_1977 » czw lis 11, 2010 21:03

Baryla pisze:co dają korpusy wtrysków AAZ z końcówkami z SB w 1.6 TD ?
abrams pisze:2 sprężynki dają cichszą prace...
Owszem,ale kosztem wydajności :bajer:
Ja bym odpuścił...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Golf GTD od 1 6 D

Post autor: Baryla » czw lis 11, 2010 21:39

Wtryski dwu sprężynkowe z takimi samymi końcówkami jak w 1 sprężynkowych będą mniej wydajne? A jak wygląda apetyt na paliwo, jakieś zmiany? Jakiś czas temu myślałem nad takimi wtryskami, ale nie mogłem znaleźć pewnych informacji więc odpuściłem.A jeszcze jedno, wtryski od AAZ są dłuższe, więc jak wygląda sprawa z rurkami ? Pasują te od 1,6 TD czy trzeba razem z wtryskami kupić rurki od 1.9 TD ?



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Golf GTD od 1 6 D

Post autor: abrams » czw lis 11, 2010 23:28

Michaś_1977, w tym projekcie nie chodzi o KM/NM ... to raczej ma byc LUXVAGEN


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Golf GTD od 1 6 D

Post autor: Michał_1977 » czw lis 11, 2010 23:47

abrams pisze: w tym projekcie nie chodzi o KM/NM ... to raczej ma byc LUXVAGEN
W porządku,ale można to wszystko pogodzić-proponuję zastosować końcówki z Mercedesa DNO SD261 lub DNO SD 265,bo są cichutkie i bardzo wydajne.Po włożeniu je do dwusprężynowca,troszkę stracą wydajności,ale powinno być jeszcze ciszej :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Golf GTD od 1 6 D

Post autor: 1 6 D » pt lis 12, 2010 00:19

Przytoczę fragment z książki Self Study Program Volkswagen o przedwtrysku, czyli tym co daje użycie dwusprężynkowych korpusów:
Przedwtrysk (wtrysk wstępny)
Aby spalanie przebiegało możliwie łagodnie,
przed rozpoczęciem wtrysku głównego do
komory spalania trafia niewielka ilość paliwa,
wtryskiwana pod niższym ciśnieniem. Ten wtrysk
jest nazywany wtryskiem wstępnym lub
przedwtryskiem. Spalenie tej małej ilości paliwa
powoduje wzrost ciśnienia i temperatury
wkomorze spalania.
Stwarza to warunki do szybszego zapalenia się
głównej dawki paliwa, co zmniejsza zwłokę
zapłonu. Przedwtrysk i przerwa pomiędzy nim
a wtryskiem głównym sprawiają, że ciśnienie w
komorze spalania nie narasta gwałtownie, lecz
bardziej łagodnie.
Na skutek tego spalanie przebiega ciszej
i powoduje powstanie mniejszej ilości tlenków
azotu.
Ja chcę właśnie użyć korpusy z AAZ z końcówkami z SB aby dodać jedynie przedwtrysk.



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Golf GTD od 1 6 D

Post autor: abrams » pt lis 12, 2010 00:23

1 6 D, polecam CR :P będą jeszcze w zasięgu ręki dotryski :D


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości