[GOLF MK2] nowe mody na A.D. 2011

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt gru 09, 2008 11:56

wczoraj udało mi się zrobić prosty układzik, który reguluje czas włączenia chłodzenia turbin po zgaszeniu silnika :bajer: teraz tylko to jakoś skalibrować na samochodzie



lipass
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8522
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
Lokalizacja: WK
Kontakt:

Post autor: lipass » wt gru 09, 2008 12:33

widzisz, jednak coś wyniesiesz wiedzy z polibudy ;-)



Awatar użytkownika
gtimk2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 999
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 18:59
Lokalizacja: Świętochłowice VW
Kontakt:

Post autor: gtimk2 » wt gru 09, 2008 12:57

toffic, fajna golfina widac że ciągle walczysz-ale pozytywnie-podoba mi sie.czekam na nowe foty po zakończeniu :bigok:
Pozdrawiam :bajer:


wozidełko viewtopic.php?f=87&t=164754" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt gru 09, 2008 16:40

toffic pisze:wczoraj udało mi się zrobić prosty układzik, który reguluje czas włączenia chłodzenia turbin po zgaszeniu silnika :bajer: teraz tylko to jakoś skalibrować na samochodzie
A w jakim celu taki uklad po wylaczeniu silnika ??


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt gru 09, 2008 18:53

Dario84 pisze:A w jakim celu taki uklad po wylaczeniu silnika ??
No żeby chłodzić turbinki, do tej pory miałem prostą czasówke, dodatkowa elektryczna pompa wody działała przez ok3.5m po wyłączeniu zapłonu, teraz ten czas się zmienia w granicach 1.2-5.5m w zależności od temperatury cieczy (czujnik planuje dać przy wyjściu z turbiny)



Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Post autor: dm414 » wt gru 09, 2008 19:25

nono gróby projekt sie zapowiada.. jak moc będzie szacowana??


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt gru 09, 2008 20:57

Rozumiem ze po tym okreslonym czasie silnik dopiero sam sie wylacza... jesli tak to sprytne urzadzonko ;)


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt gru 09, 2008 20:59

Dario84 pisze:ozumiem ze po tym okreslonym czasie silnik dopiero sam sie wylacza... jesli tak to sprytne urzadzonko ;)
nie, silnika wyłączam normalnie stacyjką, to urządzenie steruje tylko elektryczna pompą wody :bigok: choć może tez działać jako turbo timer



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt gru 09, 2008 21:28

No to moim zdaniem rozwiazanie jest kompletnie bez sensu, po co sie chlodzi turbine ?? po to zeby olej ktory przeplywajac w turbinie nie zapiekl sie na uszczelniaczach (lozyskach), oraz zeby centralne miejsce, czyli walek razem z lozyskowaniem nie nagrzalo sie do duzych temp.

Chlodzenie ciecza polega na chlodzeniu obudowy sprezarki, a nie samego walka razem z lozyskowaniem, w zwiazku z tym kiedy wylaczysz samochod olej przestaje przeplywac przez turbinke, tym samym mocno nagrzewajac walek i lozyska, a chlodzenie muszli niczego nie zmieni.
Ostatnio zmieniony wt gru 09, 2008 21:30 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt gru 09, 2008 21:30

Może i masz racje, ale skoro VW fabrycznie robił coś takiego to czemu nie..



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt gru 09, 2008 22:09

Fabrycznie ma to na celu chlodzenie muszli turbiny podczas pracy silnika, a nie po wylaczeniu silnika.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt gru 09, 2008 23:13

no a u mnie jest w trakcie i po :bigok: bo po ostrzejszej jeździe zanik krążenia płynu na turbinach powodował lokalne gotowanie płynu więc zrobiłem takie "coś"



Awatar użytkownika
becior
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2937
Rejestracja: czw cze 19, 2008 17:35
Lokalizacja: GMB
Kontakt:

Post autor: becior » śr gru 10, 2008 12:35

Możnaby poprosić jakieś fotki silnika i całego samochodu aktualne?? :grin:

Zaczynam żałować, że na polibudę nie poszedłem, chociaż jeszcze mam czas.


było 20 Jahre 16V... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=342725&start=0&hilit=becior[

lipass
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8522
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
Lokalizacja: WK
Kontakt:

Post autor: lipass » śr gru 10, 2008 12:48

becior pisze:Zaczynam żałować, że na polibudę nie poszedłem
nie masz czego :jezor:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 9 gości