[GOLF MK2] nowe mody na A.D. 2011
Moderator: G0 Karcio
- gtimk2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 999
- Rejestracja: sob kwie 19, 2008 18:59
- Lokalizacja: Świętochłowice VW
- Kontakt:
toffic, fajna golfina widac że ciągle walczysz-ale pozytywnie-podoba mi sie.czekam na nowe foty po zakończeniu
Pozdrawiam
Pozdrawiam
wozidełko viewtopic.php?f=87&t=164754" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
A w jakim celu taki uklad po wylaczeniu silnika ??toffic pisze:wczoraj udało mi się zrobić prosty układzik, który reguluje czas włączenia chłodzenia turbin po zgaszeniu silnika teraz tylko to jakoś skalibrować na samochodzie
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
No żeby chłodzić turbinki, do tej pory miałem prostą czasówke, dodatkowa elektryczna pompa wody działała przez ok3.5m po wyłączeniu zapłonu, teraz ten czas się zmienia w granicach 1.2-5.5m w zależności od temperatury cieczy (czujnik planuje dać przy wyjściu z turbiny)Dario84 pisze:A w jakim celu taki uklad po wylaczeniu silnika ??
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Rozumiem ze po tym okreslonym czasie silnik dopiero sam sie wylacza... jesli tak to sprytne urzadzonko
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
No to moim zdaniem rozwiazanie jest kompletnie bez sensu, po co sie chlodzi turbine ?? po to zeby olej ktory przeplywajac w turbinie nie zapiekl sie na uszczelniaczach (lozyskach), oraz zeby centralne miejsce, czyli walek razem z lozyskowaniem nie nagrzalo sie do duzych temp.
Chlodzenie ciecza polega na chlodzeniu obudowy sprezarki, a nie samego walka razem z lozyskowaniem, w zwiazku z tym kiedy wylaczysz samochod olej przestaje przeplywac przez turbinke, tym samym mocno nagrzewajac walek i lozyska, a chlodzenie muszli niczego nie zmieni.
Chlodzenie ciecza polega na chlodzeniu obudowy sprezarki, a nie samego walka razem z lozyskowaniem, w zwiazku z tym kiedy wylaczysz samochod olej przestaje przeplywac przez turbinke, tym samym mocno nagrzewajac walek i lozyska, a chlodzenie muszli niczego nie zmieni.
Ostatnio zmieniony wt gru 09, 2008 21:30 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Fabrycznie ma to na celu chlodzenie muszli turbiny podczas pracy silnika, a nie po wylaczeniu silnika.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 9 gości