[GOLF MK2] VR6 24v by TheBiSHoP
Moderator: G0 Karcio
[GOLF MK2] VR6 24v by TheBiSHoP
Może zdradzisz coś więcej w temacie spryskiwaczy reflektorów? Jak się spisują, od czego wytargane i czy na standardowej pompce czy jakaś dodatkowa? Pytam bo sam myślałem o czymś takim i zastanawiam się czy gra warta świeczki.
Golf mk4 1.4 był
Golf mk2 1.6 jest
Golf mk2 1.6 jest
[GOLF MK2] VR6 24v by TheBiSHoP
Spryski Octavia 2.
Standardowa pompa się nie nadaje - ledwo je wysunie, a z zwykłych dysz tylko ochlapie tak samo jak deszcz - nic to nie da, musi być wysokociśnieniowa i taka jest.
Zbiornik 6.6L z Ibizy II.
3.02.2013
Poprzychodziło parę drobiazgów więc trzeba było poprawić niedoróbki przy swapie.
Zbiornik spryskiwaczy już wcześniej wyleciał na prawą stronę, teraz dołączył do niego zbiorniczek od układu chłodzenia. W miejsce tego ostatniego poszedł zbiornik od wspomagania. Do tego akumulator do bagażnika i zrobiło się miejsce na ori puchę filtra powietrza. Na deser przyszła osłona na silnik.
Została jeszcze największa niedoróbka, ale ostatnia wyprawa w piekielne rejony na "C" zaowocowała tym, że u Franca pod szopą stoi już dla mnie pierwszy zestaw części.
Standardowa pompa się nie nadaje - ledwo je wysunie, a z zwykłych dysz tylko ochlapie tak samo jak deszcz - nic to nie da, musi być wysokociśnieniowa i taka jest.
Zbiornik 6.6L z Ibizy II.
3.02.2013
Poprzychodziło parę drobiazgów więc trzeba było poprawić niedoróbki przy swapie.
Zbiornik spryskiwaczy już wcześniej wyleciał na prawą stronę, teraz dołączył do niego zbiorniczek od układu chłodzenia. W miejsce tego ostatniego poszedł zbiornik od wspomagania. Do tego akumulator do bagażnika i zrobiło się miejsce na ori puchę filtra powietrza. Na deser przyszła osłona na silnik.
Została jeszcze największa niedoróbka, ale ostatnia wyprawa w piekielne rejony na "C" zaowocowała tym, że u Franca pod szopą stoi już dla mnie pierwszy zestaw części.
[GOLF MK2] VR6 24v by TheBiSHoP
Dzięki wielkie za info.
Szacunek za naprawdę godny projekt.
Pozdrawiam
Szacunek za naprawdę godny projekt.
Pozdrawiam
Golf mk4 1.4 był
Golf mk2 1.6 jest
Golf mk2 1.6 jest
[GOLF MK2] VR6 24v by TheBiSHoP
niby wszystko fajnie ale czegoś mi w tym aucie jeszcze brakuje nie ma takiego "wow" jakoś może odświeżenie lakieru by pomogło ?
[GOLF MK2] VR6 24v by TheBiSHoP
W niedzielną zawieruchę zrobiłem sobie mały aczkolwiek przydatny drobiazg. Ostatnio coraz częściej zdarzało mi się zapomnieć włączyć światła. Starość nie radość, pamięć już nie ta i takie tam.... Żeby jednak wszystko miało ręce i nogi i było wykonane w miarę przyzwoicie kupiłem przełącznik z Passata B6 z pozycją "Auto". Do tego dwa automaty do włączania automatycznego świateł. Dlaczego dwa? Z początku przez pomyłkę kupiłem automat który okazał się zwykłą czasówką i zapala światła po prostu po 5 sekundach po włączeniu zapłonu. Kupiłem więc następny który również z początku nie spełniał moich oczekiwań bo zapala światła po zgaśnięciu kontrolki do ładowania. Jednak po głębszych przemyśleniach doszedłem do wniosku, że to nawet lepiej bo eliminuje to problem załączenia świateł po szybkim ponownym włączeniu zapłonu. Ten drugi zapala światła od razu po odpaleniu bez żadnej zwłoki nie dając ustabilizować się napięciu w aucie więc równolegle dołożyłem ten pierwszy i teraz jest tak jak chciałem czyli światła zapalają się 5 sekund po odpaleniu silnika.
[GOLF MK2] VR6 24v by TheBiSHoP
Ostatnio zakupiłem sobie prawdziwe zawieszenie. Bilstein B8 narazie tylko na przód. Do tego sprężyny Eibach Sportline. Aby pozbyć się dystansów na przód trafiły długie wahacze.
Na tył na razie amorów nie kupowałem bo i tak by za chwilę nie pasowały. Kupię je jak złoże do kupy te graty.
Na tył na razie amorów nie kupowałem bo i tak by za chwilę nie pasowały. Kupię je jak złoże do kupy te graty.
[GOLF MK2] VR6 24v by TheBiSHoP
Gruba akcja się kroi
Forum golf>>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=386162" onclick="window.open(this.href);return false;
Jetta Club>>> http://www.jettaclub.pl/viewtopic.php?f=5&t=2236" onclick="window.open(this.href);return false;
Jetta Club>>> http://www.jettaclub.pl/viewtopic.php?f=5&t=2236" onclick="window.open(this.href);return false;
[GOLF MK2] VR6 24v by TheBiSHoP
ile kosztowaly te wszystkie przerobki tak mniej wiecej? a tak nawiasem mowiac to przerobki piekne
MK2 BY CARGO109 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=517800
[GOLF MK2] VR6 24v by TheBiSHoP
dzentelmeni o pieniądzach wsadzonych w golfa nierozmawiaja mysle ze suma by cie zaskoczyla i dobila
mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
1/4 mili best et 12.7
- toudi
- Forum Master
- Posty: 1493
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
- Lokalizacja: dabrowa gornicza
- Kontakt:
[GOLF MK2] VR6 24v by TheBiSHoP
golfiarz1, dokladnie..maniaki i dzentelmeni nie licza;) pewnie on sam ceny niezna. ale pewnie powyzej 20tys
[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]
[GOLF MK2] VR6 24v by TheBiSHoP
Dzieje się coś w temacie?
MEGA Zdrowy projekt! Takiego wyposażenia w mk2 w życiu bym się nie spodziewał A do tego bardzo miło wszystko opisane w pierwszym poście
PS. Co do kwoty to osobiście myślę, że o wieeele więcej niż napisał toudi.
MEGA Zdrowy projekt! Takiego wyposażenia w mk2 w życiu bym się nie spodziewał A do tego bardzo miło wszystko opisane w pierwszym poście
PS. Co do kwoty to osobiście myślę, że o wieeele więcej niż napisał toudi.
- toudi
- Forum Master
- Posty: 1493
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
- Lokalizacja: dabrowa gornicza
- Kontakt:
[GOLF MK2] VR6 24v by TheBiSHoP
Sosen_TDI, gdybyTheBiSHoP, robil wszystko w warsztatach i by sie nieznal to pewnie dobre 40tysi by przekroczyl. ja go podziwiam bo tyle bym w auto nie wlozyl. za ta kasee to mozna kupic juz erke;)
mysle nad takimi lampami jak on ma tyle ze ja bym je przerobil i bym wstawil soczewki .
ps....niewiecie czy ktos ma na sprzedaz tylna lewa szersza nakladke niz w gti.szukam strony tyl lewej
mysle nad takimi lampami jak on ma tyle ze ja bym je przerobil i bym wstawil soczewki .
ps....niewiecie czy ktos ma na sprzedaz tylna lewa szersza nakladke niz w gti.szukam strony tyl lewej
[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]
[GOLF MK2] VR6 24v by TheBiSHoP
Ogólnie przez cały okres posiadania auta to i 40 tys było by mało. Wiele nietrafionych zakupów albo modernizacji tego co niby działa ale nie najlepiej. Nie jest to tania zabawa, ale z racji tego, że autami zajmuję się na co dzień to wiele drobiazgów czasem mniejszych czasem większych trafia się w ramach transakcji wiązanych albo za grosze albo po prostu zostaje po innych pracach. Jednak widzę, że temat nie milknie więc zastanówmy się nad tym co widać na pierwszy rzut oka:
Lampy od corka 400
Grill od Rallye 400
Graty do spryskiwaczy reflektorów 300
Silnik kosztował 2800 jednak nie był do końca kompletny
ECU 400 + 200 zabawy z sondami itp
Rozrząd 1000 bo trzeba było jeszcze przy wariatorach uszczelniacze wymienić
Przepływki nie było 350
Chłodnica i wentylatory bo stare po vr się nie mieściły 300
Świece styrane i niewłaściwe 250
Jakieś pokrywy, obudowy filtra, rury dolotowe 200
Bak z pompą od R 400
Deska była za Free ale trzeba było dokupić cały dół, tunel, ręczny, podłokietnik, kratki wiele części z ASO 1500
Przełączniki do deski tez za darmo nie były 300
Zegary długo szukałem odpowiednich w sumie miałem 3 sztuki z S3 ostatnie z 03 roku kosztowały 500
Nawigacja RNS-E jak kupowałem to też wziąłem najtańszą z allegro ale 1450
Climatronic kombajn, panel, chłodnica, przewody i 600 poszło
Fotele też 800 kosztowały
Audio - w bagażnikiu wzmak warty 2000 + głośniki nie chińskie 1000
Hamulce, tarcze 300 zaciski 200 klocki 200
Koła Carline 1500 i się rozpadły, były tanie ale naprawa będzie kosztować 3k, Zendery 800 opony 1200 i tylko dwie są porządne w przyszłym roku muszę jeszcze dwie kupić, teraz na zime kupiłem azevy 16 żeby potem na większe hamulce pasowały 500, do tego opony prawie nowe używki dobrze wyrwałem 870
Zawieszenie - Bilstein i Eibach kosztowało prawie 1500 jakieś tuleje, długie wahacze, sworznie, drążki pierdoły i w sumie 2000 niema
Jakaś elektryka szyb po 100 za drzwi + moduły, alarmy, central w sumie z 700 poszło.
Samo to już daje ponad 23k a gdzie czas poświęcony na to wszystko. Warto zauważyć, że auto nie jest zlotowym pomnikiem i zrobiłem nim 100 tyś km więc mnóstwo z mechanicznych spraw była robiona co najmniej dwa razy. Do tego auto ma klątwę bo kiedyś miało rejestrację na "C" więc ma kilka bardzo wrednych przypadłości np zjada co najmniej jedną przekładnię kierowniczą rocznie, lubi sobie postukać w zawieszeniu mimo, że jest tam wszystko nowe i do tego obojętnie jaki ma silnik, a miało ich dużo (4x VR6 12v i teraz 24v) notorycznie nie trzyma mocy, prawdopodobnie jest to wydech który był ze wszystkimi silnikami i nawet ostatnia 12v która została przełożona do innego auta nagle po prostu odzyskała 10ps i 30 nm.
Jest to ostatnia zima tego golfa w obecnej formie. Planowałem przerobienie budy na 4x4 ale po głębokich przemyśleniach chcę przesiąść się na jettę i z racji tego że kupienie jetty syncro jest nie wykonalne podłoga którą mam pójdzie do zakupionego nowego nadwozia . Wszystko z golfa zabiorę więc zostanie goła buda. Nie wiem jeszcze co z nim zrobię bo przypisane są do niego drogie tablice, ale napewno nie będzie to już auto do codziennej jazdy jak i na pewno nie będzie to wylizany zlotowy pomnik
Lampy od corka 400
Grill od Rallye 400
Graty do spryskiwaczy reflektorów 300
Silnik kosztował 2800 jednak nie był do końca kompletny
ECU 400 + 200 zabawy z sondami itp
Rozrząd 1000 bo trzeba było jeszcze przy wariatorach uszczelniacze wymienić
Przepływki nie było 350
Chłodnica i wentylatory bo stare po vr się nie mieściły 300
Świece styrane i niewłaściwe 250
Jakieś pokrywy, obudowy filtra, rury dolotowe 200
Bak z pompą od R 400
Deska była za Free ale trzeba było dokupić cały dół, tunel, ręczny, podłokietnik, kratki wiele części z ASO 1500
Przełączniki do deski tez za darmo nie były 300
Zegary długo szukałem odpowiednich w sumie miałem 3 sztuki z S3 ostatnie z 03 roku kosztowały 500
Nawigacja RNS-E jak kupowałem to też wziąłem najtańszą z allegro ale 1450
Climatronic kombajn, panel, chłodnica, przewody i 600 poszło
Fotele też 800 kosztowały
Audio - w bagażnikiu wzmak warty 2000 + głośniki nie chińskie 1000
Hamulce, tarcze 300 zaciski 200 klocki 200
Koła Carline 1500 i się rozpadły, były tanie ale naprawa będzie kosztować 3k, Zendery 800 opony 1200 i tylko dwie są porządne w przyszłym roku muszę jeszcze dwie kupić, teraz na zime kupiłem azevy 16 żeby potem na większe hamulce pasowały 500, do tego opony prawie nowe używki dobrze wyrwałem 870
Zawieszenie - Bilstein i Eibach kosztowało prawie 1500 jakieś tuleje, długie wahacze, sworznie, drążki pierdoły i w sumie 2000 niema
Jakaś elektryka szyb po 100 za drzwi + moduły, alarmy, central w sumie z 700 poszło.
Samo to już daje ponad 23k a gdzie czas poświęcony na to wszystko. Warto zauważyć, że auto nie jest zlotowym pomnikiem i zrobiłem nim 100 tyś km więc mnóstwo z mechanicznych spraw była robiona co najmniej dwa razy. Do tego auto ma klątwę bo kiedyś miało rejestrację na "C" więc ma kilka bardzo wrednych przypadłości np zjada co najmniej jedną przekładnię kierowniczą rocznie, lubi sobie postukać w zawieszeniu mimo, że jest tam wszystko nowe i do tego obojętnie jaki ma silnik, a miało ich dużo (4x VR6 12v i teraz 24v) notorycznie nie trzyma mocy, prawdopodobnie jest to wydech który był ze wszystkimi silnikami i nawet ostatnia 12v która została przełożona do innego auta nagle po prostu odzyskała 10ps i 30 nm.
Jest to ostatnia zima tego golfa w obecnej formie. Planowałem przerobienie budy na 4x4 ale po głębokich przemyśleniach chcę przesiąść się na jettę i z racji tego że kupienie jetty syncro jest nie wykonalne podłoga którą mam pójdzie do zakupionego nowego nadwozia . Wszystko z golfa zabiorę więc zostanie goła buda. Nie wiem jeszcze co z nim zrobię bo przypisane są do niego drogie tablice, ale napewno nie będzie to już auto do codziennej jazdy jak i na pewno nie będzie to wylizany zlotowy pomnik
Re: [GOLF MK2] VR6 24v by TheBiSHoP
TheBiSHoP pisze: po głębokich przemyśleniach chcę przesiąść się na jettę
Jestem za
A kasa jest kasą liczy się pasja
Forum golf>>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=386162" onclick="window.open(this.href);return false;
Jetta Club>>> http://www.jettaclub.pl/viewtopic.php?f=5&t=2236" onclick="window.open(this.href);return false;
Jetta Club>>> http://www.jettaclub.pl/viewtopic.php?f=5&t=2236" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości