[GOLF MK2] 19E R32 by fOniK..
Moderator: G0 Karcio
VRsex..
Z racji tego ze padl mi czujnik halla w moim silniku 1,8 PF pomyślalem że to znak z niebios ze trzeba cos wkoncu zaczac robic.. cel był prosty zrobic wszysko w 3 tygodnie
zacząłem od wyciagniecia silnika..
potem dokokonczone zostaly prace blacharskie, czyli wyczyszczone i zakonserwowane fartuchy i blotniki + konserwacja profili zamknietych..
odswiezenie komory silnika sama bazą (glupi pomysl) :-?
golf i dawca zaholowany do miejsca swapu, ktore jednak okazało sie gdzies indziej niz w planach.. dzieki Jendrula !
noi wyciagniecie silnika z dawcy..
a tu juz silnik wyciagniety:
ponowne rozebranie blotnikow maski i sciany czolowej w golfie noi wymiana wozka zawieszenia i drazka kierowniczego..
miedzy czasie wymiana skrzyni biegów bo stara wygladała tak
wymieniono tez sprzeglo z dociskiem i zestaw przegobow..
czas zabrać sie za osadzenia serducha
noi siedzi
poźniej okazała sie mała awaria i trzeba było jeszcze raz wyciagnac silnik i poprawic
mlotem bo mial malo miejsca grubasss
zabralem sie za zbiornik paliwa.. noi od razu przy wymianie zakonserowane wszytko co bylo odkryte
tutaj golf na swiezym powietrzu czekał na kolejny dzien zmagań..
nastepnie z bolem wymodzona chlodnica + wentylatory.. Dj Szlifera Jendrula dał rade
zamontowanie linek i lewaka zmiany biegow, wyciagniecie deski, wymiana pedalow, zamontowanie wysprzeglika hydralicznego zmiany biegow.. niezla jazda z tym była
tutaj chlodnica juz na czarno..
Wczesniej zapomnialem wtracic ze wpadł TheBiSHoP, zawstydzil wszyskich i odpalil Vr-a w 15 minut :-o
noooo... i czas na wydech zestaw tlumikow od 16v
nowe serce odpalone, zagrzane- to trza było oblać conieco na goraco ale jednak zmozona woda ognistą oczywiscie na dachu golfa
ogolnie sam swap silnika trwał tydzień.
tutaj juz zlozony i gotowy do testu (traktor nie na sprzedaż )
Oczywiscie nie dałem rady wszytkiego wypisac co sie tam od.pier.dzie.lało chodz pamiec mam dobra ale krotka no i tez fotek nie bylo kiedy pstrykać
Zostalo pare spraw ktore trzeba jeszcze zrobić, ale.. ogolnie golf juz jeździ i halasuje
[ Dodano: Sro Lis 25, 2009 02:24 ]
zacząłem od wyciagniecia silnika..
potem dokokonczone zostaly prace blacharskie, czyli wyczyszczone i zakonserwowane fartuchy i blotniki + konserwacja profili zamknietych..
odswiezenie komory silnika sama bazą (glupi pomysl) :-?
golf i dawca zaholowany do miejsca swapu, ktore jednak okazało sie gdzies indziej niz w planach.. dzieki Jendrula !
noi wyciagniecie silnika z dawcy..
a tu juz silnik wyciagniety:
ponowne rozebranie blotnikow maski i sciany czolowej w golfie noi wymiana wozka zawieszenia i drazka kierowniczego..
miedzy czasie wymiana skrzyni biegów bo stara wygladała tak
wymieniono tez sprzeglo z dociskiem i zestaw przegobow..
czas zabrać sie za osadzenia serducha
noi siedzi
poźniej okazała sie mała awaria i trzeba było jeszcze raz wyciagnac silnik i poprawic
mlotem bo mial malo miejsca grubasss
zabralem sie za zbiornik paliwa.. noi od razu przy wymianie zakonserowane wszytko co bylo odkryte
tutaj golf na swiezym powietrzu czekał na kolejny dzien zmagań..
nastepnie z bolem wymodzona chlodnica + wentylatory.. Dj Szlifera Jendrula dał rade
zamontowanie linek i lewaka zmiany biegow, wyciagniecie deski, wymiana pedalow, zamontowanie wysprzeglika hydralicznego zmiany biegow.. niezla jazda z tym była
tutaj chlodnica juz na czarno..
Wczesniej zapomnialem wtracic ze wpadł TheBiSHoP, zawstydzil wszyskich i odpalil Vr-a w 15 minut :-o
noooo... i czas na wydech zestaw tlumikow od 16v
nowe serce odpalone, zagrzane- to trza było oblać conieco na goraco ale jednak zmozona woda ognistą oczywiscie na dachu golfa
ogolnie sam swap silnika trwał tydzień.
tutaj juz zlozony i gotowy do testu (traktor nie na sprzedaż )
Oczywiscie nie dałem rady wszytkiego wypisac co sie tam od.pier.dzie.lało chodz pamiec mam dobra ale krotka no i tez fotek nie bylo kiedy pstrykać
Zostalo pare spraw ktore trzeba jeszcze zrobić, ale.. ogolnie golf juz jeździ i halasuje
[ Dodano: Sro Lis 25, 2009 02:24 ]
http://WWW.MLRD.PL" onclick="window.open(this.href);return false;
licznik mam od mk2 poki co nie działa obrotomierz ale cos sie wymyśli jak bedzie podlaczony to na pewno dam znać, a filmiku poki co nie bede nagrywal, bo musze sie skupic na drodze bo slabo sie tym jeździ- geometria i hamulce do zrobienia.tomatol pisze:Nagraj jakiś filmik z jazdy.Jaki licznik masz założony?
majekMK2, dzieki warczy w sumie
mecik, dzieki !!
http://WWW.MLRD.PL" onclick="window.open(this.href);return false;
była w poprzedni piatekdarekmk3 pisze:Była już premiera na matarni???
Pozdro.
http://WWW.MLRD.PL" onclick="window.open(this.href);return false;
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Bardzo ładny Golf, a już w ogólne duży plus za swapik na VRa
Poszło PW do Ciebie z pytaniem
Poszło PW do Ciebie z pytaniem
Ostatnio zmieniony czw gru 10, 2009 15:17 przez kwadrat, łącznie zmieniany 1 raz.
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
- Krisvr6-78
- Mały gagatek
- Posty: 140
- Rejestracja: wt cze 12, 2007 23:16
- Lokalizacja: Gubin Racing Team
- Kontakt:
Krisvr6-78, dziekuje jestem na razie zadowolony ale jest kilka niedociagnieć ktore mnie denerwuja ale musze sie z tym jeszcze uporać turbo? hmm na razie to nawet o tym nie mysle narazie..
http://WWW.MLRD.PL" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości