VW GOLF MK3 2e TURBO by vw_golf3
Moderator: G0 Karcio
- vw_golf3
- Gadatliwa bestia
- Posty: 922
- Rejestracja: czw maja 10, 2007 22:36
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontakt:
VW GOLF MK3 2e TURBO by vw_golf3
kamillionaire
auto mam już 5sezon od 2007
teraz trwają przygotowania do 2012, będzie grubo
i tyle na razie ........
auto mam już 5sezon od 2007
teraz trwają przygotowania do 2012, będzie grubo
i tyle na razie ........
Ostatnio zmieniony ndz sty 22, 2012 17:39 przez vw_golf3, łącznie zmieniany 2 razy.
- RafaelloW007
- Forum Master
- Posty: 1341
- Rejestracja: sob sty 17, 2009 16:48
VW GOLF MK3 2e TURBO by vw_golf3
vw_golf3, w tym sezonie bedzie mozna juz zobaczyc ta moc? beda jakies filmiki, starty na 1/4 ?
- vw_golf3
- Gadatliwa bestia
- Posty: 922
- Rejestracja: czw maja 10, 2007 22:36
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontakt:
VW GOLF MK3 2e TURBO by vw_golf3
RafaelloW007
strojenie przewidywane jest na dzień jutrzejszy, filmik może jakiś na wiosnę będzie . A jeśli chodzi o starty to czas pokaże, ( przydałyby się inne koła żeby pojeździć na 1/4 )
Fahoo
"grubo " nie musi tylko oznaczać mocy, są jeszcze inne dość ciekawe rzeczy które można zmienić
strojenie przewidywane jest na dzień jutrzejszy, filmik może jakiś na wiosnę będzie . A jeśli chodzi o starty to czas pokaże, ( przydałyby się inne koła żeby pojeździć na 1/4 )
Fahoo
"grubo " nie musi tylko oznaczać mocy, są jeszcze inne dość ciekawe rzeczy które można zmienić
- GarageBoy
- Forum Master
- Posty: 1867
- Rejestracja: pt lis 04, 2005 19:45
- Lokalizacja: ERW - NEB
- Kontakt:
VW GOLF MK3 2e TURBO by vw_golf3
Ciekaw jestem co można w tym samochodzie jeszcze zmienićvw_golf3 pisze:są jeszcze inne dość ciekawe rzeczy które można zmienić
VW GOLF MK3 2e TURBO by vw_golf3
jak dla mnie jest już grubo twoje auto przedstawia wszystko to co powinno być zrobione przy aucie
VW Golf mk2 pasja zobowiązuje
- vw_golf3
- Gadatliwa bestia
- Posty: 922
- Rejestracja: czw maja 10, 2007 22:36
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontakt:
VW GOLF MK3 2e TURBO by vw_golf3
GarageBoy
jest troszkę niuansów które nie zostały dokończone w poprzednim sezonie więc mam nadzieję że w tym uda się to zrobić
jest troszkę niuansów które nie zostały dokończone w poprzednim sezonie więc mam nadzieję że w tym uda się to zrobić
- Acid55555
- Użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: ndz paź 23, 2011 18:02
- Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
- Kontakt:
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
VW GOLF MK3 2e TURBO by vw_golf3
auto dzis pojechalo ode mnie, osobiscie czuje lekki niedosyt w zwiazku z tym ze przy testowaniu auta na maha na duzym obciazeniu wyszly dwa mankamenty ktore powinienem przewidziec, a jeden z nich zostal usuniety w 100 % juz po wyjechaniu z rolek a wywolalo spadek cisnienia do okolic 1 bara. przy duzym i dlugim obciazeniu poza spadajacym jednym wezu czesciowo zsunelo drugi waz z rury przy przepustnicy i to dosyc duzo bo nieszczelnosc zrobila sie jak dobry browar na dwa palce .
Tak wiec mamy dwa wykresy na roznych doladowaniach, czyli maha na cisnieniu nieco ponad bar. Tu podziekowania dla BOBIKA z JETRONIK gdyz stanal na wysokosci zadania i mimo mojej nieobecnosci podczas pomiaru poprawil problem spadajacych wezy na tyle by mozna bylo wykonac pomiar w calym zakresie obrotowym.
jak i z dynoimeta na cisnieniu 1,3 stale po over booscie do 1,4
Druga usterka wymagala wystygniecia silnika, wiec bedzie juz poprawiona przez vw_golf3,
Po poprawieniu tych dwoch mankamentow zapewne potwierdzimy drugi wykres na obciazeniowce, choc wstepnie widac ze moc na szczelnym dolociew moze byc realna bo wartosc momentu wychodzi bardzo podobna przy nieco wyzszych obrotach niz na MAHA co wydaje sie logicznym biorac pod uwage czas trwania pomiarow i wielkosc turbo.
Auto na drodze odpycha sie ... no wlasnie obiektywna ocena jest wskazana
Tak wiec mamy dwa wykresy na roznych doladowaniach, czyli maha na cisnieniu nieco ponad bar. Tu podziekowania dla BOBIKA z JETRONIK gdyz stanal na wysokosci zadania i mimo mojej nieobecnosci podczas pomiaru poprawil problem spadajacych wezy na tyle by mozna bylo wykonac pomiar w calym zakresie obrotowym.
jak i z dynoimeta na cisnieniu 1,3 stale po over booscie do 1,4
Druga usterka wymagala wystygniecia silnika, wiec bedzie juz poprawiona przez vw_golf3,
Po poprawieniu tych dwoch mankamentow zapewne potwierdzimy drugi wykres na obciazeniowce, choc wstepnie widac ze moc na szczelnym dolociew moze byc realna bo wartosc momentu wychodzi bardzo podobna przy nieco wyzszych obrotach niz na MAHA co wydaje sie logicznym biorac pod uwage czas trwania pomiarow i wielkosc turbo.
Auto na drodze odpycha sie ... no wlasnie obiektywna ocena jest wskazana
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
VW GOLF MK3 2e TURBO by vw_golf3
Chyba maly niedosyt bedzie , wiekszosc co kibicuje temu projektowi liczyla na wieksze cyferki ale i tak jest dobrze przy napedzie na przod trakcji niema teraz tylko czekac na wypowiedz wlasciciela czy zadowolony i jakie wrazenia z jazdy
mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
1/4 mili best et 12.7
- vw_golf3
- Gadatliwa bestia
- Posty: 922
- Rejestracja: czw maja 10, 2007 22:36
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontakt:
VW GOLF MK3 2e TURBO by vw_golf3
golfiarz1
powiem tak, niedosytu nie ma po tym jak auto jedzie, jeździłem już na wielu setupach tego auta ale do wymiata, takie jest moje odczucie po jednej przejażdżce jaką zafundował mi evo
na wykresie może być nawet 2.. ale auto zapier... na 165 oponie trakcja może będzie ale może na 4biegu
Tak więc nieoficajlny wynik jest z dyno czyli 286,8 hp i 338.9 nm, oficjalny wynik będzie wiosną na szczelnym dolocie z wymienionym coolerem
Zamykając sprawę mechaniczną, z Wrocławia wizyta w Katowicach w SITZCAR, odebrana reszta część wnętrza, podłoga , dywaniki, sufit i wszystkie słupki
powiem tak, niedosytu nie ma po tym jak auto jedzie, jeździłem już na wielu setupach tego auta ale do wymiata, takie jest moje odczucie po jednej przejażdżce jaką zafundował mi evo
na wykresie może być nawet 2.. ale auto zapier... na 165 oponie trakcja może będzie ale może na 4biegu
Tak więc nieoficajlny wynik jest z dyno czyli 286,8 hp i 338.9 nm, oficjalny wynik będzie wiosną na szczelnym dolocie z wymienionym coolerem
Zamykając sprawę mechaniczną, z Wrocławia wizyta w Katowicach w SITZCAR, odebrana reszta część wnętrza, podłoga , dywaniki, sufit i wszystkie słupki
Re: VW GOLF MK3 2e TURBO by vw_golf3
I to jest najwazniejsze - zadowolenie wlasciecielavw_golf3 pisze:golfiarz1
powiem tak, niedosytu nie ma po tym jak auto jedzie, jeździłem już na wielu setupach tego auta ale do wymiata, takie jest moje odczucie po jednej przejażdżce jaką zafundował mi evo
na wykresie może być nawet 2.. ale auto zapier... na 165 oponie trakcja może będzie ale może na 4biegu
Tak więc nieoficajlny wynik jest z dyno czyli 286,8 hp i 338.9 nm, oficjalny wynik będzie wiosną na szczelnym dolocie z wymienionym coolerem
Zamykając sprawę mechaniczną, z Wrocławia wizyta w Katowicach w SITZCAR, odebrana reszta część wnętrza, podłoga , dywaniki, sufit i wszystkie słupki
ty juz jezdziles swoim po kolejnych modyfikacjach to czujesz roznice ja jak swojego odebralem to byl szok przesiasc sie ze 100 konnego autka do 325 konnego jeszcze w 4 x 4 1 tydzien nauki jazdy tym autkiem a potem niezchodzacy banan z twarzy
wiec teraz tylko zrobic to co trzeba i cieszyc sie bezawaryjna jazda autka i modzic dalej
mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
1/4 mili best et 12.7
- vw_golf3
- Gadatliwa bestia
- Posty: 922
- Rejestracja: czw maja 10, 2007 22:36
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontakt:
VW GOLF MK3 2e TURBO by vw_golf3
Obiecane fotki wnętrza :
W międzyczasie zająłem się renowacja swoich felg, od 2009 roku nie czyszczone z tyłu, po prostu jakaś maskara, brud i pył z klocków ( do czyszczenia użyłem mocnego roztworu APC + BILBERRY + TAR REMOVER + GLINKA + WOSK ), nie będę wrzucał wszystkich zdjęć z czyszczenia rozkręcania itp, wrzucam kilka podglądowych :
śrubki i nakrętki
Ranty przód :
Ranty tył + dekle
Rotory na ten sezon :
Wszystko spakowane czeka na lepsze dni
W międzyczasie zająłem się renowacja swoich felg, od 2009 roku nie czyszczone z tyłu, po prostu jakaś maskara, brud i pył z klocków ( do czyszczenia użyłem mocnego roztworu APC + BILBERRY + TAR REMOVER + GLINKA + WOSK ), nie będę wrzucał wszystkich zdjęć z czyszczenia rozkręcania itp, wrzucam kilka podglądowych :
śrubki i nakrętki
Ranty przód :
Ranty tył + dekle
Rotory na ten sezon :
Wszystko spakowane czeka na lepsze dni
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości