cowboy
hm, czy go chować ?
Tak moim zdaniem w miarę git jest, evo mówił że jest w wydajny ale ogólnie myślę nad zmianą na jakiś nowszy ( bo tego wizualny stan jest kiepski )
Strojenie oficjalne w tą sobotę, gdyż poprzednio stopił się przewód ciśnieniowy od komputera (plastik się stopił i zakleszczył w środku ), to była główna przyczyna i dlatego auto nie zostało wystrojone w 100% .
Wstępnie auto dzisiaj zostało wystrojone przez Evo,
Ciśnienie doładowania 0.8 bara ( niestety było za gorąco i to uniemożliwiło podkręcenia do 1bara), dokładnego wyniku nie pamiętam , coś około 270km i 390Nm , evo wrzuci później wykres. Pomiar robiony Dynometem .
Jeśli chodzi o sam silnik to jest zrobiony na tip top, żadnych stuków szarpnięć itp. Mapy paliwa i zapłonów również na tip top . Jest i będzie wystrojony w bezpieczny sposób około 90% możliwości, a dlaczego?
Dlatego iż silnik ma jeździć bezawaryjnie, ma służyć jak najdłużej więc postanowiliśmy nie żyłować go na maxa,
Evo mówił że silnik wciąż jest za świeży, po przejechaniu ok. 1tys km jeszcze podniesiemy doładowanie do 1bara. Wtedy powinno być lepiej. Ogólnie auto dla bezpieczeństwa ma założone kilka zabezpieczeń dzięki którym nic złego się nie stanie w chwilach maksymalnego przeciążenia.
Jak na razie to tyle, myślę że jak dobrze pójdzie na majóvwkę pojadę na 1barze . Na rolkach na hamowni 3xx powinno być
Resztę dokładniejszych info evo napiszę jak wrzuci wykres