VW GOLF MK3 2e TURBO by vw_golf3

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
vw_golf3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: czw maja 10, 2007 22:36
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: vw_golf3 » pt mar 26, 2010 22:51

Mała aktualizacja, taka mini fotka przyszła do mnie dzisiaj z Wrocławia

Obrazek

Planowany odbiór przed świętami



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » pt mar 26, 2010 23:39

ciekawe cóż evo namodzil :))) . Z pewnoscia bedzie zacnie. Pozdrowionka


BB (borówka, bandit ...)

Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » sob mar 27, 2010 00:03

mnie tam ciekawi wynik :chytry:


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » sob mar 27, 2010 00:08

okolice 300+ byłby fajne :helm:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
vw_golf3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: czw maja 10, 2007 22:36
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: vw_golf3 » sob mar 27, 2010 00:15

evolution pisze:
Rafalek114 pisze:MISTRZEM" ulepow na tym forum
piszac to obrazasz wiekszosc ludzi na tym forum jezdzacych modyfikowanymi autami. mistrzem jak napisales nie jestem a jedynie wicemistrzem polski mechanikow KMP 2009. jak napisales przerasta cie wymyslenie dlaczego bedzie taki setup... zachowujesz sie wiec jak typowy pustak stosujac zasade ze jak czegos nie wiem to nalezy rozmowce obrazic, to sie dowiem... hmmmm
cos odslonie... wykres identycznego 2e ulepionego turbo sprzed 1,5 roku cisnienie 1 bar.... zamierzam podniesc poprzeczke
Obrazek

kilka stron wcześniej pewna myśl evo
Ostatnio zmieniony sob mar 27, 2010 00:16 przez vw_golf3, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » sob mar 27, 2010 02:12

łoł wykresik jak ta lala najsampier myslalem ze to jakis dizelek :) powodzenia i gratki chyba za najbardziej doinwestowanego i pochłoniającego najwięcej pieniędzy golfa. Fura kozak, ale najlepsze bedzie pewnie niebawem :)


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
Maciek23
Forum Master
Forum Master
Posty: 1814
Rejestracja: śr kwie 09, 2008 06:41
Lokalizacja: mazowieckie / pomorskie

Post autor: Maciek23 » sob mar 27, 2010 07:04

arturkw przeciez to wykres z auta wody a nie vw_golf3.

vw_golf3 jeszcze wykresu nie ma, a z tego evo gadal to bedzie wiecej niz 333KM. Wiec nie ma co przypominac wczesniejszych rozmow. Dochodzi jeszcze kwestia awaryjnosci tego silnika. Czy bedzie jezdzil normalnie, czy ciagle cos bedzie szwankowac. No chyba ze nastawiliscie sie tylko na osiagniecie mocy powyzej 333KM, a walory uzytkowe sa na drugim planie. Ale czy byloby to dobrym posunieciem sam ocenisz



Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » sob mar 27, 2010 12:57

Maciek23 pisze:arturkw przeciez to wykres z auta wody a nie vw_golf3.
sorki moje nie dopatrzenie ale to przez godzine :)


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

Awatar użytkownika
vw_golf3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: czw maja 10, 2007 22:36
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: vw_golf3 » ndz mar 28, 2010 01:09

Maciek23

dla mnie jak będzie 280 ps to będzie git, wiadomo że nie non stop nie daje się ognia full, więc evo będzie wiedział najlepiej co zrobić z tym fantem :grin:

Poczekajmy jeszcze kilka dni, we wtorek mają być strojenia na hamowni , dzisiaj były pierwsze próby na mieście



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz mar 28, 2010 18:10

jak juzvw_golf3, napisal pierwsze jazdy byly, ukladalem silnik, cisnienie 0.6 bara, przebieg 18 km, max rpm 7000, we wtorek bede dostrajal auto na poczatek( czyli jakies 5kkm) nie przekrocze bariery 1 bara i go mocno zaleje paliwem zeby mial odpowiednio chlodno, jak wystroje dam znac co wyszlo


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

siewcu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: sob lut 02, 2008 19:10
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: siewcu » ndz mar 28, 2010 18:48

vw_golf3, respekt za auto.. Widziałem u Jacka, wygląda masakrycznie... Bardziej dopieszczonej fury nie widziałem... :bajer:



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw kwie 01, 2010 21:06

malu update, golf jest skonczony, jednak ze wzgledu na bardzo maly przebieg ( w chwili hamowan mial okolo 30 km) i to ze silnik jest swiezo zlozony( byly takze honowane cylindry) zaobserwowalem przy strojeniu z wyzszym cisnieniem doladowania gwaltowny skok temperatury oleju do 120 125 stopni, zweryfikowalem moje checi wypuszczenia auta z doladowaniem w okolicach 0.9 bara i na chwile obecna parametry ustawione na okolo 1,5 kkm przebiegu do ulozenia silnika to:
afr 11.2...11.5
boost 0.5 w piku, 0.4 w max mocy
temperatura oleju na tych nastawach nie przekracza 112 stopni, jak zacznie spadac do okolic 100 co zasugeruje spadek wewnetrznych oporow silnika wykonam koncowe dostrojenie z dojazdem do wlasciciela,
oficjalny wynik na chwile obecna z jakim auto wyjedzie ode mnie na czas ulozenia sie silnika to:
198.7 ps@5450
287.2 Nm@3895
wykres niebawem wkleje


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Maciek23
Forum Master
Forum Master
Posty: 1814
Rejestracja: śr kwie 09, 2008 06:41
Lokalizacja: mazowieckie / pomorskie

Post autor: Maciek23 » czw kwie 01, 2010 21:10

To trzeba poczekac na ofiacjalne wyniki tak jak piszesz jak sie silnik ulozy. Jakie parametry przewidujesz na 0,9bara w przyblizeniu?



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw kwie 01, 2010 21:40

dociagniety koncowo bedzie na 1 bar i powinien bez niczego wypluc 3xx, ale potrzeba czasu, on jest za swiezy na to


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości