






MODEL:
Golf III GTI Jahre
SILNIK:
Swap - 1.8T 20V APP
MOC:
240KM
MODY POD MASKA:
Przeróbka turbiny K03s w hybrydę SP51
Większe InPipe, do sprężarki firmy Unitronic
Sportowy kolektor APP
Wtryski 0 280 155 892 - niebieskie - 395 cm3/min przy 3bar i 456 cm3/min przy 4bar
Zawór upustowy GFB Stealth FX
Regulator ciśnienia paliwa
Wydech 63.5mm stal nierdzewna z dodatkiem tytanu, tlumik MG Motorsport
ZAWIESZENIE:
Gwintowane z dziewięcioro stopniową regulacją twardości Bilstein B16 PSS9
Negatyw
Przód - rególowane prototypowe Cambery firmy SILVER Project (ustawione 4,20 stopnia na koło)
Tył - Camber Shmit (ustawione 4,20 stopnia na koło)
UKLAD HAMULCOWY:
Przód
- Zaciski czterotłoczkowe Porsche (Porsche 911 996 Turbo 4S - tył) ;
- Tarcze 312x25mm Zimmermann Sport (wentylowane, nawiercane);
- Klocki EBC RedStuff;
- Komplet sportowych wężyków w oplocie stalowym Black Diamond
Tył
- Zaciski czterotłoczkowe Porsche (Porsche 911 996 Carrera 3.4/3.6 - tył);
- Tarcze 280x22mm Zimmermann Sport (wentylowane, nawiercane);
- Klocki EBC RedStuff;
- Komplet sportowych wężyków w oplocie stalowym Black Diamond;
- Hamulec ręczny hydrauliczny.
KOLA:
Przód
OZ FUTURA 8,5x17" 5x112 ET20 otwór 66,6
opona YOKOHAMA S.Drive 17/40/195
Tył
OZ FUTURA 10x17" 5x112 ET13 otwór 66,6
opona YOKOHAMA S.Drive 17/35/225
NADWOZIE:
Przeróbka lamp HELLA
WNETRZE:
Obszyte w całości skórą aż pod samą sufitkę, wstawki i sufitka pokryta alcantarą.
fotele BRIDE LOW MAXX
Kierownica SPARCO
Pasy cztero punktowe SPARCO
Zegary - Indiglo
BOOST Auto Gauge SMOKE,
WOLTOMIERZ Auto Gauge SMOKE,
TEMPERATURY SPALIN EGT Auto Gauge SMOKE
Instalacja gaśnicza SPARCO
AUDIO:
Radio ALPINE iDA-X305
DVD ALPINE DHA-S690
Monitor LCD 15" oraz wysuwany 7"
Głośniki:
- 2x zestaw dwu drożny JBL P6560C
- 2x zestaw trzy drożny JBL P6563C
- 2x subwofer JBL P1224
Wzmacniacze:
- 2x JBL GTO 1004
- 2x JBL GTO 7001
Zmiany przeprowadzone:
Golf sprowadzony z Niemiec w roku 2007, stan idealny bez rzadnych modyfikacji orginał GTI Jahre.
2007 pierwsze modyfikacje
Zmiana przednich lamp HELLA CELIS, zawieszenie obniżone KONI, bra, zegary IDIGLO




2008
Swap silnika na z 2.0 GTI 8V na 1.8T 20V





Uzyskany efekt

Krótki filmik z hamowni
[youtube]<iframe width="853" height="480" src="http://www.youtube.com/embed/rEMyV0uImyE?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/youtube]
Lakiernik




Próby sił z LamboDors



2009
Cztszczenie silnika oraz komory





Nowe elementy silika i modyfikacja turbiny K03 na hybryde SP51














2010
Zmiana zawieszenia obniżającego KONI na gwintowane z rególacją Bilstein



Regeneracja zacisków hamulcowych oraz wymiana tarcz, klocków oraz przewodów









2011
Zabudowa systemu gaśniczego SPARCO


Modyfikacja oprogramowania silnika CZIP
Brak wyników z hamowni, szcowana moc około 240KM i 320Nm

Modyfikacje lamp przenich i tylnych





Zabudowa CarAudio - DEMOCAR i wykonanie obszycia wnetrza skórą oraz alkantarą






























Filmik Katowice Summer Cars Party
JESIENNA SESJA














2012
Wyniana Hamulców na:
Przód - zaciski czterotłoczkowe Porsche; tarcze 312x25mm Zimmermann Sport (wentylowane, nawiercane); klocki EBC RedStuff; komplet sportowych wężyków w oplocie stalowym Black Diamond



Tył - zaciski czterotłoczkowe Porsche; tarcze 280x22mm Zimmermann Sport (nawiercane); klocki EBC RedStuff; komplet sportowych wężyków w oplocie stalowym Black Diamond; hamulec ręczny hydrauliczny.



Wymiana kół na trzycześciowe felgi OZ FUTURA 8,5x17" 5x110 ET20; 10x17" 5x110 ET20 + opony YOKOHAMA S.Drive 17/40/195; opony YOKOHAMA S.Drive 17/35/225












Remont zawieszenia (piaskowanie, malowanie wszystkich elementów zawieszenia oraz wymiana tuleji na Poliuretanowe)


Wykończeniowe prace przy zabudowie CarAudio
Stan na dziś









Etap malowania komory zakończony







Powoli schodzą zamawiane cześci

Cabery na tył jeszcze czekam na prototypy przednich


No i kolejna hybrydowa cześć :-D wyczekiwana miska z USA



Następny krok zaliczony, prototypy Caberów firmy SILVER Project gotowe





Kilka szczegółowych fotek






Summers Cars Party 2012










Zdjęcia z sieci



Wojna Północ Południe FINAL 2012 - KIELCE















Plany:
Hmm, może jakaś większa turbospreżarka firmy GARET i Szpera do tego
