Historia mojego VW Golfa II 16v (nowa 1 strona :) )

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: tauka » wt kwie 22, 2014 20:52

Gwiazdor pisze:Natomiast w Polo 6N2 występują osłony o numerach:
1. Lewa 191 615 611 - cena ok. 33zł
2. Prawa 191 615 612 - cena jak wyżej
Podałes chyba złe numery bo powinno byc

6N0 615 611 i 6N0 615 612


Obrazek

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: tirsone » wt kwie 22, 2014 21:55

Dzięki za info Panowie, dziś dostałem odpowiedź na forum od jednej osoby i zakupiłem takie osłony, które są z Toledo, ponoć powinny pasować. Jak będzie coś nie teges to najwyżej będę rzeźbił lub je odeślę.

Zamówiłem też tarcze z Mikody i będę też kupował reparaturki zacisków, tłoczki, łożyska itp.

Nie wiem jak jest z wężykami od przewodów hamulcowych, bo zaciski mam z mk2.


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Re: Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: Gwiazdor » śr kwie 23, 2014 09:25

tauka pisze:
Gwiazdor pisze:Natomiast w Polo 6N2 występują osłony o numerach:
1. Lewa 191 615 611 - cena ok. 33zł
2. Prawa 191 615 612 - cena jak wyżej
Podałes chyba złe numery bo powinno byc

6N0 615 611 i 6N0 615 612
Nie podałem, na dodatek w 6N2 z 2000r. są numery z literkami tak jak w MK2/MK3, litery na końcu numeru znikają w modelu z 2001 r.

Także można śmiało kupować od 6N2 osłony bo kosztują 1/3 tego co do MK2.


Obrazek

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Re: Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: tauka » śr kwie 23, 2014 12:06

To mamy jakieś inne katalogi chyba, bo jak sprawdzam wg tych nr co podales, to i tak cena wychodzi taka jak do mk2...
Chyba że coś źle robię

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


Obrazek

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Re: Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: Gwiazdor » śr kwie 23, 2014 13:24

Ja zerkałem w ETCE


Obrazek

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: tirsone » pn maja 19, 2014 21:34

Witajcie

To chyba pora na mały aktual :)
Przy golfie dzieje się bardzo dużo ale potrzebuję jeszcze kilka dni żeby pokazać efekt końcowy :)

Niemniej poniżej wypunktowane mody:

1. Zakup, składanie i montaż amortyzatorów gwintowanych na przód. Niestety jakiś czas temu wylały mi się stare amorki i zmuszony byłem założyć tam obniżający kit, ale brak regulacji i masakrycznie krótki skok zmusił mnie do zmiany. Miałem kupić cały gwint (AP), ale na razie zadowolę się tym co będzie. A będzie w zasadzie całe zawieszenie TA, bo z tyłu miałem kupione nówki amorki a teraz kupiłem gołe słupki na przód. To znaczy nie takie gołe bo z talerzykami. Ale z tych amorków i tego co miałem po poprzednim zawiasie zmontowałem sobie jakiś tam komplecik. Jest już założony na furę i teraz muszę tylko ustawić wysokość i zrobić geometrię.

ObrazekObrazek

2. Lakiernictwo, czyli aktualnie "jestem" w trakcie malowania przedniego zderzaka (po spawaniu), osłon od lusterek i listwy pod lampy :) Foty też umieszczę niebawem.


3. Hamulce tarczowe tył. Ponieważ bębny zawsze raziły mnie w oczy to korzystają z zapału, kasy i jako takiego wolnego czasu postanowiłem wziąć się z bykiem za roki i skończyć to o czym myślałem od dawna.

Poniżej wrzucam kilka fot z prac itp. Nie będę się rozpisywał ile mnie to kosztowało czasu i wysiłku ale dodam tylko, że zaciski rozebrałem, zregenerowałem, odrdzewiłem, pomalowałem. Tak samo różne blaszki itp. Oczywiście jest też wiele nowych części, czyli tarcze, klocki, łożyska, tłoczki, uszczelki, linki, itd. W tym momencie jestem na etapie skręcania wszystkiego do kupy. Przewody hamulcowe zostawiłem te od bębnów tylko je trochę podgiąłem :), do tego dołożyłem oczywiście elastyczne. Na tę chwilę rozkminiam temat korektora siły hamowania, bo takowego nigdy nie miałem i nie wiem czy mam zobaczyć jak się będzie śmigać bez tego, czy kupić jakiegoś wilwooda i zamontować go za pompą. Szkoda, że u nas na forum nie ma jakiejś fotoporady jak to najszybciej zrobić.

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Jak ktoś ma jakieś pytania/sugestię to proszę pisać :)


Pozdrawiam


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Re: Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: tauka » wt maja 20, 2014 06:52

Odpusc sobie korektor. Ja śmigałem tyle lat bez i dawało rady. Trzeba się na początku troszkę przyzwyczaić, że tył bierze mocniej niż brał, np w zakrętach, ale jak już poznasz nowa siłę hamowania, to będzie ok.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


Obrazek

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: dawid018 » wt maja 20, 2014 08:37

tirsone pisze: Na tę chwilę rozkminiam temat korektora siły hamowania, bo takowego nigdy nie miałem i nie wiem czy mam zobaczyć jak się będzie śmigać bez tego, czy kupić jakiegoś wilwooda i zamontować go za pompą. Szkoda, że u nas na forum nie ma jakiejś fotoporady jak to najszybciej zrobić.
najszybciej to zrobisz wkręcająć w pompę dławiki se skody felicii lub seata ibizy o takie:
http://www.skodasklep.pl/produkt,29&mar ... ia_HTB.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

u mnie w vr6 tez miałem ten sam problem ze tył hamował wcześniej niż przód,a z racji wagi silnika potrafiło blokować tylne koła, po założeniu tego ustrojstwa problem znikł.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: tirsone » wt maja 20, 2014 08:50

tauka, dawid018,

W sumie to mam z przodu tarcze 280mm, zaciski i tłoczki też są większe...ale nie mam ABSu więc sam nie wiem jak to będzie przy ostrym depnięciu na hamulec. Te dławiki to całkiem ciekawa opcja tylko nie wiem jak będzie z gwintami, tzn czy podejdzie mi to P&P na pompę. Generalnie muszę podjąć jakąś decyzję zanim zaleję wszystko płynem. Ale może zaryzykuję i zostawię jak jest, tylko potem pojadę gdzieś i przetestuję to wszystko pod kątem blokowania kół.


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: dawid018 » wt maja 20, 2014 13:50

tirsone pisze:Te dławiki to całkiem ciekawa opcja tylko nie wiem jak będzie z gwintami, tzn czy podejdzie mi to P&P na pompę
wszystko pasuje,dławik wkręcasz w pompę a w dławik rurkę.nic nie przerabiasz,10minut roboty z tym a na pewno będzie lepiej niż bez. jezdziłem kilka dni bez tych dławików i to była masakra.fakt ze mam cięższy motor niż twój ale mimo wszystko nie ryzykował bym jak lubisz szybciej pojezdzić


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
fill89
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr paź 22, 2008 18:18
Lokalizacja: Budzisko/Suwałki

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: fill89 » wt maja 20, 2014 18:06

Ładnie działasz kolego, oby tak dalej



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: tirsone » wt maja 20, 2014 21:03

fill89 pisze:Ładnie działasz kolego, oby tak dalej
A dziękuję, żeby tylko mieć więcej czasu i wiedzy, ale motywację mam więc i są już kolejne plany.


A co do bieżącej roboty to przewody hamulcowe które szły do bębnów (ostatnie końcowe odcinki) będę zmieniał na miedziane bo te oryginalne zaczęła już miejscami żreć ruda. Więc żeby wszystko było cacy to zmienię przynajmniej te końcowe kawałki. W przyszłości zapewne zmienię wszystko ale na tę chwilę nie chcę unieruchamiać fury na kolejne dni...

Na razie wszystko składam do kupy ale dziś postanowiłem sprawdzić czy będę w stanie wyregulować linki ręcznego. Układ mam jeszcze nieodpowietrzony i nie jest zalany płynem. Wiec jest jakiś problem :/ Nie wiem w sumie co, ale doleciałem z regulacją linki prawie do końca i lipa, tzn. mogę rękoma obracać tarcze bo bardzo słabo je trzyma. a dokładnie z jednej strony trochę bardzie a z drugie słabo. Oczywiście widzę że dźwignie w zaciskach przesuwają się do samego końca więc to nie jest kwestia linek ale zacisków. Nie bardzo wiem co jest nie tak, tym bardziej, że sprawdzałem czy tłoczek reaguje na ruch dźwigni i tak było. A mam jeszcze drugą parę zacisków z mk2 i tam przy ruszaniu dźwignią tłoczki też poruszają się w podobnym zakresie. Jedyne co mi przychodzi do głowy to może zbyt sztywno osadzone klocki które musiałem w sumie wcisnąć na jarzma (z uwagi na farbę, którą są pomalowane).

Ehh może ja to próbuję zrobić w złej kolejności i najpierw trzeba zalać układ płynem i odpowietrzyć, a potem na włącząnym silniku powciskać pedał hamulca żeby się klocki poukładały? Jakieś pomysły? :)


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
herbiasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1287
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: herbiasty » wt maja 20, 2014 22:21

Co do korektorów z Felicii, to jest jeszcze jeden lepszy model z Scirocco 16V, ja mam u siebie ori z 8V czyli takie jak Felka.
Za kieorwca wydmuszka i tylko aku, heble 226mm z tłoczkami 42mm z Ibi Vario a z przodu 280mm w opla.
Tyl i tak lapie szybciej. Nie wiem jaka różnica w cenie ale te z 16V sa z nizszym cisnienim ciecia.


RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;

Sroka na fejsie:

https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Misza1122
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt lut 02, 2010 12:49
Lokalizacja: Terespol
Kontakt:

Historia mojego VW Golfa II 16v

Post autor: Misza1122 » wt maja 20, 2014 22:56

Dobrze myślisz. najpierw musisz odpowietrzyć układ i zeby klocki ułożyły się. A na koncu ręczny. I na Twoim miejscu bym zdrapał farbe w miejscach gdzie pracuje klocek.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości