Podałes chyba złe numery bo powinno bycGwiazdor pisze:Natomiast w Polo 6N2 występują osłony o numerach:
1. Lewa 191 615 611 - cena ok. 33zł
2. Prawa 191 615 612 - cena jak wyżej
6N0 615 611 i 6N0 615 612
Moderator: G0 Karcio
Podałes chyba złe numery bo powinno bycGwiazdor pisze:Natomiast w Polo 6N2 występują osłony o numerach:
1. Lewa 191 615 611 - cena ok. 33zł
2. Prawa 191 615 612 - cena jak wyżej
Nie podałem, na dodatek w 6N2 z 2000r. są numery z literkami tak jak w MK2/MK3, litery na końcu numeru znikają w modelu z 2001 r.tauka pisze:Podałes chyba złe numery bo powinno bycGwiazdor pisze:Natomiast w Polo 6N2 występują osłony o numerach:
1. Lewa 191 615 611 - cena ok. 33zł
2. Prawa 191 615 612 - cena jak wyżej
6N0 615 611 i 6N0 615 612
najszybciej to zrobisz wkręcająć w pompę dławiki se skody felicii lub seata ibizy o takie:tirsone pisze: Na tę chwilę rozkminiam temat korektora siły hamowania, bo takowego nigdy nie miałem i nie wiem czy mam zobaczyć jak się będzie śmigać bez tego, czy kupić jakiegoś wilwooda i zamontować go za pompą. Szkoda, że u nas na forum nie ma jakiejś fotoporady jak to najszybciej zrobić.
wszystko pasuje,dławik wkręcasz w pompę a w dławik rurkę.nic nie przerabiasz,10minut roboty z tym a na pewno będzie lepiej niż bez. jezdziłem kilka dni bez tych dławików i to była masakra.fakt ze mam cięższy motor niż twój ale mimo wszystko nie ryzykował bym jak lubisz szybciej pojezdzićtirsone pisze:Te dławiki to całkiem ciekawa opcja tylko nie wiem jak będzie z gwintami, tzn czy podejdzie mi to P&P na pompę
A dziękuję, żeby tylko mieć więcej czasu i wiedzy, ale motywację mam więc i są już kolejne plany.fill89 pisze:Ładnie działasz kolego, oby tak dalej
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości