Jeżeli regulator przepuszcza paliwo to silnik się zalewa i trzeba wtedy dodać gazu bo inaczej nie odpaliMisza1122 pisze:ja po prostu nie widze związku regulatora z paleniem.
Historia mojego VW Golfa II 16v (nowa 1 strona :) )
Moderator: G0 Karcio
Historia mojego VW Golfa II 16v
Historia mojego VW Golfa II 16v
Misza1122 pisze:Przy przepustnicy coś modziłeś ???
no robiłem.... wygładzałem kanty w środku tak żeby powietrze miało jak najmniejsze opory ...
Sprawdziłem krańcówkę przed chwilą. Mam miernik do pokazywania m.in czy obwód jest zamknięty czy otwarty (mówiąc po mojemu).
Odłączyłem wtyczkę i podłączyłem miernik...zapiszczało...czyli jest ok.
Na rozłączonej krańcówce cisza..
Potem chcę powtórzyć pomiar i zapadła cisza... już nic nie piszczy.. Obojętnie czy na zamkniętej czy otwartej krańcówce.. Więc albo jest ona jakaś trefna albo ją przed chwilę zepsułem w jakiś tajemniczy sposób...
Kupiłem kiedyś zapasową przepustnicę do ABFa i tam krańcówka działa tak jak napisaliście bo sprawdziłem przy okazji...
Co do TPS-a to na zamkniętym 0,58V a na pełnym otwarciu 4,14V....
Wnioski?:P
Historia mojego VW Golfa II 16v
Misza1122 pisze:Czyli masz odpowiedz;)
To zakładaj tą co masz na podmianę;)
Założę ale już jutro. Niemniej mam jakieś opory przed zbyt dużym optymizmem... może to dlatego, że moja często zamotana głowa nie bardzo umie sobie wyobrazić 100% związku między taką usterką a wspomnianymi przeze mnie objawami ^^
btw. Czy taka usterka nie powinna być jakimś błędem w ECU?
Historia mojego VW Golfa II 16v
Spróbuj podregulować zderzak krańcówki, ew. poluzować linkę gazu (ma być co najmniej 2mm luzu)tirsone pisze:Wnioski?:P
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Historia mojego VW Golfa II 16v
Nie ECU błędu nie wyrzuci.tirsone pisze:btw. Czy taka usterka nie powinna być jakimś błędem w ECU?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Historia mojego VW Golfa II 16v
dokładnie tak, ja to robię jeszcze inaczej, zapraszam kolegę co ma wciskać gaz do podłogi, ja wtedy odpinam zawleczkę, luzuję bądź naciągam linkę i tak żeby przepustnica była otwarta na max i zapinam zawleczkę, potem jeszcze reguluję trochę podporę pedału gazu w kabinie co by kierowca który będzie nerowo wciskał często gaz do podłogi nie uszkodził linki i innych elementów i tyletoffic pisze:Spróbuj podregulować zderzak krańcówki, ew. poluzować linkę gazu (ma być co najmniej 2mm luzu)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Historia mojego VW Golfa II 16v
U mnie linka jest luźno...nie ma szans żeby nie dobijało krańcówki.
Nic to jutro podmienię krańcówkę i zobaczymy.. jeśli problem minie to wiszę każdemu po 4ro paku
Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję za pomoc.
Nic to jutro podmienię krańcówkę i zobaczymy.. jeśli problem minie to wiszę każdemu po 4ro paku
Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję za pomoc.
Historia mojego VW Golfa II 16v
Nie ale widać ją w innym miejscu w VAGu, pamiętaj,że przestawiając zderzak krańcówki zmieniasz również otwarcie przepustnicy przy puszczonym gazie a to też ma znaczenietirsone pisze:btw. Czy taka usterka nie powinna być jakimś błędem w ECU?
- maxgt
- Gadatliwa bestia
- Posty: 590
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
- Lokalizacja: Gdynia
- Auto: mk4 2.8 4m, lupo
- Silnik: BDE
- Kontakt:
Historia mojego VW Golfa II 16v
tak prosto się to ustawia, że nie mam sensu się nad tym rozwodzić, krańcówka nie do kupienia,ale można zastosować zwykły tzw. np. tamper od central alarmowych, który nawet ma taki sam rozmiar jak ten zalany w ori krańcówce
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Historia mojego VW Golfa II 16v
tirsone, zmieniłeś / ustawiłeś krańcówkę ??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Historia mojego VW Golfa II 16v
rysiektr pisze:tirsone, zmieniłeś / ustawiłeś krańcówkę ??
Tak zmieniłem, ustawiłem tak jak poprzednią ale nie miałem możliwości rozgrzania silnika i próby odpalenia. Samochód odpaliłem tylko w garażu i nic podejrzanego się nie działo. Ale na dniach się gdzieś przewiozę to obadam czy coś to dało i na pewno napiszę.
A teraz z innej beczki. Zakupiłem nowy front do jetty firmy in.pro.. Lampy smoked.. Nie chciało mi się bawić z domowym przyciemnianiem lampek, które mam bo to upierdliwa robota..
Niestety moja radość była krótkotrwała... okazało się, że jeden z uchwytów w lampach in.pro. (ten na którym nie ma regulacji) jest przesunięty w bok o jakieś 4cm :/, co skutecznie uniemożliwia montaż reflektora do oryginalnej ramki
Napisałem do sprzedającego (allegro) czemu nie było informacji o tym w opisie aukcji i czy mają jakiś patent na to. Niestety jak to handlarze, mówią, że nie wiedzieli i każą odesłać jeśli uznałem, że nie dam rady tego założyć... Wkurza mnie takie podejście bo mogliby po prostu mi to jakoś zrekompensować bez zabawy w odsyłanie, ale się wypieli więc zastanawiam się co mogę teraz zrobić. Opcje są 3, odesłać lampy, rzeźbić w reflektorze, rzeźbić w ramce.... Na razie nie wiem co zrobię..
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Historia mojego VW Golfa II 16v
Ja bym odesłał i bawił się w przeróbkę ori lamp.
A osobiście najbardziej podoba mi się ori front na 4ry lampy
A osobiście najbardziej podoba mi się ori front na 4ry lampy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Historia mojego VW Golfa II 16v
Lampy założyłem, co prawda muszę je teraz jakoś sensownie wyregulować ale właściwie jakoś tam się udało to złożyć. Musiałem wyciąć nowe miejsca na plastik do mocowania ale w zasadzie dzięki posiadanym narzędziom nie było to aż tak trudne. A sprzedawca chińskim targiem dał mi zniżkę 50 PLN na zakupy u nich... także zawsze coś choć i tak wątpię żeby to wykorzystał.
Także lampy mam, teraz kwestia ustawienia... jak to zrobię? Zapewne metodą na oko. Jak to wszystko ogarnę to wrzucę jakieś foto oczywiście.
A co do wymiany krańcówki. W zasadzie sukces jest połowiczny, bo auto odpaliło kilkukrotnie na rozgrzanym silniku, ale również kilkukrotnie nie dało się bez gazu. Także nie była/jest to jedyna usterka (ale tak mi się wydawało, że to nie jest mój główny problem). Jutro wymienię regulator ciśnienia paliwa.
Także lampy mam, teraz kwestia ustawienia... jak to zrobię? Zapewne metodą na oko. Jak to wszystko ogarnę to wrzucę jakieś foto oczywiście.
A co do wymiany krańcówki. W zasadzie sukces jest połowiczny, bo auto odpaliło kilkukrotnie na rozgrzanym silniku, ale również kilkukrotnie nie dało się bez gazu. Także nie była/jest to jedyna usterka (ale tak mi się wydawało, że to nie jest mój główny problem). Jutro wymienię regulator ciśnienia paliwa.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości