Historia mojego VW Golfa II 16v (nowa 1 strona :) )
Moderator: G0 Karcio
- maxgt
- Gadatliwa bestia
- Posty: 590
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
- Lokalizacja: Gdynia
- Auto: mk4 2.8 4m, lupo
- Silnik: BDE
- Kontakt:
Historia mojego VW Golfa II 16v
no ale widzę,że jesteś jeszcze przed wymianą skrzyni biegów,na tą normalną
Historia mojego VW Golfa II 16v
maxgt pisze:no ale widzę,że jesteś jeszcze przed wymianą skrzyni biegów,na tą normalną
Czyli jaką?
Historia mojego VW Golfa II 16v
maxgt pisze:czyli na taką, do której nie idzie linka do sprzęgła
Skrzynię (o ile nikt nic w niej nie modził przede mną) mam 2Y... A czemu uważasz że ta inna byłaby lepsza?
- Czarson
- Forum Master
- Posty: 1948
- Rejestracja: pt maja 16, 2008 21:12
- Lokalizacja: Puławy/Oslo
- Kontakt:
Historia mojego VW Golfa II 16v
tirsone, przesledziłem cały temat (strona 1), i jestem zaskoczony determinacja bo miałes po drodze duże nieskodzianki, dobrze ze pod maske trafił ABF
jakie dalsze modyfikacje przewidujesz??
życze powodzenia i bede śledził temacik
jakie dalsze modyfikacje przewidujesz??
życze powodzenia i bede śledził temacik
co myślisz o moim golfie? viewtopic.php?f=87&t=436585 zapraszam do komentowania
Mój nowy Edition One GTI viewtopic.php?f=87&t=543801" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię listwy wąskie od pakietu GTI 3d do mk2
Mój nowy Edition One GTI viewtopic.php?f=87&t=543801" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię listwy wąskie od pakietu GTI 3d do mk2
- maxgt
- Gadatliwa bestia
- Posty: 590
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
- Lokalizacja: Gdynia
- Auto: mk4 2.8 4m, lupo
- Silnik: BDE
- Kontakt:
Historia mojego VW Golfa II 16v
więcej potrafi znieść,a widząc dalsze samozaparcie to pewnie na tym co jest to się nie skończy
Historia mojego VW Golfa II 16v
maxgt pisze:więcej potrafi znieść,a widząc dalsze samozaparcie to pewnie na tym co jest to się nie skończy
Och mam jeszcze tyle planów... zobaczymy jak będzie z kasą bo czasy trudne : /
Takie tam foto...nie mam fisheye'a i nie mam jeszcze dobrego pstrykacza do nocnych fot...
Wytrawne oko zauważy że przednia mach idzie trochę w górę... to przez te teleskopy do jej podnoszenia...są trochę za grube
- DzigiGTI
- Special Edition
- Posty: 3325
- Rejestracja: wt gru 07, 2010 09:54
- Lokalizacja: KRA Ków
- Kontakt:
Historia mojego VW Golfa II 16v
Przejmujesz się...ja zmieniałem błotniki i mam mega szpare a z drugiej strony maska styka sie na końcu z błotnikiem..a wracając od lakiernika podniosło mi mache rozwaliło podszybie,zagięło maske...i jeszcze wygięło zawiasy że maski nie domknę...Kto ma gorzej?
- maxgt
- Gadatliwa bestia
- Posty: 590
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
- Lokalizacja: Gdynia
- Auto: mk4 2.8 4m, lupo
- Silnik: BDE
- Kontakt:
Historia mojego VW Golfa II 16v
te "teleskopy" wyginają maskę,kiedyś znajomemu wygieło i wyszedł bokiem jak zamykał,nie polecam
Historia mojego VW Golfa II 16v
No dobrze...Dziś w końcu dorobiłem złącze OBD 2 do łączenia się z ECU. Kabelek Viakena i VAG COM w wersji DEMO jak sądzę.
Po ustawieniu wszystkiego udało mi się połączyć z ECU Wyświetlił się numer seryjny itd.
Zrobiłem sobie skanowanie błędów i nie znalazło żadnych.
Jeśli w najbliższym czasie również żadne się nie pojawią to mogę przejść do kolejnego punktu a mianowicie diagnozy elementów mechanicznych auta, które mogą/mają wpływ na to, że rozgrzany silnik odpala mi wyłącznie kiedy w czasie kręcenia dodam gazu.
Aha, ponieważ jestem laikiem to mam kilka pytań:
Czy w Vag Com mogę znaleźć takie dane jak np. moment odcięcia paliwa?
Czy są jakiekolwiek parametry ABFa, które można ustawiać za pomocą tego programu?
Z góry dzięki za info
Po ustawieniu wszystkiego udało mi się połączyć z ECU Wyświetlił się numer seryjny itd.
Zrobiłem sobie skanowanie błędów i nie znalazło żadnych.
Jeśli w najbliższym czasie również żadne się nie pojawią to mogę przejść do kolejnego punktu a mianowicie diagnozy elementów mechanicznych auta, które mogą/mają wpływ na to, że rozgrzany silnik odpala mi wyłącznie kiedy w czasie kręcenia dodam gazu.
Aha, ponieważ jestem laikiem to mam kilka pytań:
Czy w Vag Com mogę znaleźć takie dane jak np. moment odcięcia paliwa?
Czy są jakiekolwiek parametry ABFa, które można ustawiać za pomocą tego programu?
Z góry dzięki za info
- maxgt
- Gadatliwa bestia
- Posty: 590
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
- Lokalizacja: Gdynia
- Auto: mk4 2.8 4m, lupo
- Silnik: BDE
- Kontakt:
Historia mojego VW Golfa II 16v
czyli z otwartą przepustnicą, mierzyłeś TPS-a?tirsone pisze:rozgrzany silnik odpala mi wyłącznie kiedy w czasie kręcenia dodam gazu
ja ze swoim ABFe walczyłem do dziś w nocy i problemy ustały, świrowała nowa sonda ,odłączyłem i chula jak marzenie,ale co najdziwniejsze powodowała dziwne objawy na zimnym i na ciepłym
Historia mojego VW Golfa II 16v
Dlaczego to jest takie dla ciebie dziwne??maxgt pisze:ale co najdziwniejsze powodowała dziwne objawy na zimnym i na ciepłym
Zrób PrtSc grup 1, 3, 4, 5 i 6 na nagrzanym silniku i wolnych obrotachtirsone pisze:Zrobiłem sobie skanowanie błędów i nie znalazło żadnych.
Jeśli w najbliższym czasie również żadne się nie pojawią to mogę przejść do kolejnego punktu a mianowicie diagnozy elementów mechanicznych auta, które mogą/mają wpływ na to, że rozgrzany silnik odpala mi wyłącznie kiedy w czasie kręcenia dodam gazu.
- maxgt
- Gadatliwa bestia
- Posty: 590
- Rejestracja: sob lis 12, 2005 18:42
- Lokalizacja: Gdynia
- Auto: mk4 2.8 4m, lupo
- Silnik: BDE
- Kontakt:
Historia mojego VW Golfa II 16v
dziwne że na zimnym to miałem na myśli bo teoretycznie sonda zaczyna pracować od momentu jak silnik się nagrzeje i temp. spalin osiągnie wartość chyba 350stopni,choć mogę się mylić,ale we wszystkich tematach z tym związanym większość piszę że nie ma wpływu jak jest zimny
Historia mojego VW Golfa II 16v
maxgt pisze:czyli z otwartą przepustnicą, mierzyłeś TPS-a?
jeszcze nic nie mierzyłem...mam zamiar się teraz za to zabrać. Pytanie tylko czy uwalony TPS nie byłby jakimś błędem w ECU?
toffic pisze:Zrób PrtSc grup 1, 3, 4, 5 i 6 na nagrzanym silniku i wolnych obrotach
Dopiero rozkminiam ten VAG COM, pomijam że mam wersję demo i chyba nie wszystkie funkcje tam działają... Oczywiście mogę postarać się o pełną wersję jak trzeba ; )
Powiem mi toffic gdzie mam znaleźć te funkcje w tym programie?
Rozumiem, że uwalona sonda nie będzie figurowała jako błąd w ECU? :/maxgt pisze:ja ze swoim ABFe walczyłem do dziś w nocy i problemy ustały, świrowała nowa sonda ,odłączyłem i chula jak marzenie,ale co najdziwniejsze powodowała dziwne objawy na zimnym i na ciepłym
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości