średnio, ja bym się nie cieszyłtirsone pisze:1 cylinder 11,9 bar
2 --------- 12,5 bar
3 --------- 12 bar
4 --------- 11,8 bar
Historia mojego VW Golfa II 16v (nowa 1 strona :) )
Moderator: G0 Karcio
tak nie wiesz, że te siłowniki co kupiłeś czasem powodują złamanie maski, a tak to są OK :green_fuck:tirsone pisze:czy ja czegoś nie wiem?
Ostatnio zmieniony ndz lis 08, 2009 14:55 przez toffic, łącznie zmieniany 1 raz.
toffic pisze:średnio, ja bym się nie cieszył
Dlatego napisałem, że nie znalazłem danych ile powinno być : )
Byś rzucił jakimiś, albo napisał więcej informacji w temacie heh
Czytałem właśnie gdzieś o takich wartościach, w sumie to jestem ciekawy jakie dokładnie przełożenie na moc ma wszelka odchyłka od tych 13 bar...Ostry! pisze:Stan normalny: 11-13barów
no to fakt, że względnie równomariachi pisze:no i ważne że jest po równo ,
Odchyłka na poziomie 0,5bar od podanego sprężania jako nominalne nie jest jakoś odczuwalne względem mocy. Ja po zrobieniu dołu miałem sprężanie ok 19barów, teraz po ułożeniu ok 18 - w moim przypadku odczuwalne to jest bo przed remontem miałem kiepsko z ciśnieniem.tirsone pisze:Czytałem właśnie gdzieś o takich wartościach, w sumie to jestem ciekawy jakie dokładnie przełożenie na moc ma wszelka odchyłka od tych 13 bar...
Ja bym na Twoim miejscu narazie nic nie robił, chyba że bierze Ci olej. A jaki kolor miały świece?
Wygodni Kolega też ma załamaną w mk2, bo mk2 nie ma wzmocnionej maski po bokach niestety..toffic pisze:siłowniki co kupiłem czasem powodują złamanie maski
German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]
Nie bierze mi oleju w ogóle. Nic nie ubywa.Ostry! pisze:Ja bym na Twoim miejscu narazie nic nie robił, chyba że bierze Ci olej
Były suche i właściwie delikatnie białe. Zero czarnego znaczy się.Ostry! pisze:A jaki kolor miały świece?
Jeśli sam obsługuję swoje mk2 to nie ma opcji takiego napitalania maską żeby pękłaOstry! pisze:bo mk2 nie ma wzmocnionej maski po bokach niestety..
W takim razie ja bym nic nie ruszał bo szkoda $, czasu i pracy, a na pewno znajdzie się coś innego w co można zainwestować
Wiadomo, że tak - kolega mówił, że stało mu się tak dlatego, że nie przytrzymywał jej przy otwieraniu ale nie wiem ile w tym prawdytirsone pisze:Jeśli sam obsługuję swoje mk2 to nie ma opcji takiego napitalania maską żeby pękła
Ostatnio zmieniony ndz lis 08, 2009 02:36 przez Ostry!, łącznie zmieniany 1 raz.
German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]
Co to byl za sprzet do mierzenia kompresji?
jak jakis tani to pomiar jest malo miarodajny.
jak jakis tani to pomiar jest malo miarodajny.
Ostatnio zmieniony ndz lis 08, 2009 10:43 przez DaroS, łącznie zmieniany 1 raz.
Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
- Adrian1989
- Łysy z Brazzers
- Posty: 7800
- Rejestracja: wt mar 25, 2008 16:22
- Lokalizacja: Słupsko/Wieluń EWI
- Kontakt:
Wszystko w zależności w którym miejscu są siłowniki (bliżej zawiasów czy połowy maski) i jakiej są długości - opanuje się technikę otwierania/zamykania i na pewno maska się nie złamiemaska lamie sie od zamykania na tych amortyzatorkach bo trzeba uzyc wiecej sily by przelamac opor silownikow a nie odo otwierania sprawdzone na wlasnym przykladzie
Dokładnie. Yato może nie jest liderem w produkcji akcesoriów motoryzacyjnych ale nie jest to jakiś tani sprzęt z lidla itp. Zmierz kompresję za jakiś czas i porównaj pomiarytirsone pisze:Poza tym żadnej większej filozofii przy tym akurat pomiarze nie ma.. ot wkręcasz i wsio.
German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]
kolego czytaj ze zrozumieniem: napisałem ze siłowniki które kupił tirsonełamią maske boOstry! pisze:Wiadomo, że tak - kolega mówił, że stało mu się tak dlatego, że nie przytrzymywał jej przy otwieraniu ale nie wiem ile w tym prawdy
Ja zrobiłem inaczej niż większość, coś na wzór Audi 80 i działa dobrze od ponad 4 latOstry! pisze:bo mk2 nie ma wzmocnionej maski po bokach niestety..
dla mnie ponizej 13 w 16V to powód do zastanowienia, tak jak kolega Ostry! napisał po remoncie nawet 17, dobry stan to ok 15tirsone pisze:Dlatego napisałem, że nie znalazłem danych ile powinno być : )
Byś rzucił jakimiś, albo napisał więcej informacji w temacie heh
O wlasnie mialem nadzieje ze nie kupiles takiego co sie przyklada do gniazda Generalnie potwierdzam ze yato nie jest zle.tirsone pisze: Manometr firmy Yato. Nie uważam, że jest to G..... bo jest tańsze od innych. Poza tym żadnej większej filozofii przy tym akurat pomiarze nie ma.. ot wkręcasz i wsio.
Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości