Historia mojego VW Golfa II 16v (nowa 1 strona :) )
Moderator: G0 Karcio
matys27, MłodyGT, Globus,
dzięki
dzięki
no poszło kasy sporo... a jak wiesz i tak nie wszystko jeszcze jest ok... no ale może kiedyśgrzaneczka997 pisze:tirsone, tez chce digifanta wiedzialem ze wlozyles duzo pracy w fure ale nie wiedzialem ze az tyle...
jak silnik będzie wyszykowany na 100% to dopiero pójdzie kasy na tuning z zewnątrz i środekteraz szeroki żdeś grill no name i bedzie bomba....
Golfik super wypas... Silnik wygląda pieknie na fotkach a jak mowisz ze w realu lepiej to nawet niemyśle co za cudo. Wielki browar za wytrwałość
Kiedys sie napewno zwróce do Ciebie o pomoc przy zakładaniu Digi do 16v
Pozdro
Kiedys sie napewno zwróce do Ciebie o pomoc przy zakładaniu Digi do 16v
Pozdro
Ostatnio zmieniony śr sie 22, 2007 19:51 przez Cosar 33GT, łącznie zmieniany 1 raz.
heheLeon_Wechtel, ukrywałem go bo byłem na skraju wyczerpania nerwowego. Wyobraź sobie, że nie wiesz nic o samochodach..w sensie o tym jak działają...nic...zero.. I przez to że nie ma normalnych mechaników musisz wszystko robić sam (np to co ja).. sam się uczysz...sam próbujesz... sam dochodzisz jak to cholerstwo działa... Dziś w końcu mogę powiedzieć że coś wiem o samochodach, że poniekąd to moje dłubanie coś dało... dlatego chciałem Wam pokazać jaką drogę na pewno wielu użytkowników tego forum przeszło żeby mieć w garażu to co mają...Leon_Wechtel pisze:CZEMU UKRYWAŁEŚ GO TYLE CZASU ?!
Dziś miałem kolejną jazdę próbną i muszę przyznać że auto mimo, że absolutnie go nie katowałem mam masakryczne odejście... wszystkie stojaki sklepowe i inna gawiedź lookali tylko jak jechałem a z auta wydobywał się niesamowity pomruk i świst ;]
Jeśli tylko wszystko będzie ok to musze na hamownie jechać i stanąć oko w oko z rzeczywistością ;]
Służę pomocą choć wszystkiego sam jeszcze nie wiem...Cosar 33GT pisze:Kiedys sie napewno zwróce do Ciebie o pomoc przy zakładaniu Digi do 16v
Ooo Staaaaryy
pełen podziw dla Ciebie
wsumie ja też lubie się zawzinać na trudne rzeczy.... sam jeżdze PN'ką i myślałem o swapie właśnie na KR'a ale jak przeczytałem ten temat to zaczołem sie nad tym grubo zastanawiać
najlepszym rozwiązaniem byłoby chyba kupić rozbitka i wykożystac jako dawce, bo wiadomo że zawsze czegoś brakuje, albo poprostu dołożyć i kupic GTI 16V.
No cóż mam przynajmniej nadzieje że wszystko się u Ciebie ułoży i pokażesz tym którzy się smiali co Twój Golf potrafi
pełen podziw dla Ciebie
wsumie ja też lubie się zawzinać na trudne rzeczy.... sam jeżdze PN'ką i myślałem o swapie właśnie na KR'a ale jak przeczytałem ten temat to zaczołem sie nad tym grubo zastanawiać
najlepszym rozwiązaniem byłoby chyba kupić rozbitka i wykożystac jako dawce, bo wiadomo że zawsze czegoś brakuje, albo poprostu dołożyć i kupic GTI 16V.
No cóż mam przynajmniej nadzieje że wszystko się u Ciebie ułoży i pokażesz tym którzy się smiali co Twój Golf potrafi
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
pełen szacun za trud
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości