Historia mojego VW Golfa II 16v (nowa 1 strona :) )
Moderator: G0 Karcio
owszem.. postanowiłem zaryzykować i sprawdzić tę firmę. Wcześniej kilka tygodni szukałem po różnych forach informacji o tarczach i nie znalazłem ani jednej firmy o której nie byłoby negatywnych opinii... (w tym o Mikodzie)... Tylko że o Mikodzie było tych złych opinii bardzo mało. Ja sam się przekonam co to jest warte takie nacięcie i nawiercenie tarcz ale od razu mówię że nie jestem typem kierowcy który hamuje z piskiem jak nie musi więc trochę powinny pożycXabingo pisze:Wygląda na Mikodę
A tak dla potomnych to właściwie żeby mieć nacinane (i opcjonalnie nawiercane tarcze) wcale nie ma się takiego dużego wyboru..
Ate nie ma
Brembo to tylko ORO...za kupe szmalu
Zimmerman - kupa szmalu plus sporo negatywnych opinii..
Tarox - kupa szmalu
EBC toorbogroove 2 x tyle co mikoda a podobno materiał ten sam ..czyli zwykłe, nie wzmacniane stopy metali....
Witam serdecznie mam tylko jedno skromne pytanie do tirsone. : powiedz ile pracy było przy montażu lamp z korka?? nie zbędne duże przeróbki?? czy wszystko jak ulał? bo mocno się zastanawiam nad takim frontem.. ja posiadałem w byłym golfie od MAPETA front z bmw e36 ale to masakra nie wypał i rzeźnicka robota była.. tera mam fajanski egzemplarz i nie chciałbym go popsuć cięciem, wyginaniem i bestialskimi mocowaniami... pewnie mnie rozumiecie... tera skupiam się na wnętrzu i mechanice a zawias koła lakier itp kwiecień licze na pomoc TIRSONE i szacunek
do firmy prosze bardzo... Jak byś nie znalazł w wyszukiwarce u nich w sklepie tarcz jakie szukasz to napisz do nich maila z danymi auta i tarczy.Fido_dido pisze:jakis link do tych tarcz ?
http://www.mikoda.pl/public/onas.htm
Normalnie byłaby tu jakaś foto porada ale jest jeden mały problem... tzn. nie ma konkretnego przepisu na taki front.. mówię serio. Ja użyłem lamp takich jak można dostać na allegro, plus atrapa z jetty (i jej docinanie), oraz oryginalne wzmocnienie z golfa....KR-original pisze:powiedz ile pracy było przy montażu lamp z korka?? nie zbędne duże przeróbki?? czy wszystko jak ulał?
Męczyłem sie z tym chyba ze dwa tygodnie ..najbardziej męczące jest wycięcie odpowiednich otworów we wzmocnieniu i spasowanie tego z lampami i grilem...rzekłbym że to katorga była i nawet myślałem już o kupnie wzmocnienia z corrado..
Ale po wielu próbach udało mi się to jakoś spasować tak że nie ma wioski... Jeszcze muszę pomalować brewkę i może dolną listewkę pod lampami i powinno być ok.
Ciężko mi chętnym doradzić jakiś przepis na taki front bo wiem że pewnie można to zrobić o wiele prościej niż ja... Choć w necie trudno jest znaleźć jakieś foto porady.
Jedyne co znalazłem to jeden topic w niemcowni ale dziś już nie ma na nim fot ;/
http://www.motor-talk.de/forum/corrado- ... 41686.html
Generalnie polecam poszukać innego wzmocnienia niż od golfa.... no moze jetta, coras, albo rallye ale to ciąć to akurat szkoda
pzdr
Czołem żołnierze..
Ostatnio tak między nami to nie mam zbyt pozytywnego prywatnego życia, więc nie zawsze mam chęci pisać i tu...
Ale żeby podtrzymać tradycję mały update...
Dziś skończyłem montaż hamulców z g60.... zobaczymy jak to będzie działać..
Po drodze namęczyłem się z ojcem niemiłosiernie bo po drodze wyszło kilka niespodzianek...jak zwykle..
Etapy
1. Odkręcenie kół i piast
i pierwszy zonk...dwie godziny walki z bydlakiem... z prawej poszła ...a z lewej...też poszła ale trzeba było ją zmasakrować..
Stare hamulce
i już po zdjęciu..
2. Montaż nowych tarcz i zacisków.
I tu mały zonk.... Fela 16" ET - 35... i zacisk od g60 okazał się być za szeroki i trzeba było go trochę zeszlifować...
Nijak ma się to do dany z naszej strony ale wygląda na to, że w takiej konfiguracji felga z takim ET nie wchodzi na hamulce z g60.
Trzeba było to pomalować od początku..
3. Serwo i pompa
Różnicę widać od razu. Pompa z 20mm zmieniona na 22mm
Niestety i tu wyszły problemy bo okazało się że trzeba przedłużyć pręt idący do pedału hamulca... ... Z pomocą przyszedł mi ojciec który gdy ja byłem w pracy wymyślił taki oto patent.
Musiałem jeszcze wyciąć kawałek tego pedału hamulca bo okazało się że w nowym serwie widełki do przyczepienia serwa są za płytkie.... jednym słowem masakra...
No ale już wszystko zrobione. I hampelki odpowietrzone. I zalane Organiką DOT 5.1
I na koniec zmiana regulatora napięcia w alternatorze z 14 V na 14,5 V..
Pozdrawiam
Ostatnio tak między nami to nie mam zbyt pozytywnego prywatnego życia, więc nie zawsze mam chęci pisać i tu...
Ale żeby podtrzymać tradycję mały update...
Dziś skończyłem montaż hamulców z g60.... zobaczymy jak to będzie działać..
Po drodze namęczyłem się z ojcem niemiłosiernie bo po drodze wyszło kilka niespodzianek...jak zwykle..
Etapy
1. Odkręcenie kół i piast
i pierwszy zonk...dwie godziny walki z bydlakiem... z prawej poszła ...a z lewej...też poszła ale trzeba było ją zmasakrować..
Stare hamulce
i już po zdjęciu..
2. Montaż nowych tarcz i zacisków.
I tu mały zonk.... Fela 16" ET - 35... i zacisk od g60 okazał się być za szeroki i trzeba było go trochę zeszlifować...
Nijak ma się to do dany z naszej strony ale wygląda na to, że w takiej konfiguracji felga z takim ET nie wchodzi na hamulce z g60.
Trzeba było to pomalować od początku..
3. Serwo i pompa
Różnicę widać od razu. Pompa z 20mm zmieniona na 22mm
Niestety i tu wyszły problemy bo okazało się że trzeba przedłużyć pręt idący do pedału hamulca... ... Z pomocą przyszedł mi ojciec który gdy ja byłem w pracy wymyślił taki oto patent.
Musiałem jeszcze wyciąć kawałek tego pedału hamulca bo okazało się że w nowym serwie widełki do przyczepienia serwa są za płytkie.... jednym słowem masakra...
No ale już wszystko zrobione. I hampelki odpowietrzone. I zalane Organiką DOT 5.1
I na koniec zmiana regulatora napięcia w alternatorze z 14 V na 14,5 V..
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob lut 14, 2009 14:12 przez tirsone, łącznie zmieniany 1 raz.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
strasznie kaprysna ta Twoja golfina i podziwiam sie ze mimo tylu trudnosci i przeszkod chce Ci sie ciagle przy niej grzebac
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości