a dobrze je zakladasz?tirsone pisze:2. co do silniczków reflektorów to pokombinuję jeszcze na tych z mk2...jak nie da rady to kupie z corka...
Historia mojego VW Golfa II 16v (nowa 1 strona :) )
Moderator: G0 Karcio
- GRZANA
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5822
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
- Lokalizacja: Wawa/EOP
- Kontakt:
[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
rozebrałem przełącznik żeby rozkminić na jakiej zasadzie on działa...Ostry! pisze:A nie pomyliłeś 1 albo 2 z 4 pinem? I zamiast rozbierać przełącznik to tylko połącz kable żeby ten plus był podawany na ten 2 przełącznik cały czas.
A wg Ciebie na który pin miałbym dać stały plus?
Niestety nie jest to takie łatwe ...wszystko przez to że ten przełącznik musi spełniać dwie funkcje tzn przekazywać "naprzemienne plusy" z przełącznika od strony kierowcy i sam też mając "dopływ niezależnego plusa" powinien pozwalać na regulację wys. szyby..
no nic... pomyślę po pracy czy da się to jakoś podłaczyć.
wkręcam je na te gwinty w sonarach...ale wg mnie coś jest nie tak... bo nie ma żadnego mocowania tych przeszczepionych silniczkow do lampy....GRZANA pisze:a dobrze je zakladasz?
kurde coś mi świta............
na 5 i 3 pin z przekaźnika sterowanego stacyjką dajesz plusy,a na 4 minus. I teraz w zależności jak przyciśniesz przycisk od szyb; na zmianę będzie plus na 2pinie a masa na 1, albo jak w drugą stronę przyciśniesz przycisk to plus na 1 a masa na 2 (wtedy silnik się kręci raz w jedną raz w drugą stronę).tirsone pisze:A wg Ciebie na który pin miałbym dać stały plus?
A jak Ci się kable grzeją to zwarcie masz w przełączniku albo sam przełącznik ma inaczej wyprowadzenia niż ten na schemacie. Najlepiej daj jeszcze bezpiecznik żeby nie popalić styków (chyba, że to masz po bezpieczniku już zrobione).
German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
tirsone, walcz i nie poddawaj się.jak cie już to meczy zrób trochę przerwy odpocznij i na spokojnie pomyśl ale broń boże palić albo sprzedawać.byłem w podobnej sytuacji i tez się poddałem i sprzedałem golfa.do dziś tego załuje.
wytrwałości życzę.
wytrwałości życzę.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
gratuluje niespotykanej chronologii i dokładności w opisie modyfikacji auta:)
(narazie z braku czasu przeczytałem tylko pierwsza i ostatnią strone:P)
nie trzeba powtarzac ile pracy tu zostalo włożone
ale mam jeszcze pytanko
mianowicie ja też mam problemy z cisnieniem oleju - załącza mi sie brzęczyk wraz z diodą
kiedys w serwisie boscha badali mi dokładnie silnik
nie bylo problemów z ciśnieniem a jednak na ich oczach problem sie ukazał znowu
u innych mechaników dwukrotnie zmieniałem czujniki - w końcu zmieniłem na takie które reaguja dopiero przy niższym ciśnieniu - zamieniłem odpowiednio 1.8bara na 1.4 a 1.4 na 1.2
problem zniknął ale na chwile
zmieniło się tyle że teraz poprostu da sie nim jeźdźic normalnie(2 lata temu co kawałek musiałem stawac, zwłaszcza latem) ale problem sie ponawia gdy jadę dłuższy czas powyżej 100km/h np w trase powyżej 100 km, beż przystanków - problem pojawia sie znowu!!:(
radzono mi żeby sprawdzić czy nie ma zwarcia pod licznikami - to zostało zbadane, jest wszystko ok
poźniej powiedziano mi że może trzeba zmienić pompę olejową, ale to jest szukanie igły w stogu siana!
wiem że Ty miałes podobny problem - podpowiedz co może stać za tym wszystkim
pozdro
(narazie z braku czasu przeczytałem tylko pierwsza i ostatnią strone:P)
nie trzeba powtarzac ile pracy tu zostalo włożone
ale mam jeszcze pytanko
mianowicie ja też mam problemy z cisnieniem oleju - załącza mi sie brzęczyk wraz z diodą
kiedys w serwisie boscha badali mi dokładnie silnik
nie bylo problemów z ciśnieniem a jednak na ich oczach problem sie ukazał znowu
u innych mechaników dwukrotnie zmieniałem czujniki - w końcu zmieniłem na takie które reaguja dopiero przy niższym ciśnieniu - zamieniłem odpowiednio 1.8bara na 1.4 a 1.4 na 1.2
problem zniknął ale na chwile
zmieniło się tyle że teraz poprostu da sie nim jeźdźic normalnie(2 lata temu co kawałek musiałem stawac, zwłaszcza latem) ale problem sie ponawia gdy jadę dłuższy czas powyżej 100km/h np w trase powyżej 100 km, beż przystanków - problem pojawia sie znowu!!:(
radzono mi żeby sprawdzić czy nie ma zwarcia pod licznikami - to zostało zbadane, jest wszystko ok
poźniej powiedziano mi że może trzeba zmienić pompę olejową, ale to jest szukanie igły w stogu siana!
wiem że Ty miałes podobny problem - podpowiedz co może stać za tym wszystkim
pozdro
1. Lenny Dee - Forgotten Moments (Ophidian remix)
2. Evil Activities - Nobody Said It Was Easy
3. Dj Promo - My Future Destiny
4. Zairon - Im Techno
there's no better concept than hardstyle...
2. Evil Activities - Nobody Said It Was Easy
3. Dj Promo - My Future Destiny
4. Zairon - Im Techno
there's no better concept than hardstyle...
Witam dzieci
Wczoraj auto pierwszy raz od prawie roku zagadało... co prawda na początku nie chciało ale podładowałem aku i działa.
Dziś wyjechałem z garażu żeby go trochę sprzątnąć i zacząć montować zdesie.
Silnik z początku chodził dość głośno ale z czasem jest juz coraz ciszej...
No ale byłoby za pięknie jakby nie było bonusów
więc tak :
1. Zaczynam zastanawiać się na jakiej zasadzie działa chłodnica oleju od mk1 gti. Bo mam wrażenie że u mnie nie ma w niej obiegu oleju. Jeden waż był letni ale sama chłodnica i drugi wąż zimne..a dodam że woda doszła do 90 stopni.... więc nie wiem co jest nie halo i dalej muszę szukać przyczyny tego zjawiska.
2. Drugi temat to temp. oleju. Na kablu z czujnika mam trójnik i jeden kabel idzie na mfa a drugi na wskaźnik vdo. Sęk w tym że temperatury pokazywane na nich różnią się od siebie tzn. na vdo mam 90 stopni a w tym czasie na mfa 65... nie wiem co jest grane....
3. Nie wiem czemu ale jak temperatura wody dochodzi do tych około 90 stopni to z okolic (nowej) chłodnicy wody leci jakiś delikatny dymek a wycieku nie mam...dziwne ale musze poobserwować dalej co się będzie działo.
No to tyle na dziś.... niedługo wykołuję jakieś foty.
[ Dodano: 05 Sie 2008 15:54 ]
Aha i jeszcze jedno.... nie działa mi jeden ze wskaźników vdo (ten od temp. wody)... podłączyłem go poprzez trójnik do czujnika temp. płynu chłodzącego który podaje sygnał na licznik.. ale nie działa ;/
Wczoraj auto pierwszy raz od prawie roku zagadało... co prawda na początku nie chciało ale podładowałem aku i działa.
Dziś wyjechałem z garażu żeby go trochę sprzątnąć i zacząć montować zdesie.
Silnik z początku chodził dość głośno ale z czasem jest juz coraz ciszej...
No ale byłoby za pięknie jakby nie było bonusów
więc tak :
1. Zaczynam zastanawiać się na jakiej zasadzie działa chłodnica oleju od mk1 gti. Bo mam wrażenie że u mnie nie ma w niej obiegu oleju. Jeden waż był letni ale sama chłodnica i drugi wąż zimne..a dodam że woda doszła do 90 stopni.... więc nie wiem co jest nie halo i dalej muszę szukać przyczyny tego zjawiska.
2. Drugi temat to temp. oleju. Na kablu z czujnika mam trójnik i jeden kabel idzie na mfa a drugi na wskaźnik vdo. Sęk w tym że temperatury pokazywane na nich różnią się od siebie tzn. na vdo mam 90 stopni a w tym czasie na mfa 65... nie wiem co jest grane....
3. Nie wiem czemu ale jak temperatura wody dochodzi do tych około 90 stopni to z okolic (nowej) chłodnicy wody leci jakiś delikatny dymek a wycieku nie mam...dziwne ale musze poobserwować dalej co się będzie działo.
No to tyle na dziś.... niedługo wykołuję jakieś foty.
[ Dodano: 05 Sie 2008 15:54 ]
Aha i jeszcze jedno.... nie działa mi jeden ze wskaźników vdo (ten od temp. wody)... podłączyłem go poprzez trójnik do czujnika temp. płynu chłodzącego który podaje sygnał na licznik.. ale nie działa ;/
- GRZANA
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5822
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
- Lokalizacja: Wawa/EOP
- Kontakt:
zapewne chlodnica sie zabrudzila jak tyle stal i sie to wypala wszystkotirsone pisze:3. Nie wiem czemu ale jak temperatura wody dochodzi do tych około 90 stopni to z okolic (nowej) chłodnicy wody leci jakiś delikatny dymek a wycieku nie mam...dziwne ale musze poobserwować dalej co się będzie działo.
a fotki jakies beda w swietle dziennym?
[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
Dobrze drogie dzieci witam ponownie.
Standardowo mała aktualizacja moich niekończących się wypocin.
Praca wre jak zwykle więc ku pamięci i ku żartom wklejam różne różniste foty z garażu i nie tylko...
Sprawy olejowe
Chłodnica oleju jednak działa ale jak sadzę w tym uchwycie filtra oleju z mkI jest termostat który przy temp. 90 stopni otwiera się i olej płynie na chłodnicę. Stąd zimna chłodnica przy nierozgrzanym silniku.
Jeśli chodzi o pompę oleju to na dniach będę wkładał tą z 9a.. używaną
Dodatkowo kupiłem nowy filtr oleju firmy Mann który zastąpi dotychczasowego Boscha...któremu przestałe jakoś ufać.
Sprawy Audio
Doszły do mnie dwa cudeńka za jakieś 300 zeta....
Czyli krzynka z mdf 22mm jakieś 21 L i serducho...
Mała zagadka jakiej firmy jest serducho..
ps. Grzana nie zgaduje bo już wcześniej zdążył wyszpiegować
Na dniach wszystko zamontuję i napiszę jak to "dziecko" gra
Sprawy wnętrza
Nowa konsola... firmy Votex ..kupiona na allegro po całkiem przyzwoitej cenie.
Radio niestety mieści się tylko na dolnej półce ale to nie problem. Na górę już kupiłem półeczkę na duperele, płytki etc.
Nowa gałka zmiany biegów z podświetleniem i skórzanym mieszkiem..bardzo fajna w bliższym kontakcie świeci na czerwono ale na fotach wychodzi jakaś lipa ;P
Nowa kiera Momo d30. średnica 30 cm. Bardzo fajnie leży w łapach ale pewnie nieźle się natyram zanim kupię wspomę
Ps.. Co wam nie pasuje na tych fotach
Dodatkowo do wnętrza kupiłem woltomierz... bo to lepszy pomysł niż szukanie odpowiedniego czujnika do dotychczasowego czujnika temp. płynu chłodzącego.
Woltomierz w drodze..jak dojdzie i założę to będą foty
Acha pocztą idą już do mnie czarne osłony tylnych słupków.
Silnik
W nim dzieje się niewiele.
W czasie wolnym delikatnie ogarnąłem przepustnicę jak to i niektórzy na forum już robili.
Myślę że teraz jest znacznie bardziej opływowa niż przed tym zabiegiem.
Wymontowałem też kolektor dolotowy i pomalowałem na czarny mat.. który nie do końca wyszedł mat ale nie jest źle
Mając kolektor na wierzchu tam gdzie tylko się dało wygładziłem kanały dolotowe szlifierką.
Potem nowe uszczelki i z powrotem na auto.
Przepustnica przed i po zabiegu:
przed...
po....
I reszta fot:
Out look
To czego jest tu wieczny niedosyt
Więc z pomocą ojca udało mi się w końcu założyć zakupiony jakiś czas temu gwint na przód Formel K czy coś takiego
musze przyznać że fura ładnie siadła, ale stan gwintu sprawdzę sobie jeszcze na stacji diagnostycznej gdzie też będę musiał ustawić zbieżność..bo się mocno skiepściła
Dodatkowo przykręciłem rozpórkę co bo kół nie pourywać jak już wyjadę gdzieś dalej niż na podwórko
Na tylne springi dałem na razie gumy usztywniające. Oczywiście docelowo tam też będzie gwint. O ile znajdę jakiś mega twardy
Przednie zaciski chlapnąłem farbą ale to i tak na dniach będzie zmieniane bo teraz jest 239mm a będzie to co jest w g60 czyli 280mm
Front
Cóż okazało się że belka przedniego zderzaka kupiona z szerokimi zdesiami jest ani belką od wąskiego ani od szerokiego zdesia..tzn. Nie ma w niej typowego otworu na halogen.
Suma sumarum otwory zrobiłem sam i właściwie pozostało mi już tylko przykręcenia halogenów do tej belki, którą mam.
Tutaj takie Spajfoto przodu. Zdjęcia nie najlepszej jakości ale nie rozkminiłem jeszcze aparatu który kupiłem i nie bardzo umiem to sensownie ustawić.
Wg mnie przód jest spoko W dodatku od dokładki do gleby mam teraz 9cm więc naprawdę fajnie to wygląda.
Btw. Męczyłem się z tymi silniczkami reflektorów, które zaadoptowałem z okrągłych lamp z golfa ale sprawa znalazła szczęśliwy finał. Tzn. okazało się że w tych Sonarach są zaślepki, które trzeba wykręcić.. nie widziałem o tym tym bardziej że silniczek dawało się nakręcić na ten gwint bez ich zdejmowania. Ale teraz jest ok. Tylko jeszcze musiał skrócić te Sonarowskie śruby żeby się długość zgadzała.
Dodatkowo rozebrałem i pomalowałem halogeny od środka żeby były bardziej Smoked
No i musiałem odwalić lipę przy tym bo jak rozebrałem jeden halo to okazało się że odbłyśnik się odkleił i odbarwił. Ponieważ nie mam teraz czasu na regenerację wziąłem lakier typu chrom i pomalowałem ten odbłośnik.
I o dziwo po podłączeniu tego do elektryki świeci to porównywalnie jak halogen z dobrym/ oryginalnym odbłyśnikiem.
No ale nie wykluczam że na drodze okaże się że jednak jest różnica.
Oko proroka
I efekt przed i po:
Standardowo mała aktualizacja moich niekończących się wypocin.
Praca wre jak zwykle więc ku pamięci i ku żartom wklejam różne różniste foty z garażu i nie tylko...
Sprawy olejowe
Chłodnica oleju jednak działa ale jak sadzę w tym uchwycie filtra oleju z mkI jest termostat który przy temp. 90 stopni otwiera się i olej płynie na chłodnicę. Stąd zimna chłodnica przy nierozgrzanym silniku.
Jeśli chodzi o pompę oleju to na dniach będę wkładał tą z 9a.. używaną
Dodatkowo kupiłem nowy filtr oleju firmy Mann który zastąpi dotychczasowego Boscha...któremu przestałe jakoś ufać.
Sprawy Audio
Doszły do mnie dwa cudeńka za jakieś 300 zeta....
Czyli krzynka z mdf 22mm jakieś 21 L i serducho...
Mała zagadka jakiej firmy jest serducho..
ps. Grzana nie zgaduje bo już wcześniej zdążył wyszpiegować
Na dniach wszystko zamontuję i napiszę jak to "dziecko" gra
Sprawy wnętrza
Nowa konsola... firmy Votex ..kupiona na allegro po całkiem przyzwoitej cenie.
Radio niestety mieści się tylko na dolnej półce ale to nie problem. Na górę już kupiłem półeczkę na duperele, płytki etc.
Nowa gałka zmiany biegów z podświetleniem i skórzanym mieszkiem..bardzo fajna w bliższym kontakcie świeci na czerwono ale na fotach wychodzi jakaś lipa ;P
Nowa kiera Momo d30. średnica 30 cm. Bardzo fajnie leży w łapach ale pewnie nieźle się natyram zanim kupię wspomę
Ps.. Co wam nie pasuje na tych fotach
Dodatkowo do wnętrza kupiłem woltomierz... bo to lepszy pomysł niż szukanie odpowiedniego czujnika do dotychczasowego czujnika temp. płynu chłodzącego.
Woltomierz w drodze..jak dojdzie i założę to będą foty
Acha pocztą idą już do mnie czarne osłony tylnych słupków.
Silnik
W nim dzieje się niewiele.
W czasie wolnym delikatnie ogarnąłem przepustnicę jak to i niektórzy na forum już robili.
Myślę że teraz jest znacznie bardziej opływowa niż przed tym zabiegiem.
Wymontowałem też kolektor dolotowy i pomalowałem na czarny mat.. który nie do końca wyszedł mat ale nie jest źle
Mając kolektor na wierzchu tam gdzie tylko się dało wygładziłem kanały dolotowe szlifierką.
Potem nowe uszczelki i z powrotem na auto.
Przepustnica przed i po zabiegu:
przed...
po....
I reszta fot:
Out look
To czego jest tu wieczny niedosyt
Więc z pomocą ojca udało mi się w końcu założyć zakupiony jakiś czas temu gwint na przód Formel K czy coś takiego
musze przyznać że fura ładnie siadła, ale stan gwintu sprawdzę sobie jeszcze na stacji diagnostycznej gdzie też będę musiał ustawić zbieżność..bo się mocno skiepściła
Dodatkowo przykręciłem rozpórkę co bo kół nie pourywać jak już wyjadę gdzieś dalej niż na podwórko
Na tylne springi dałem na razie gumy usztywniające. Oczywiście docelowo tam też będzie gwint. O ile znajdę jakiś mega twardy
Przednie zaciski chlapnąłem farbą ale to i tak na dniach będzie zmieniane bo teraz jest 239mm a będzie to co jest w g60 czyli 280mm
Front
Cóż okazało się że belka przedniego zderzaka kupiona z szerokimi zdesiami jest ani belką od wąskiego ani od szerokiego zdesia..tzn. Nie ma w niej typowego otworu na halogen.
Suma sumarum otwory zrobiłem sam i właściwie pozostało mi już tylko przykręcenia halogenów do tej belki, którą mam.
Tutaj takie Spajfoto przodu. Zdjęcia nie najlepszej jakości ale nie rozkminiłem jeszcze aparatu który kupiłem i nie bardzo umiem to sensownie ustawić.
Wg mnie przód jest spoko W dodatku od dokładki do gleby mam teraz 9cm więc naprawdę fajnie to wygląda.
Btw. Męczyłem się z tymi silniczkami reflektorów, które zaadoptowałem z okrągłych lamp z golfa ale sprawa znalazła szczęśliwy finał. Tzn. okazało się że w tych Sonarach są zaślepki, które trzeba wykręcić.. nie widziałem o tym tym bardziej że silniczek dawało się nakręcić na ten gwint bez ich zdejmowania. Ale teraz jest ok. Tylko jeszcze musiał skrócić te Sonarowskie śruby żeby się długość zgadzała.
Dodatkowo rozebrałem i pomalowałem halogeny od środka żeby były bardziej Smoked
No i musiałem odwalić lipę przy tym bo jak rozebrałem jeden halo to okazało się że odbłyśnik się odkleił i odbarwił. Ponieważ nie mam teraz czasu na regenerację wziąłem lakier typu chrom i pomalowałem ten odbłośnik.
I o dziwo po podłączeniu tego do elektryki świeci to porównywalnie jak halogen z dobrym/ oryginalnym odbłyśnikiem.
No ale nie wykluczam że na drodze okaże się że jednak jest różnica.
Oko proroka
I efekt przed i po:
Ostatnio zmieniony sob lut 14, 2009 13:51 przez tirsone, łącznie zmieniany 5 razy.
Kawal dobrej roboty! Nie myslales zeby listwe pod i nad przednim frontem pomalowac pod kolor auta?
Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
- beny841
- Użytkownik
- Posty: 445
- Rejestracja: śr gru 21, 2005 21:35
- Lokalizacja: Gdańsk
- Auto: MK1
- Silnik: 1.9
nono
szacun za lampy przednie na fotkach wygląda super
muszę powiedzieć ze dodatki czerwone niebieskie i tym podobne pod maską nie podobają mi sie ale przyznam ze nie wiem czemu u ciebie to wygląda dobrze
widać ogrom pracy co sie chwali
szacun za lampy przednie na fotkach wygląda super
muszę powiedzieć ze dodatki czerwone niebieskie i tym podobne pod maską nie podobają mi sie ale przyznam ze nie wiem czemu u ciebie to wygląda dobrze
widać ogrom pracy co sie chwali
mój klekot http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=864968#864968
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości