Historia mojego VW Golfa II 16v (nowa 1 strona :) )

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gruby_malbork
Forum Master
Forum Master
Posty: 1156
Rejestracja: śr lut 14, 2007 23:23
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: Gruby_malbork » czw gru 18, 2008 15:59

:prayer: :prayer: szacunek za włożoną prace, pieniądze i nerwy w golfa
popieram lipass'a... wrzuć jakieś nowe fotki ;)
Ostatnio zmieniony czw gru 18, 2008 16:00 przez Gruby_malbork, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
VAG Nowy Staw '10, '11, '12, Vw Mania '07,'08,'09,'10,'11,'12

Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » czw gru 18, 2008 17:14

TheGwiazdor pisze:
barteKKK03 pisze:Skąd je masz? Bo ja w swoim nie mam tego i sie zaczęły pocić właśnie :roll:
Takie osłony można w sklepach motoryzacyjnych kupić.
Oczywiście, sprawiłem sobie nie jedną parę takich, ale na ogół były za szerokie.



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » sob gru 20, 2008 16:11

tirsone, wrzucisz jakieś foty na nowym zawiasie bo albo mi się nie wyświetlają albo ich ni ma :P

ludzie... ja w dzień to jestem w domu w weekendy... w tygodniu to praca.. Miałem dziś walnąć foty ale deszcze pada. Więc powiem tylko że gwint na tyle wyglądał tak:


Tył

Obrazek

Obrazek


Przód

Obrazek


ale po jednym wypadzie stwierdziłem, że na jakimś typowym w mojej okolicy dołku na drodze opona dobiła mi o rant. Więc dziś podniosłem tylne amory o jakieś 1,5 cm..
Plan mam taki, żeby na wiosnę wyciąć te ranty, ale na razie będzie jak jest.



Co do spraw bieżących to kupiłem przewody zapłonowe Magnecor-a, bo te co miałem to były aż sztywne ze starości i jeden był pęknięty ;/ więc wymiana była konieczna.


Obrazek

Obrazek


Kolejny problem mam z zapłonem. Tzn. kupiłem lampę stroboskopową (taką prostą z allegro). Ale nie starcza mi wyobraźni do jej poprawnego użycia :goof:

Tzn. Oczywiście podpinam ją tak ja trzeba do plusa, minusa.... Kabel od "sondy" zbliżam do przewodów zapłonowych. Po odpaleniu silnika wg sprzedającego koło zamachowe (jak dobrze rozumiem) powinno się zatrzymać na znakach. Co oczywiście się nie dzieje bo koło kręci się razem z pracującym silnikiem a po wyłączeniu staje tam gdzie mu pasuje :P.
Pomijam fakt że lampa błyska z różną częstotliwością w zależności od odległości "sondy" od przewodów zapłonowych.
Szukałem na forum info w tym temacie ale nie wiem dalej ocb : )

Może ktoś mi wytłumaczy prosto o co tu biega.


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
becior
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2937
Rejestracja: czw cze 19, 2008 17:35
Lokalizacja: GMB
Kontakt:

Post autor: becior » sob gru 20, 2008 16:36

Ładne fotki :bigok: :bigok:


było 20 Jahre 16V... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=342725&start=0&hilit=becior[

Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Post autor: dm414 » sob gru 20, 2008 17:46

no nieźle jest.. tylko wytnij te ranty i dawaj niżej... drugie to jeszcze troche popraw kable w silniku bo troche ich jest na wierzchu.. i jeszcze bolą mnie tylne bębny ale mam nadzieje ze z czasem to sie zmieni?? ale naprawdę gratuluje zapału i kasy włożonej w auto.


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

Awatar użytkownika
VwMarcin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pt wrz 26, 2008 00:41
Lokalizacja: PL

Post autor: VwMarcin » sob gru 20, 2008 17:55

Co do strobo to polega to na tym że odpalsz silnik z podłączoną lampą i w czasie błysku masz widzieć znak na kole i pokrywie. Ustawiony na "0" w czasie błysku znak z koła ma być zgrany z tym z obudowy a to gdzie się silnik zatrzyma niema znaczenia. Lampe pod 1 przewód zapłonowy zapinasz.



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » sob gru 20, 2008 17:58

Kabelki drogie były?

Lampe to do plusa i minusa... powinien być jakiś zacisk na przewód WN 1szego cylindra... Na kole zamachowym można sobie zrobić białą kreseczke na znaku zapłonu dla 1gara.
Lampa powinna sie zapalać gdy widać znak na kole zamachowym.
Pokaż no jaką lampe masz.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » sob gru 20, 2008 18:17

dm414 pisze:.. tylko wytnij te ranty i dawaj niżej...
zrobi się ale wiosną tak jak napisałem.. teraz mi się nie chce :)
dm414 pisze:.. drugie to jeszcze troche popraw kable w silniku bo troche ich jest na wierzchu..
hehe... jeśli chodzi o elektrykę to już nie ma sensu bo niedługo auto otrzyma nowy mózg :bajer:
dm414 pisze:i jeszcze bolą mnie tylne bębny ale mam nadzieje ze z czasem to sie zmieni??
zmieni się jak ktoś mi wytłumaczy od A do Z co mam kupić żeby to zmienić... bo ja się nie znam. A słyszałem tylko że ori tarczowe hample z mk2 to cienkie były i lepiej kupić coś innego...a co to nie wiem.
VwMarcin pisze:Co do strobo to polega to na tym że odpalsz silnik z podłączoną lampą i w czasie błysku masz widzieć znak na kole i pokrywie. Ustawiony na "0" w czasie błysku znak z koła ma być zgrany z tym z obudowy a to gdzie się silnik zatrzyma niema znaczenia. Lampe pod 1 przewód zapłonowy zapinasz.
pisząc o kole masz oczywiście na myśli zamachowe?

Druga kwestia to co to za ustawianie jeśli lampa ma błysnąć kiedy znak 0 przelatuje pod tym "dziobkiem" na skrzyni..to przecież są ułamki sekund chyba...

A co do przewodu to lampa błyska gdy jest on powiedzmy 20 cm od przewodu..ja jest bliżej to zaczyna świecić praktycznie ciągłym światłem... ale to nie problem jest akurat.
Kabelki drogie były?
kosztowały 320 zł.
CSR_GTI pisze:Lampe to do plusa i minusa... powinien być jakiś zacisk na przewód WN 1szego cylindra... Na kole zamachowym można sobie zrobić białą kreseczke na znaku zapłonu dla 1gara.
Lampa powinna sie zapalać gdy widać znak na kole zamachowym.
mi to się wydaje że to jest jakieś mega nieprecyzyjne ustawianie..; / ale pobawię się
Pokaż no jaką lampe masz.
taka zwykła http://moto.allegro.pl/item505949455_mi ... opowa.html


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
GRZANA
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5822
Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
Lokalizacja: Wawa/EOP
Kontakt:

Post autor: GRZANA » sob gru 20, 2008 18:18

tirsone pisze:zmieni się jak ktoś mi wytłumaczy od A do Z co mam kupić żeby to zmienić... bo ja się nie znam. A słyszałem tylko że ori tarczowe hample z mk2 to cienkie były i lepiej kupić coś innego...a co to nie wiem.
zapraszam na gg ;P


[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23

SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » sob gru 20, 2008 18:20

To na znaki poprostu ustaw ten zapłon...


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
VwMarcin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pt wrz 26, 2008 00:41
Lokalizacja: PL

Post autor: VwMarcin » sob gru 20, 2008 18:27

tirsone pisze:
VwMarcin pisze:Co do strobo to polega to na tym że odpalsz silnik z podłączoną lampą i w czasie błysku masz widzieć znak na kole i pokrywie. Ustawiony na "0" w czasie błysku znak z koła ma być zgrany z tym z obudowy a to gdzie się silnik zatrzyma niema znaczenia. Lampe pod 1 przewód zapłonowy zapinasz.
pisząc o kole masz oczywiście na myśli zamachowe?

Druga kwestia to co to za ustawianie jeśli lampa ma błysnąć kiedy znak 0 przelatuje pod tym "dziobkiem" na skrzyni..to przecież są ułamki sekund chyba...

A co do przewodu to lampa błyska gdy jest on powiedzmy 20 cm od przewodu..ja jest bliżej to zaczyna świecić praktycznie ciągłym światłem... ale to nie problem jest akurat.
Nie. Znak znajduje się na kole pasowym wału korbowego na krawędzi koła bliższej silnika. jest to nacięcie w poprzek koła. Znajdz ten znak na obwodzie koła na wyczucie palcem lub z kanału, wyczyść, maźnij czerwoną lub białą farbą, będzie łatwiej. Drugi znak powinien być na obudowie rozrządu,na górze obwodu koła pasowego. Też musisz wyczuć dokładnie bo jakoś szczegónie niewystaje. Lampe podłanczesz na pierwszy przewód zapłonowy i błysk lampy ma pokazać obydwa znaki. Taka jest zasada. Widać to bardzo dobrze pod warunkiem że wiesz gdzie są znaki.
Ostatnio zmieniony sob gru 20, 2008 18:34 przez VwMarcin, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » sob gru 20, 2008 18:30

tirsone pisze:ja jest bliżej to zaczyna świecić praktycznie ciągłym światłem... ale to nie problem jest akurat.
coś tu nie gra, albo ta lampa to jakiś badziew albo twoje przewody mają duże przebicie (to 2 akurat można praktycznie wykluczyć-przewody nowe)



Awatar użytkownika
VwMarcin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pt wrz 26, 2008 00:41
Lokalizacja: PL

Post autor: VwMarcin » sob gru 20, 2008 18:42

toffic pisze:
tirsone pisze:ja jest bliżej to zaczyna świecić praktycznie ciągłym światłem... ale to nie problem jest akurat.
coś tu nie gra, albo ta lampa to jakiś badziew albo twoje przewody mają duże przebicie (to 2 akurat można praktycznie wykluczyć-przewody nowe)

Dokładnie. Niewiem czy tą lampą dasz rade jeśli tak się zachowuje...

tirsone
Na rys. mnejwięcej masz przedstawione co, gdzie i jak ustawić i skąd błyskać aby widzieć znaki. Błyskaj gdy jest ciemno w garażu.

Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony sob gru 20, 2008 18:56 przez VwMarcin, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » sob gru 20, 2008 19:22

podoba mi sie to auto ważne ze dużo serca i właściciel dba o look pod maska co wszyscy zapominają o nim no i fajny kolor auta :hmm:


liczę na jakąś wspólną sesje na jakimś zlocie :grin:


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości