
[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"
Moderator: G0 Karcio
- herbiasty
- Forum Master 
- Posty: 1287
- Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"
Na 1 i 2 trakcja ale na 3cim już sprzęęęgłooo 
			
									
									
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
						https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
- herbiasty
- Forum Master 
- Posty: 1287
- Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"
No jak dojedzie spiek to w końcu zacznie to przyspieszac jak trzeba   
 
Auto kompletne wszesniej wazylo 960kg.
Z urwanych kilogramów to będzie około 40kg w stosunku do tego co było wcześniej nie uwzgedniając rollbara co ważył 18kg.
Na chwile obecną jeszcze wyjęte są rozpórki, osłona miski, fotel pasażera i tylne szyby co daje około 17kg, więc auto tak jak na filmiku wazy jakieś: 890kg, a że dojdzie klatka, rozporki i szyby to całkowity wynik powinien byc zblizony do tamtego-rocznego, a moze nawet mniej co mnie baaardzo cieszy bo buda zyska na sztywności, a nie straci lekkości!
Zobaczę po ważeniu wszystkiego, bo nawet wygłuszenia do wiaderek zbierałem alby dokładnie wszystko zbilansować
Troszkę zaktualizuję.
Jeszcze chyba w styczniu wyciągałem w celu odświeżenia i umycia tylna belkę oraz zbiornik paliwa do lutowania i lakierowania

Następnie po lakierowaniu tyłu zabrałem sie za zdzieranie podłogi z wygłuszeń, zostawiłem tylko przy tunelu srodkowym aby od wydechu sie nie przegrzać. Pożniej wyciąłem sfatygowany felc progu ale okazało sie że wewnatrz ruda już szaleje o czym bym nie pomyślał więc wyciąłem dziury w podłodze Zaspawłem też stare dziury po mocowaniach foteli itp.
 Zaspawłem też stare dziury po mocowaniach foteli itp.
 
  
 
W końcu zabawa ze spawaniem na zakładkę, a progi wznocniłem od spodu kształtownikiem z balchy 3mm aby można było za to dzwigać auto Cieszy mnie to, że wzmocnienie wygląda jak fabryczne a po spawaniu i zapodkładowaniu nie ma śladu
 Cieszy mnie to, że wzmocnienie wygląda jak fabryczne a po spawaniu i zapodkładowaniu nie ma śladu 
Oprocz tego wzmocniłem zgrzewy progów zdłuz drzwi aby dodatkowo usztywnic karoserię
 
  
  
 
Wspawanie 4 stóp kontaktowych pod klatkę
 
  
 
No i uparłem sie na dywan
 
 
No i klatka..
Uprzedzam pytania:
- rury bezszwowe ciągnione na zimno, z certyfikatem takie jak zawsze zamawiam na warsztat do produkcji.
Pałąk główny i podpory 48,3x2,6mm, reszta 38x2,5mm
- tak, spawana migomatem w osłonie CO2 ze wzgledu na głębokośc wtopienia.
- przebarwienia rur na wiekszości spoin usuniete przez szczotke drucianą
- tak, jestem poczatkujacym spawaczem więc wiem, że spoiny nie są najpiekniejsze ale są całkiem wtopione w metal!
- jest to clubsportowa klatka więc proszę o nieczepianie się, że coś lekko odbiega od załącznika J art.253, bo nie jest to klatka rajdowa
 
  
  
 
 
  
  
 
			
									
									 
 Auto kompletne wszesniej wazylo 960kg.
Z urwanych kilogramów to będzie około 40kg w stosunku do tego co było wcześniej nie uwzgedniając rollbara co ważył 18kg.
Na chwile obecną jeszcze wyjęte są rozpórki, osłona miski, fotel pasażera i tylne szyby co daje około 17kg, więc auto tak jak na filmiku wazy jakieś: 890kg, a że dojdzie klatka, rozporki i szyby to całkowity wynik powinien byc zblizony do tamtego-rocznego, a moze nawet mniej co mnie baaardzo cieszy bo buda zyska na sztywności, a nie straci lekkości!
Zobaczę po ważeniu wszystkiego, bo nawet wygłuszenia do wiaderek zbierałem alby dokładnie wszystko zbilansować

Troszkę zaktualizuję.
Jeszcze chyba w styczniu wyciągałem w celu odświeżenia i umycia tylna belkę oraz zbiornik paliwa do lutowania i lakierowania


Następnie po lakierowaniu tyłu zabrałem sie za zdzieranie podłogi z wygłuszeń, zostawiłem tylko przy tunelu srodkowym aby od wydechu sie nie przegrzać. Pożniej wyciąłem sfatygowany felc progu ale okazało sie że wewnatrz ruda już szaleje o czym bym nie pomyślał więc wyciąłem dziury w podłodze
 Zaspawłem też stare dziury po mocowaniach foteli itp.
 Zaspawłem też stare dziury po mocowaniach foteli itp. 
  
 
W końcu zabawa ze spawaniem na zakładkę, a progi wznocniłem od spodu kształtownikiem z balchy 3mm aby można było za to dzwigać auto
 Cieszy mnie to, że wzmocnienie wygląda jak fabryczne a po spawaniu i zapodkładowaniu nie ma śladu
 Cieszy mnie to, że wzmocnienie wygląda jak fabryczne a po spawaniu i zapodkładowaniu nie ma śladu 
Oprocz tego wzmocniłem zgrzewy progów zdłuz drzwi aby dodatkowo usztywnic karoserię

 
  
  
 
Wspawanie 4 stóp kontaktowych pod klatkę
 
  
 
No i uparłem sie na dywan

 
 
No i klatka..
Uprzedzam pytania:
- rury bezszwowe ciągnione na zimno, z certyfikatem takie jak zawsze zamawiam na warsztat do produkcji.
Pałąk główny i podpory 48,3x2,6mm, reszta 38x2,5mm
- tak, spawana migomatem w osłonie CO2 ze wzgledu na głębokośc wtopienia.
- przebarwienia rur na wiekszości spoin usuniete przez szczotke drucianą
- tak, jestem poczatkujacym spawaczem więc wiem, że spoiny nie są najpiekniejsze ale są całkiem wtopione w metal!
- jest to clubsportowa klatka więc proszę o nieczepianie się, że coś lekko odbiega od załącznika J art.253, bo nie jest to klatka rajdowa

 
  
  
  
  
  
 
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
						https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"
mam nadzieje że w bagażniku będzie gładko i tylko zapięty zapas   bez żadnych dywanów
 bez żadnych dywanów
			
									
									 bez żadnych dywanów
 bez żadnych dywanów„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
						[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"
jak na początki to wcale nie takie kiepskie te spawy. propsy za wykonanie roboty samemu  
			
									
									

- herbiasty
- Forum Master 
- Posty: 1287
- Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: [SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"
Zadnych!!Stalu pisze:mam nadzieje że w bagażniku będzie gładko i tylko zapięty zapasbez żadnych dywanów
 Tylko aku i zapas
 Tylko aku i zapas 
Dzieki, cały czas teraz mam jakieś zlecenia to będzie tylko lepiejSosen_TDI pisze:jak na początki to wcale nie takie kiepskie te spawy. propsy za wykonanie roboty samemu

RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
						https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"
herbiasty pisze: Tylko aku i zapas

„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
						- Czarson
- Forum Master 
- Posty: 1948
- Rejestracja: pt maja 16, 2008 21:12
- Lokalizacja: Puławy/Oslo
- Kontakt:
[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"
herbiasty, z zapasu tez zrezygnuj  
			
									
									
co myślisz o moim golfie?       viewtopic.php?f=87&t=436585   zapraszam do komentowania 
Mój nowy Edition One GTI viewtopic.php?f=87&t=543801" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię listwy wąskie od pakietu GTI 3d do mk2
						
Mój nowy Edition One GTI viewtopic.php?f=87&t=543801" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię listwy wąskie od pakietu GTI 3d do mk2
[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"
Każdy ma inny gust, ele według mnie przy klatce to będzie dopełnienie taki cleen w bagaju aku i zapasCzarson pisze:, z zapasu tez zrezygnuj
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
						- Czarson
- Forum Master 
- Posty: 1948
- Rejestracja: pt maja 16, 2008 21:12
- Lokalizacja: Puławy/Oslo
- Kontakt:
[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"
Stalu,  mi chodzilo bardziej o urwanie kg, 
Wygladu nie bralem pod uwage
			
									
									Wygladu nie bralem pod uwage

co myślisz o moim golfie?       viewtopic.php?f=87&t=436585   zapraszam do komentowania 
Mój nowy Edition One GTI viewtopic.php?f=87&t=543801" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię listwy wąskie od pakietu GTI 3d do mk2
						
Mój nowy Edition One GTI viewtopic.php?f=87&t=543801" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię listwy wąskie od pakietu GTI 3d do mk2
- el Kozako
- Forum Master 
- Posty: 1471
- Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
- Lokalizacja: CK - City Kielcowo
[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"
Profi jak dla mnie 
			
									
									
R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
						R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
- herbiasty
- Forum Master 
- Posty: 1287
- Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: [SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"
Dziękuję  spawane bylo doczolowo! Właśnie NIE na zakladke
 spawane bylo doczolowo! Właśnie NIE na zakladke 
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
			
									
									 spawane bylo doczolowo! Właśnie NIE na zakladke
 spawane bylo doczolowo! Właśnie NIE na zakladke 
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
						https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
- herbiasty
- Forum Master 
- Posty: 1287
- Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"
Dziś się zabrałem w końcu za wsadzenie spieka....
Wyciągnąłem na początek rozrusznik, a tam taka sytuacja:

Czyli już wiem, że to nie tłumiki drgań się tłukły po ostrej gonitwie.
Na obudowie skrzyni pamiątka.

Najlepsze jest to, że tak w Sierpniu w tamtym roku pojechałem 3000km do Holandii na urlop tam i z powrotem.
Na szczęście tylko jedna śruba i nic sie nie stało.
			
									
									Wyciągnąłem na początek rozrusznik, a tam taka sytuacja:

Czyli już wiem, że to nie tłumiki drgań się tłukły po ostrej gonitwie.
Na obudowie skrzyni pamiątka.

Najlepsze jest to, że tak w Sierpniu w tamtym roku pojechałem 3000km do Holandii na urlop tam i z powrotem.
Na szczęście tylko jedna śruba i nic sie nie stało.
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
						https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"
Jak się składa sprzęgło to się daje klej  
			
									
									
„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”
						[SCIROCCO MKII] GTX 16V "pałer na Hajłeju"
No to masz przyczyne puszczającego sprzegła  Jakbys wczesniej o tym wiedział to jeszcze dało by rade dokrecic i latac dalej a teraz to przynajmniej masz lzejszą skrzynie biegów
 Jakbys wczesniej o tym wiedział to jeszcze dało by rade dokrecic i latac dalej a teraz to przynajmniej masz lzejszą skrzynie biegów   
   
			
									
									 Jakbys wczesniej o tym wiedział to jeszcze dało by rade dokrecic i latac dalej a teraz to przynajmniej masz lzejszą skrzynie biegów
 Jakbys wczesniej o tym wiedział to jeszcze dało by rade dokrecic i latac dalej a teraz to przynajmniej masz lzejszą skrzynie biegów   
   
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
						MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości








