Oto moje Scirocco 53B z 1989r które posiadam od Wrzesnia 2009 i przez cały ten czas stopniowo je modyfikuję i dążę do osiągniecia celu ktory sobie wyznaczyłem.
Nieraz, z tego powodu spotykam się z krytyką... oceńcie sami






[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Troche danych:
VW Scirocco GTX 1,8 JH 1989.
SILNIK:
*fabrycznie 1,8 JH na wtrysku mechanicznym KA-Jetronic
- SWAP na 2,0 16V ABF
Performance:
- mały remont dołu: nowy wał i wszystkie panewki.
- porting głowicy + remont
- wałki rozrządu 2x276* -Techtonics
- regulowane koło rozrządu
- poliuretanowe poduszki silnika
- osłona miski olejowej
Look:
- polerowane cięgła skrzyni biegów
- silnik pomalowany cały na czarny półmat
- komora odmalowana
- wiązka przedłużona o 40cm
- przewody podciśnień, węże wody w plecionce car audio
- oklejone samoprzylepnym welurem zbiorniczki płynu chłodniczego i hamulcowego
- lekki clean
- akumulator w kocyku, przeniesiony do tyłu
UKLAD DOLOTOWY:
- rozwiert przepustnicy- większy motyl. 68mm
- dolot 3" z kwasa ze stożkiem odgrodzony od silnika
- porting kolektora ssącego
- uszczelka termoizolacyjna pod kolektor ssący
UKLAD WYDECHOWY:
- uklad wydechowy 2,25" ze stali nierdzewnej na 2 tłumikach Custom
- portki z kwasa customowe 2", przedłużone nad stabilizator
- kolektor i portki owinięte bandażem
ELEKTRONIKA:
Digifant 3.2 - przeprogramowany by Toffic
UKLAD NAPĘDOWY:
- skrzynia ACD
- "szpera" na płytkach
- hybrydowy V bieg ze skrzyni 4T
- kolo zamachowe z JH 5,25kg
- wzmocniony docisk
- spiek 4ro łopatowy
ZAWIESZENIE:
- gwint
- rozporka kielichów tył
- rozporka dolna przód
- rozporka górna pod 16V
- wszystkie elementy zawieszenia wymienione na nowe (końcówki, sworznie, maglownica, itd WSZYSTKO)
- poliuretany wszędzie
- wahacze, belka i stabilizatory wypiaskowane i pomalowane na nowo w biel i czerwień
UKLAD HAMULCOWY:
* seria, wentylowane 239mm i bębny
- tył: Tarcze z Cordoby Vario 226mm po regeneracji i malowaniu z zaciskami 41mm
- przód: Tracze 280mm Mikoda GT, zaciski opel omega B 54mm, tłoczek po pełnej regeneracji, malowaniu i piaskowaniu
- nowe wszystkie przewody stalowe wymienione na miedz
- nowe wszystkie przewody elastyczne
- nowa pompa hamulcowa VW t4 23,86mm
BODY-KIT:
- na sezon 2012 rozebrane do ostatniej śrubki, zrobiona cala podłoga, komora, nowy lakier LA9A na karoserii
- ori pakiet ZENDER
- szeroki spojler na tylnej szybie
- smoked front
- spolerowane na gładko tylne lampy w jednolitym kolorze
- wygładzona klapa, usunięta antenka
- usunięte listwy boczne
ŚRODEK:
- MFA
- licznik 260/8k z wersji 16V
- pełne kubły Mirco
- główny wyłącznik prądu 6-cio biegunowy
- ori Voltomierz w konsoli centralnej
- wskaźnik ciśnienia oleju w konsoli
- wakuometr kolektora ssącego w konsoli
- wywalona tylna kanapa
- na sezon 2014 Pełna klatka by RC-Motorsport
- na sezon 2014 wydmuszka za kierowca-nowy lakier
- pasy szelkowe Schroth z elektro napinaczami
- kierownica Momo V35 obszyta skórą
- wycinana laserowo konsola przełączników zamiast radia
- na sezon 2014 odchudzone boczki w minimalistycznym wyglądzie
- siatka na kaski nad kołem zapasowym :p
CAR-AUDIO: BYŁO tak: obecnie BRAK!!!!
- centrala: telefon Samsung GT-i9300 połączony z wmacniaczem
- przod PB L-60C w panelach zamknietych.. 7ltr.
- tweetery w customowych slupkach
- piec Pioneer x-424
- kabel zasilajacy 10mm2 z bezpiecznikiem AGU 40A
- kable glosnikowe 2,5mm2 woofer/zwrotka, 1,5mm2 tweeter
PLANY:
- doprężenie, odchudzenie, wyważenie motoru,
- ITB
- zwnetrzna chłodnica oleju
- odświeżenie komory, wyjęcie silnika, pomalowanie jeszcze raz, lepszy clean
Wyróżnienia, czyli to co najbardziej cieszy posiadacza:
22.08.2010[/size] 1miejsce na 3cim TZT w kategorii gleba

Miska olejowa 2cm do asfaltu

 
  
 
05,06,2011
1 miejsce na najbardziej podrasowany samochódn w car audio event media markt
udało sie wygrać nawi Mio

12,06,2011 DYNOVWKA 2011
2gie miejsce na glebe
1wsze miejsce najladniejsze auto zlotu

 
  
 20.01.2011 Artykuł w VWTrends!![/size]
 
   
  
  
  
 
 
 
31,05,2011 MajoVWka 2011
- 3 miejsce na 1/4mili w klasie Benzyna
 
  
 Scirocco na furious.pl[/size]
http://furious.pl/article/scirocco-herbi/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
SCIROCCO w VOLXZONE!![/size] yupii yupii yupii yupii
http://www.vwzone.pl/?modul=static&sub=magazyn" onclick="window.open(this.href);return false;
05,06,2011 Scirocco w GT[/size]
jest troche błędów i foto brudnego zderzaka .. ale sie ciesze

 
 
SCIROCCO W OPERACJI TUNING!!!
[youtube][/youtube]
Byl tez drugi art w VWTrends i okładka mi sie trafiła

 
  
  
 
SWEET SIXTEEN AWARD, The Best Of Trends 2012 Wawrzkowizna

Rzeszów 2014- 1/4 Mili 2-miejsce!
 
  
 
DynoVWka 2014- TOP 10

Tak wygladalo moje poprzednie toczydło
 :
: 
  
A oto Sroka
HISTORIA:
zakupione od kolegi z forum scirocco.pl - Marasa..
Bedac w Holandii postanowilem sprzedac mojego golfika gdyz zachorowalem na autko ktoro kiedys mialem.. czyli scirocco MKII, wystawilem tylko ogloszenie na kilku forach, tydzien pozniej wrocilem do polski, bylo kilka telefonow i przez nastepny tydzien cisza, penego wieczora bedac u dziewczyny postanowilem usunac temat gdyz zdecydowalem ze golfik zostaje.. nagle do mojej dziewczyny dzwoni telefon ui slysze .." jakiego golfa?? ja nic nie wiem... do widzenia", po chwili konsternacji skroilem sie, ze pomlilem numery w ogloszeniu i dalem do mojej kobiety
 .. oddzwaniam i slysze "za dwa dni przyjezdzam i biore..." O.K
.. oddzwaniam i slysze "za dwa dni przyjezdzam i biore..." O.KGolfik poszedl. 2 dni poniej wiedzielam juz co kupie.. 650km az do Poznania, zdjecia jakie mi wyslal wlasciciel, zalamaly mnie.. ale bylem tak napalony ze i tak pojechalem. Po przyjezdzie na miejsce: odpalam auto... i nic nie chce zapalic ani na PB ani na gazie, dopiero za nastym razem auto zalapalo, minelo 30 minut i juz wracalem autem do Przemysla. To co mnie doobilo to kolo pasowe korbowodu latalo jak glupie z 5 milimetrowym odchyleniem, lozyska tylnych kol zagluszaly rozmowe wewnatrz, tylnych hamulcow brak, za to z zewnatrz bylo lepiej niz na zdjeciach... mimo tego ze i tak każdy elemeny zardzewialy ale przynajmniej nic nie poobijany

Z kablami elektryki wiszacymi na kolanach bo byly wydarte, o 2 w nocy dotarlem do domu..
FOTOSTORY:
Dość wybiórczo potraktowane z pominieciem mniej ważnych rzeróbek i niestety niektórych sesji
foty od sprzedajacego
 
  
 
 
  
 
 
 
pierwsze mody
przymiarka kol POWER TECH 2x8J et25 2x9J et15 15"
 
  
  
 
4.09.2009[/size] Sesja by Jedrekk
 
  
 
Gweinde on board[/size]
tak wiec zawital gwint.. nowy TA-technix
 evo 100
 evo 100narazie jeszcze nie skrecony..
 
 
15.10.2009[/size]
Nie wytrzymalem i pleciala sesja

 
  
 
no i pare fotek poszlo

 
 
1.12.2009[/size] sesja by Jedrekk
 
     
 
     
23.01.01[/size]
- Przednie kierunki white, przerobione na smoked

- felgi poszly w kolor
 
 
16,03,2010[/size] SWAP hamulcow 226mm na tyl z golfa MKIV
Trzoche bylo z tym zabawy ale sie uporalem

 
  
  
 
25.03.2010[/size]
Sesja by Jedrekk
 
  
 
[17.04.2010[/size] mala sesyjka
Kilka fotek naciagu itd..
 
  
  
 
 
  
  
  
 
21.04.2010[/size] takie tam poprawki
-ogarnalem silnik bo od zimy maski nie podnosilem
 (malo mi kolorowego bylo)
 (malo mi kolorowego bylo) 
-Przelecialem lekko lakier maszynowo pasta G3
 
 -pousuwalem zacieki z felg...
 
 
25.05.2010[/size] Komplet rozporek
 
  
  
  
  
 
1.07.2010[/size] Klocki LEGO na wentylach

 
  
  
 
20.07.2010 SWAP na 2,0 16V ABF :[/size]D
Zaczelo sie od zakupu silnika, z ibuzy CupryII ktory nie zapowiedal sie szalowo,
Juz pod maska

Częśc z zakupionych elementow wymiennych silnika... cena na fakturach przekroczyla cene zakupu silnika...
25.07.2010[/size] Czyszczenie pod maska
Polerka kolektora dolotowego i alternatora
 
  
  
 
28.08.2010[/size] Przyszedł czas na zmierzenie G-tech performance
 7,06 do 100 powtarzalene 7 juz kreci
 7,06 do 100 powtarzalene 7 juz kreci 
 
  
 
01.08.2010[/size] SILNIK W POLERCE!!
-zrobilem rowniez grodz dla filtra powietrza aby zaciagla chlodne powietrze

 
 
17.09.2010[/size] NOWE KOLO na sezon 2011, OZ TURBO
kostka OBDII, wymiana gum na wachaczach
 
 
Pazdziernik[/size]
Polerka rantow i chromowanie srubek

 
 
 
  
 
 
  
 
 
  
 
 
  
  
  
oraz filmik
" onclick="window.open(this.href);return false;
21.10.2010[/size] Polerka rantow 2,5" felgi ukoncozne w 70%
-pasy szelkowe schroth

-doszly tez zimowe plyny i wymienilem poduszki przednich amortyzatorow
 
 
 
 
10.11.2010[/size] Maly remont, pasa przednieg, odswizenie plastikow i konserwacja progow
 
  
 
 
  
  
  
 Jeszcze naprawa juz lekko podlapanych przez korozje kielichow..
i Juz pomalowane plastiki oraz pas przedni

 
   
 
 
  
  
 
 
  
  
 
b]20.12.2010 [/b][/size]
Jedrekk zrobil mi nowa floke na pasach
 mozna teraz powiedziec ze sa niemal nowe
 mozna teraz powiedziec ze sa niemal nowe 
 
 
No i ROLLBAR done

Rura ciagniona na zimno chyba 7/4" czy jakos tak .. ma 43mm zewnetrznej srednicy.
Na krzyzu porobione zamki ..
Do wykończenia uzyłem samoprzylepnego weluru

 
  
 
 
 
 
  
  
 
Bagażnik
- Wlozone wszystko wykladzina podklejona plyta pilsniowa, a na kolo zapasowe ori filc po starym dywanie.
- tylny pas rowniez zostal oklejony tym materialem co klatka

Praktycznie cale wykonanie pasa by Niedobra_Kaska

 
 
20.12.2010 - 07.01.2011[/size]
- rozwiert przpustnicy
- rozporka przod pod 16V
- elektronapinacze
- nowy element tylnego ospojlerowania
- opony 165/45 nankang
-chromowane wkłądki klamek
 
  
 
 
  
  
 
 
 
 
 
20,02,2011[/size]
Wydech 2,25" ze stali kwasoodpornej na 2 tumikach,
customowe portki przydluzone i powiekszone,
przerobione koncowki wydechu
 
  
 
 
  
 
 
  
  
 1,03, 2011 [/size]
-Rollbar i szelki schroth onboard
- montarz dodatkowych wskaźników
- fotel kierowcy odebrany od tapicera
- ustawiony tlumik koncowy
- emblemat 16V na klape
 
  
 
 
 
 
 
 
  
 
sezon 2011
 [/size]
[/size] 
  
 
 
  
 11,04,2011 Mała sesyjka

 
  
  
  
  
  
  
  
 
 
  
 
listopad 2011
- BBS Postert 16" 2x8J 2x8,5J czyli kolo na nowy sezon

- nowa skrzynia biegów
- nowy tłumik środkowy

 
 

REMONT!!!!
 
  
  
 
 
  
 
 
  
 
 ]
 ] 
 
  
 
 
  
 
 
  
 
 
  
 
 
  
 
 
  
 
 
  
 

 [/url]
[/url] 
 

SEZON 2012
 
  
 
 
  
 
 
  
 
DynoVWka 2012
 
  
  
 
V TZT
 
 
Kilka fot z "Mapeta"
 
  
  
 
Kilka fotek z 1/4 w Rzeszowie, dla mnie impreza mega udana mimo deszczu na początku dnia, to pozniej wszystko przeschło.
Ciesze się bo udało się dostać do ćwierćfinałów mając czasy lepsze od niektorych teoretycznie mocniejszych i lzejszych aut
 później odpadłem
 później odpadłem 
https://picasaweb.google.com/1008260427 ... 7036826578" onclick="window.open(this.href);return false;
https://picasaweb.google.com/1008260427 ... 3037614818" onclick="window.open(this.href);return false;
https://picasaweb.google.com/1008260427 ... 5872542210" onclick="window.open(this.href);return false;
https://picasaweb.google.com/1008260427 ... 6520018306" onclick="window.open(this.href);return false;
http://rzeszow.gazeta.pl/rzeszow/51,349 ... 9.html?i=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Sezon 2013 Nowe wnętrze!!
 
  
  
 
 
  
  
 
 
  
  
 
Kwiecien2013
-przygotowanie do sezonu 2103
- wałki techtonics 2x276*
-hamowanie silnika
 
  
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Czerwiec 2013
 
 
 
 


Sesyja 2013:
 
  
  
 
 
  
  
 
 
  
  
 
 
 
Zakończenie sezonu 2013
 
  
  
 
 
  
  
 
 
  
  
  
 
SEZON 2014!!
Wydmuszka na tyle, obspawanie zgrzewów, wzmocnienie budy, pełna klatka!
 
 
 
 
 
  
  
  
  
 
Wspawanie 4 stóp kontaktowych pod klatkę
 
  
 
No i uparłem sie na dywan

 
 
Sezon w pełni!
 
  
 
 
  
 
 
  
 
Nowe reflektory:
 
 







 
 






























 autko sie podobuje hehe, ciekaw jestem co tu ciekawego z niego wymodzisz, powodzenia.
 autko sie podobuje hehe, ciekaw jestem co tu ciekawego z niego wymodzisz, powodzenia.