Zawór Blow Off !

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Zawór Blow Off !

Post autor: aw69 » sob mar 19, 2005 21:23

Mam pytanko czy ktos moze wie czy jest mozliwość założenia zawru blow off na turbine w silniku TDi ? Ma ktos moze jakies informacje o tym fajnym urządzeniu ?


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Re: Zawór Blow Off !

Post autor: gtx » ndz mar 20, 2005 15:53

aw69 pisze:Mam pytanko czy ktos moze wie czy jest mozliwość założenia zawru blow off na turbine w silniku TDi ? Ma ktos moze jakies informacje o tym fajnym urządzeniu ?
Taki zawor zaklada sie w silnikch ktore maja przepustnice.Jak zamyka sie przepustnica to powietrzez odbija sie od przepustnicy i wraca do turbiny i przez to turbina jest wychamowywana i zeby tak sie nie dziala stosuje sie taki zawor.O ile sie nie myle w dieslach nie ma przepustnicy to zakladanie takiego zaworu mija sie chyba z celem.



rwtnt

Post autor: rwtnt » ndz mar 20, 2005 19:39

Ano mozna zalozyc ale nic poza dzwiekiem ci to nie da na niemieckim ebay sprzedaja blow offy do diesli



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz mar 20, 2005 20:07

nie ma najmniejszego sensu bo nawet nie sapnie sobie niestety z powodu braku przepustnicy jak kolega wczesniej juz napisal


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » ndz mar 20, 2005 23:24

własnie chodzi mi o dźwięk....w końcu do tego to słuzy


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » ndz mar 20, 2005 23:54

bynajmniej nie do tego, a dzwięk to akurat efekt uboczny :grin:


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » pn mar 21, 2005 08:31

aw69 pisze:własnie chodzi mi o dźwięk....w końcu do tego to słuzy
Zadnego dzwieku nie bedziesz mial bo nie masz przepustnicy.Przeczytaj dokladnie co jest wyzej napisane.



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » pn mar 21, 2005 12:05



Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pn mar 21, 2005 12:09

no osprzetu dorzucone troche jestm jakis mikroswitch zaworek podcisnieniowy, jak montoja to widocznie da rade zamontowac, tyle czy to cos da???


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Post autor: gtx » pn mar 21, 2005 20:01

Kolego jak zrozumiesz dzialanie takiego zaworu to bedziesz wiedzial ze w dieslu to nic nie da.W skrucie wyzej ci napisalem jak to dziala.To jest bezsensowny wydatek.W dieslu nie masz przepustnicy i to powietrze z turbiny bez posrednio wpada do kolektorow ssacych a w benzyniaku przed kolektorami masz przepustnice i jak ona sie zamyka to powietrze odbija sie od niej i wraca do turbiny i prze to turbo jest wychamowywane i zeby tak sie nie dzialo stosuje sie taki zawor ze by upuscil troche cisnienia i wtedy oddaje on specificzny gwizd czy cos takiego.W dieslu po odjeciu gazu powietrze do turbiny nie wraca takze nie ma sensu montowac takiego zaworu.Moze takie zawory montuja w dieslach po duzych modyfikacjach silnika jak jest bardzo duze doladowanie wtedy moze jakis wtedy daja efekt.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt mar 22, 2005 20:40

W TDI i tak elektronika przejmuje kontrolę nad silnikiem w momencie wysprzęglenia (ograniczanie mocy), tak że ani dźwięku, ani mocy od tego nie będzie.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości