Mk4 TDI PD 130PS na 180P - JAKIE ZAWIESZENIE???????????????.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Mk4 TDI PD 130PS na 180P - JAKIE ZAWIESZENIE???????????????.
Witam serdecznie. Od dłuższego czasu mam problem w doborze zawieszenia do mojego auta. Zmieniłem program w fabrycznej 130-tce(ASZ) i zamontowałem turbine(arl) i intercooler(arl). auto ma obecnie 180ps i 380nM i nie najlepsze właściwości jezdne ponieważ zawieszenie zostało seryjne. Moim zdaniem potrzeba trochę twardszego zawieszenia ale ciężko jest dobrać.Od razu mówie ze nie zalezy mi na zawieszeniu sportowym. Chce je tylko utwardzic. Jakie mamy drogi kazdy wie, plomby chce utrzymac na miejscu:) Nie wiem czy to mozliwe aby znalezc kompromis pomiedzy komfortem a sztywnoscia zawieszenia z naciskiem na to drugie;) Proszę o porady . Z góry serdecznie dziękuję
Ostatnio zmieniony pt kwie 20, 2007 09:19 przez Taipan, łącznie zmieniany 4 razy.
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Dopiero teraz zerknąłem, żeś z Łodzi. Jedź do Jędrasika - jest dealerem Weiteca na Polskę - coś Ci doradzi, ja sugeruję komplet -40 ewentualnie same amortyzatory Koni sport.Taipan pisze:Nie wiem czy to mozliwe aby znalezc kompromis pomiedzy komfortem a sztywnoscia zawieszenia z naciskiem na to drugie
mam złe doświadczenia z gwintami... choć rzeczywiście z regulowanym amotryzatorem może to działac na ustawieniach okołoseryjnych, tyle, że na łódzkie drogi regulacja wysokości jest zbędnym gadżetem.olozwirski pisze:Z regulacja twardosci i wysokosci czego nie, do dupowozu mkIV na ulice wystarczy
w jednym sie zgadzamy:)
no zaproponowalem Eibacha bo to rajdowa dobra sprezyna nie za twarda a pod nia pozniej mozna dobrac amora jak bedzie za miekko na seryjnym.
jak nie duza roznica miedzy weitec a eibach to moze warto ciut dorzucic i zalozyc eibacha.
Wietec jest jednak solidna firma tuningowa.Eibach HR OMP jesli chodzi o sprezyny solidnymi sportowymi firmami.
no zaproponowalem Eibacha bo to rajdowa dobra sprezyna nie za twarda a pod nia pozniej mozna dobrac amora jak bedzie za miekko na seryjnym.
jak nie duza roznica miedzy weitec a eibach to moze warto ciut dorzucic i zalozyc eibacha.
Wietec jest jednak solidna firma tuningowa.Eibach HR OMP jesli chodzi o sprezyny solidnymi sportowymi firmami.
"życie jest walką"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości