Swap z 1.3 na 1.8 RV

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Tomix08
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: śr cze 08, 2005 00:33
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

Swap z 1.3 na 1.8 RV

Post autor: Tomix08 » pn kwie 16, 2007 00:20

Witam. Przymierzam sie na zmiane silniczka w mk2 z 1.3 (nie pam,ietam kodu) Na 1.8 RV ktory pochodzi z wersji mk2 USA (mexico) kupilem okazjonalnie w calosci takiego golfika i nie ukrywam ze odpowiada mi to nie tylko ze wzgledu na moc silnika ale....pojawi sie tez w moim golfiku cos takiego jak wspomaganie i klimatyzacja (wszystko oczywiscie mam z tego rozbitego) Pytanie moje jest takie: CO dobrego i nie dobrego mozna powiedziec o takliej zamianie?? i co mozna powiedziec na temat tego motoru??? dzieki za wypowiedzi



Snake
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn paź 18, 2004 01:39
Lokalizacja: Sz-N [ZS] / Londyn
Kontakt:

Post autor: Snake » pn kwie 16, 2007 01:34

Witam, też robiłem swap z 1.3 NZ na 1.8 RP - bo taki miałem do kupienia za groszę więć go wrzuciłem. Teraz czuć że poruszam się zwinniej , choć na dzieN dzisiejszy jest dla mnie już zza mało mocy :).

CO do klimatyzacji to jeśli jest z mkII to sobie możęsz darować, ponieważ jest na czynnik r12, który został zakazany i wycofany z użytku :). Więc nikt ci tego raczej nie nabije
legalnie.

Ogołnie życze cierpliwości i wytrwałości przy swapie jeśli zamierzasz robic to sam. Najlepszy jest efekt końcowy , ja się cieszyłem bardzo że zdołalem to zrobić w własnym zakresie, nie płacąc nikomu.

Pozdrawiam i powodzenia


--------GOLF 2 1.8 tylko 8v w jakims RP :( + Celica `98 1.8 16v

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Re: Swap z 1.3 na 1.8 RV

Post autor: toffic » pn kwie 16, 2007 14:04

Tomix08 pisze:Witam. Przymierzam sie na zmiane silniczka w mk2 z 1.3 (nie pam,ietam kodu) Na 1.8 RV ktory pochodzi z wersji mk2 USA (mexico) kupilem okazjonalnie w calosci takiego golfika i nie ukrywam ze odpowiada mi to nie tylko ze wzgledu na moc silnika ale....pojawi sie tez w moim golfiku cos takiego jak wspomaganie i klimatyzacja (wszystko oczywiscie mam z tego rozbitego) Pytanie moje jest takie: CO dobrego i nie dobrego mozna powiedziec o takliej zamianie?? i co mozna powiedziec na temat tego motoru??? dzieki za wypowiedzi
Ogólnie fajna jednostka, chyba jedyne DIGI w MkII z OBD. Życze powodzenia w pracach :D



Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Post autor: dm414 » pn kwie 16, 2007 20:10

podłączam sie pod temat niech ktoś rozwinie ten temat z klimą
Snake pisze:CO do klimatyzacji to jeśli jest z mkII to sobie możęsz darować, ponieważ jest na czynnik r12, który został zakazany i wycofany z użytku :) . Więc nikt ci tego raczej nie nabije
legalnie.


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości