Wymiana zawiasu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Wymiana zawiasu
Witam. Wpadł mi ostatnio taki pomysł do głowy, żeby kupić zawias gwintowany. W związku z tym mam pytanko: Warto? A jeśli tak, to jakiej firmy?
Everyone dies. Not everyone lives.
Re: Wymiana zawiasu
Jesli pytasz w tym dziale, to chyba chcesz kupić coś dobrego, bo jak kupe tylko byle by obniżyć, to możesz zadać pytanie w dziale VW Style.. Było zapewne o tym setki razy na forum, ale można dodać raz jeszcze - jeśli chcesz coś na czym auto będzie dobrze jeździło (przy założeniu że dobrze założysz i dostroisz), szukaj gwintów opartch na Bilsteinie lub na Koni z regulacją twardości (możesz szukać wśród używek), reszta gówna tupu Supersport to krzywda.. Pozdro i wesołych Świąt.Gutekspc pisze:Witam. Wpadł mi ostatnio taki pomysł do głowy, żeby kupić zawias gwintowany. W związku z tym mam pytanko: Warto? A jeśli tak, to jakiej firmy?
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
kkk13 mial na mysli wlasniemiedzy innymi GTcupline,kkk13 pisze:reszta gówna tupu Supersport to krzywda..
Zasada jest taka ze nowy zawieszenie ktore kostuje ze sprezynami 1 tys zł albo 1,5 tys to jest kupa...bolesne niestety... A jak za tę cenę ma jeszcze gwinta albo jakieś regulacje czy inne wodotryski to juz musi to byc mega kupa....lepiej dac 1 tys za pozadna uzwyke nawet jesli jest bez springow i bez gwintu...
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
powiem tak
jak masz 1 tys to trzeba szukac wśród używek takiej która jeszcze polata (moze trafi sie ze springami a moze bez) nowe kupa nie ma sensu bo nasze drogi to na prawde ekstremalne rpzezycia dla tajwańkich wyrobów na rynek niemiecki
jak masz 1,7 tys w góre pójdź w nówkę, ja polecam na drogę do jazdy bilsteina b6 i serię springa...
nowe sprezyny rozsadne to np Eibach, komplet do golfa to okolo 550 zł
jak masz 1 tys to trzeba szukac wśród używek takiej która jeszcze polata (moze trafi sie ze springami a moze bez) nowe kupa nie ma sensu bo nasze drogi to na prawde ekstremalne rpzezycia dla tajwańkich wyrobów na rynek niemiecki
jak masz 1,7 tys w góre pójdź w nówkę, ja polecam na drogę do jazdy bilsteina b6 i serię springa...
nowe sprezyny rozsadne to np Eibach, komplet do golfa to okolo 550 zł
Okey, jeszcze jedno pytanko: Ten Bilstein o którym piszesz ma regulację twardości? Bo szczerze mówiąc wolę wycisnąć trochę więcej z portfela a kupić coś dobrego, co by mi posłużyło dłuższą chwilę, niż jakiś syf, co rozpadnie się na mojej uliczce pod blokiem. Zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że ja nie krążę po ulicach, tylko po nich latam.
A a propo sprężynek, to co myślisz o obniżeniu 60/40? Nie za nisko przód na Polskie warunki? Obecnie mam 40/40 i przywykłem do uważania na wystające elementy jezdni.sas_gti pisze:nowe sprezyny rozsadne to np Eibach
Everyone dies. Not everyone lives.
W golfie swoim mam obecnie bilsteina na grubym tłoku i springi H&R -60mm. W amorze od dołu jest śrubka nacięta z kontrą. Prawdopodobnie jest to regulacja twardości. Zawias ten idzie na handel jak tylko założę gwint. Jak coś to pisz na pw. Zawias jest suchutki, ale ma wybite górne gumy i trzeba by kupić u MENTOSA wzmacniane. Koszt około 120zł - 140zł.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
nie, one (te śrubki) służą do rozkręcania beszóstek, właśnie dzięki tej śrubie są rozkręcalneTAZ pisze:Prawdopodobnie jest to regulacja twardości
górne poduchy amora?TAZ pisze:wybite górne gumy i trzeba by kupić u MENTOSA wzmacniane
[ Dodano: Sro Kwi 11, 2007 01:46 ]
ma pełna regulację ale tylko po rozebraniu i oddaniu do seriwsu ,tu wyłącznosc ma zerkopol, koszt od sztuki 150 zł....Gutekspc pisze:Ten Bilstein o którym piszesz ma regulację twardości? Bo szczerze mówiąc wolę wycisnąć trochę więcej z portfela a kupić coś dobrego, co by mi posłużyło dłuższą chwilę, niż jakiś syf, co rozpadnie się na mojej uliczce pod blokiem
ale jeśłi kupisz nówkę to bedzie optymalnie ustawiona pod seryjną sprężyną, no moze nie optymalnie ale na pewno dobrze, na b6 auto jest mniej wiecej -40 (b6 sa krotsze od serii)
jesli chodzi o wytrzymalsoc to tak jak mówi TAZ b6 jest na grubym tłoczysku tj ta błyszcąca "rura" ma nie 1,5 cm sr tylko chyba z 5 albo 6, jest na cala szerokosc Mcpersona, no po prostu gruba laga, przy okazji taki amortyzaor ma zupełnie inną sztywność i gwaratuję że tłoczysko wchodzi idealnie pionowo w kolumnę, to gwaratuję bardzo dobrą szczelość i równe, wone zużywanie sie elmentów. Jest sprawdzony też w rajadach, mysle ze z 50% załog jak nie wiecej z PZM ma b6 (oczywiscie strojony pod odpowiednią sprężnynę)...
b6 z kórym byłem z zerkopolu 2 lata temu jak sie okazało był z roku produkcji 88 i nic mu nie było!!, nie był nawet regenerowany, jeden miał wycieki, koszt naprawy wyniósł 50 zl !! stwierdzili że nigdy nie otwierany, ale jeździł tylko po niemieckich drogach, to troche tłumaczy, u nas kilka lat powinien polatać o ile sprężyna bedzie jakaś nieprzesadzona tak żeby nie dobijał..
[ Dodano: Sro Kwi 11, 2007 01:49 ]
moze byc za nisko zeby szybko poaltać, bo one już mogą być twarde, mzoe lepszy byłby eibach -30mmGutekspc pisze:A a propo sprężynek, to co myślisz o obniżeniu 60/40
TAZ powinien wiedziec
jesli to b6 to jak siedzi na tym springu z przodzu? a jak z tyłu? (a mzoe masz tylko przód)TAZ pisze:bilsteina na grubym tłoku i springi H&R -60mm
[ Dodano: Sro Kwi 11, 2007 01:56 ]
sas_gti pisze:ma pełna regulację ale tylko po rozebraniu i oddaniu do seriwsu ,tu wyłącznosc ma zerkopol, koszt od sztuki 150 zł....
ale jeśłi kupisz nówkę to bedzie optymalnie ustawiona pod seryjną sprężyną, no moze nie optymalnie ale na pewno dobrze, na b6 auto jest mniej wiecej -40 (b6 sa krotsze od serii)
jesli chodzi o wytrzymalsoc to tak jak mówi TAZ b6 jest na grubym tłoczysku tj ta błyszcąca "rura" ma nie 1,5 cm sr tylko chyba z 5 albo 6, jest na cala szerokosc Mcpersona, no po prostu gruba laga, przy okazji taki amortyzaor ma zupełnie inną sztywność i gwaratuję że tłoczysko wchodzi idealnie pionowo w kolumnę, to gwaratuję bardzo dobrą szczelość i równe, wone zużywanie sie elmentów. Jest sprawdzony też w rajadach, mysle ze z 50% załog jak nie wiecej z PZM ma b6 (oczywiscie strojony pod odpowiednią sprężnynę)...
b6 z kórym byłem z zerkopolu 2 lata temu jak sie okazało był z roku produkcji 88 i nic mu nie było!!, nie był nawet regenerowany, jeden miał wycieki, koszt naprawy wyniósł 50 zl !! stwierdzili że nigdy nie otwierany, ale jeździł tylko po niemieckich drogach, to troche tłumaczy, u nas kilka lat powinien polatać o ile sprężyna bedzie jakaś nieprzesadzona tak żeby nie dobijał..
Czyli blistein b6 i eibach -30 to Twoja propozycja? Skoro przy -60 ciężko będzie szybko latać to odpada.sas_gti pisze:moze byc za nisko zeby szybko poaltać, bo one już mogą być twarde, mzoe lepszy byłby eibach -30mm
A co TAZ, na to?sas_gti pisze:TAZ powinien wiedziec
PozdraVWiam.
Everyone dies. Not everyone lives.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Sas_gti a ja mam pytanko w tym temacie do Ciebie
jakie amorki polecasz pod springi od GT ?? nie chce zeby mi za bardzo usiadl -20 mm maks (no moze -30) ale zeby byl twardy
jakich amorkow szukac zeby mnie nie zabily cenowo bilsteiny jakies czy KYB gazowa da rade?
jakie amorki polecasz pod springi od GT ?? nie chce zeby mi za bardzo usiadl -20 mm maks (no moze -30) ale zeby byl twardy
jakich amorkow szukac zeby mnie nie zabily cenowo bilsteiny jakies czy KYB gazowa da rade?
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości