SWAP 1.8ABS na 2.8 VR6
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
SWAP 1.8ABS na 2.8 VR6
Witajcie Koledzy!
Przymierzam się do zmiany jednostki w moim Vento 1.8ABS na VRa w manualu.
Mam przy tym kilka istotnych pytań:
1. Skąd wziąć silnik + skrzynia + cały osprzęt ?
a) sprowadzić z Niemiec całe auto na części?
b) szukać w kraju całego samochodu czy konkretnych części?
2. Co jest dokładnie potrzebne, o czym muszę wiedzieć przy swap'ie tej jednostki?
3. Jak "ustrzelić" dobrą "sztukę" na co zwracać uwagę przy zakupie. Najlepiej jakby auto stało na kołach.
4. Jak wygląda kwestia zawieszenia? Czy można zostawić zwrotnice na 4 śrubach?
5. O jakiej kwocie muszę myśleć zabierając się za ten swap?
Więcej pytań nie pamiętam, o innych sobie napewno przypomnę
Zapraszam do tematu
Przymierzam się do zmiany jednostki w moim Vento 1.8ABS na VRa w manualu.
Mam przy tym kilka istotnych pytań:
1. Skąd wziąć silnik + skrzynia + cały osprzęt ?
a) sprowadzić z Niemiec całe auto na części?
b) szukać w kraju całego samochodu czy konkretnych części?
2. Co jest dokładnie potrzebne, o czym muszę wiedzieć przy swap'ie tej jednostki?
3. Jak "ustrzelić" dobrą "sztukę" na co zwracać uwagę przy zakupie. Najlepiej jakby auto stało na kołach.
4. Jak wygląda kwestia zawieszenia? Czy można zostawić zwrotnice na 4 śrubach?
5. O jakiej kwocie muszę myśleć zabierając się za ten swap?
Więcej pytań nie pamiętam, o innych sobie napewno przypomnę
Zapraszam do tematu
- chochoł
- Eastside Society
- Posty: 147
- Rejestracja: czw lis 11, 2004 03:04
- Lokalizacja: beeftown
- Kontakt:
mam pytanie zamierzasz sam tego dokonać ?
bo mając takich pomocników jak ten "prorok" to nie wróże powodzenia temu przedsięwzięciu
większość odpowiedzi na Twoje pytania jest na forum trzeba tylko poszukać
cały interesujący Cie zestaw mam
jak zainteresowany to zapraszam na priv
bo mając takich pomocników jak ten "prorok" to nie wróże powodzenia temu przedsięwzięciu
większość odpowiedzi na Twoje pytania jest na forum trzeba tylko poszukać
cały interesujący Cie zestaw mam
jak zainteresowany to zapraszam na priv
Eastside Society
[img]http://www.hostdub.com/albums/4-MOTION/bevisbutt.gif[/img][img]http://www.hostdub.com/albums/zilla_album04/100_200.gif[/img]
[img]http://www.hostdub.com/albums/4-MOTION/bevisbutt.gif[/img][img]http://www.hostdub.com/albums/zilla_album04/100_200.gif[/img]
no i stało się
dorwałem "anglika" mk3, lekko bity w prawy bok ale za to silniczek i skrzynia igła
produkcja 1994 a pierwsza rejestracja 1995 - pełna opcja ze skórką bez klimy. Silniczek chodzi jak marzenie bo ma 70000 mil ang. - nie kombinowany wszystko seria.
Jedyny mankament to wykrzywiony z deka mcpherson i zapewne idzie do zmiany.
Teraz prygotowuję listę po kolei co i jak, zbieram dokumentacje, serwisówki ale za wiele ich nie znalazłem. Jeśli ktoś z Was ma jakieś schematy porady itp dotyczące VR6 to bardzo proszę o pomoc - stronę przeszukałem i niestety bieda
Jeśli ktoś z Was przerabiał już temat anglików to chętnie wysłucham każdej opini
Pozdro
dygac
dorwałem "anglika" mk3, lekko bity w prawy bok ale za to silniczek i skrzynia igła
produkcja 1994 a pierwsza rejestracja 1995 - pełna opcja ze skórką bez klimy. Silniczek chodzi jak marzenie bo ma 70000 mil ang. - nie kombinowany wszystko seria.
Jedyny mankament to wykrzywiony z deka mcpherson i zapewne idzie do zmiany.
Teraz prygotowuję listę po kolei co i jak, zbieram dokumentacje, serwisówki ale za wiele ich nie znalazłem. Jeśli ktoś z Was ma jakieś schematy porady itp dotyczące VR6 to bardzo proszę o pomoc - stronę przeszukałem i niestety bieda
Jeśli ktoś z Was przerabiał już temat anglików to chętnie wysłucham każdej opini
Pozdro
dygac
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
przywoisz mi 2 auta i wyjeżdzasz vento vr6dygac pisze:no i stało się
dorwałem "anglika" mk3, lekko bity w prawy bok ale za to silniczek i skrzynia igła
produkcja 1994 a pierwsza rejestracja 1995 - pełna opcja ze skórką bez klimy. Silniczek chodzi jak marzenie bo ma 70000 mil ang. - nie kombinowany wszystko seria.
Jedyny mankament to wykrzywiony z deka mcpherson i zapewne idzie do zmiany.
Teraz prygotowuję listę po kolei co i jak, zbieram dokumentacje, serwisówki ale za wiele ich nie znalazłem. Jeśli ktoś z Was ma jakieś schematy porady itp dotyczące VR6 to bardzo proszę o pomoc - stronę przeszukałem i niestety bieda
Jeśli ktoś z Was przerabiał już temat anglików to chętnie wysłucham każdej opini
Pozdro
dygac
www.vrservice.pl
- chochoł
- Eastside Society
- Posty: 147
- Rejestracja: czw lis 11, 2004 03:04
- Lokalizacja: beeftown
- Kontakt:
przeca to plug&play pisząc weekend miałem na myśli piątek wieczór i sobote do wieczora a potem i w niedzieleBorys pisze:bez przesady łykend, nie jestesmy w Zakopanem by w 3 dni swapowac. Co nagle to po diablechochoł pisze:dogadaj sie z Borys,em w sumie na weekend roboty ,a jak sie dobrze dogadasz to pomożesz i sie czegoś nauczysz
Eastside Society
[img]http://www.hostdub.com/albums/4-MOTION/bevisbutt.gif[/img][img]http://www.hostdub.com/albums/zilla_album04/100_200.gif[/img]
[img]http://www.hostdub.com/albums/4-MOTION/bevisbutt.gif[/img][img]http://www.hostdub.com/albums/zilla_album04/100_200.gif[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości