zwiekszenie mocy samochodu

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

arturman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 16:34
Lokalizacja: gorlice

zwiekszenie mocy samochodu

Post autor: arturman » sob mar 24, 2007 17:30

witam
jestem nowy na forum. Jak w temacie. mam pytanie mam vw golfa 1.8 90r ladnie chodzi ładnie wyglada na alu 15". co zrobic by zwiększyc moc w nie duzym nakladzie finansowym?
dzieki za pomoc
pzdr



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob mar 24, 2007 19:16

Witaj!
Po pierwsze to trzeba znalezc temat podwieszony na forum w dziale SPEED pod tytułem "Zwiększenie mocy silnika można zrealizować przez:" a pozwoli Ci to uniknąć zadawania głupic pytan a takze takic bardzo mało sprecyzowanych...
Ale ze jestes nowy to ci dam linka :) pozdro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=79273

[ Dodano: Sob Mar 24, 2007 18:17 ]
polecam tze to http://www.chojnacki.com.pl/filozofia.php

[ Dodano: Sob Mar 24, 2007 18:21 ]
byc moze ostudzi to nieco twoj zapal ale powiem Ci ze jak nie wsadzisz w motor polowy wartosci przecietnego mk2 to nie odczujesz przyrostu w sposób znaczący, a zatem w wiekszosci przypadków najlepszym wyjsciem jest kupienie drugiego motoru i zeswapowanie...ale to nie sa "nieduze nakłady finansowe" :/
poza tym co ty masz za motor? podaj symbol bo 1.8 bylo z 50 rodzajów...najlepiej jakbys mial KRa albo PLa to wyjsciwo masz porzadna moc juz....



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Post autor: ADi997 » sob mar 24, 2007 23:17

sas_gti pisze: podaj symbol bo 1.8 bylo z 50 rodzajów...
Tylko 17 :grin: :grin:


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

arturman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 16:34
Lokalizacja: gorlice

Post autor: arturman » ndz mar 25, 2007 21:11

jest to 1.8 94 km chyba ... a gdzie sprawdzic ten symbol??
pzdr

[ Dodano: 25 Mar 2007 21:22 ]
sorry ze tak bez sensu pisze. ale chodzi mi jeszcze zeby ognie z wydechu szły. nie wiem jak to sie nazywa "flame kit" czy cos kolo tego. gdzie mozna kupic? no i montaz



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » ndz mar 25, 2007 23:29

Napisz co to za silnik (symbol). Nie było żadnego 1.8 z 94KM. Może być 90KM ale sama moc o niczym nie świadczy bo było kilka 1.8 90KM (gaźnik, monowtrysk, wielopunkt).


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » pn mar 26, 2007 16:16

arturman pisze:ale chodzi mi jeszcze zeby ognie z wydechu szły. nie wiem jak to sie nazywa "flame kit" czy cos kolo tego. gdzie mozna kupic? no i montaz
daj se spokój z takimi bajerami... to jest golf a nie jakiś street racingowy japoniec... a jak się to robi? mozna kupić, montaż jest prostu. można też zrobić samemy, nie taka trudna sprawa - generalnie zasada działania takiego czegoś opiera się na podawaniu paliwa gdzieś w okolicach końca układu wydechowego (najlepiej do samej końcówki ostatniego tłumika) i doprowadzeniu go w jakiś sposób do zapłonu - jakiś żarnik albo świeca zapłonowa wspawana/wkręcona w tym miejscu zaraz za dolotem paliwa do wydechu. podłączyć to odpowiednio i śmiagać. i robić sobie obciach na wiosce.


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » śr mar 28, 2007 14:37



Witaj!
Po pierwsze to trzeba znalezc temat podwieszony na forum w dziale SPEED pod tytułem "Zwiększenie mocy silnika można zrealizować przez:" a pozwoli Ci to uniknąć zadawania głupic pytan a takze takic bardzo mało sprecyzowanych...
Ale ze jestes nowy to ci dam linka pozdro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=79273
troche nie bardzo ten temat bo nic tam nie ma a TAZ napisal zeby nie zadawac tam pytan wiec ??????
pozatym nie ma glupich pytan sa tylko glupie odpowiedzi



leppor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr lip 21, 2010 06:48
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: leppor » śr lip 21, 2010 07:27

No to ja wskrzesze temat. Właśnie od czego zacząć modyfikacje przy MK2 1.8 GX. Wtrysk wielopunkt oczywiście. Czy jest możliwość założenia G60-tki przy zmianie głowicy i kolektora ssącego? Bo taki mit ostatnio słyszałem. A jak nie G60 to co może trochę ożywić "Bandziora" :grin: :grin: ???

Tylko proszę nie mówcie nic o szukajce... Kopie forum już ładny czas, a tak na prawdę nie ma nic konkretnego na temat GX'a...
Ostatnio zmieniony śr lip 21, 2010 08:13 przez leppor, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr lip 21, 2010 11:00

leppor pisze:No to ja wskrzesze temat. Właśnie od czego zacząć modyfikacje przy MK2 1.8 GX. Wtrysk wielopunkt oczywiście. Czy jest możliwość założenia G60-tki przy zmianie głowicy i kolektora ssącego? Bo taki mit ostatnio słyszałem. A jak nie G60 to co może trochę ożywić "Bandziora" :grin: :grin: ???
Mój kolega, dawno, dawno temu zaturbił GX, efekt: jechało prawie jak G60, spalanie też podobne ale silnik miał ciągłą tendencje do gotowania oliwy



leppor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr lip 21, 2010 06:48
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: leppor » czw lip 22, 2010 12:01

toffic pisze:Mój kolega, dawno, dawno temu zaturbił GX, efekt: jechało prawie jak G60, spalanie też podobne ale silnik miał ciągłą tendencje do gotowania oliwy

A może wiesz coś więcej z technicznej strony? Z oliwą można sobie poradzić :grin:



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt lip 23, 2010 11:26

A może wiesz coś więcej z technicznej strony? Z oliwą można sobie poradzić :grin:
a co dokładnie chcesz wiedzieć??



leppor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr lip 21, 2010 06:48
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: leppor » ndz lip 25, 2010 21:25

ADi997 pisze:a co dokładnie chcesz wiedzieć??
Jakich podzespołów użył?



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn lip 26, 2010 17:05

Silnik GX, ECU DF I, wtryski 260ccm, IC Iveco, turbo T3, chłodnica oleju z MkI, wydech przelot z jednym tłumikiem, reszty za bardzo nie pamiętam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości