Tu jest kilka problemów ....SouleR pisze:Apsik mierzyles tego swojego na rolkach?
1 - w poniedziałek jadę do serwisu BOSCH ustawić kąt wtrysku, bo coś nierówno pracuje maszyna (kolesiom zaznacze że wara od pompy i dawki )
2 - węże z IC mam nieszczelne i już zakupiłem solidne ... ale dziś cały dzień lało i nie zrobiłem tego
Zakładam że w poniedziałek późnym popołudniem pompa bedzie po modach (vwdiesel.net) i wastegate odpowiednio doregulowany (wskaźnik AutoMeter dopiero idzie zza oceanu, wiec z G60 trza bedzie pożyczyć).
Na rolki to wjade po świętach jak sie ugadam z GTO.
Moja KKK była DEAD, a komplecik z 1Z: Garret zdrowy i suchy z kolektorami za 400zł ... nie zmieniałbyś?? [ta akcja rozwiązała 2 problemy: regenerację KKK i wlot do kolektora ssącego po prawej stronie]SouleR pisze:ło matko, ale nie trzeba wcale dawac innej turbiny do aaz jesli nawet tej nie ruszyles